Violeta Magriñán podria tornar a ‘Supervivientes’ l’any que ve

Violeta va viure una nit molt dura

Violeta va viure una nit molt dura | TELECINCO

 

Després que Violeta fora evacuada de ‘Supervivientes’ per motius mèdics, finalment, l’organització del programa li va comunicar que havia d’abandonar el concurs pels problemes de salut que arrastra des de l’inici del ‘reality’.

 

L’estat de la vesícula de la valenciana ha empitjorat, situació que dificulta enormement la seua estança en Hondures i, per això, l’organització del programa, baix el consell de l’equip mèdic, ha decidit que no pot continuar concursant i que ha de tornar a Espanya per a sotmetre’s a una intervenció i extirpar-li l’òrgan.

 

Amb la notícia, que Carlos Sobera li va comunicar en directe a la de la Vall d’Uixó, a la concursant li va caure el món damunt i implorava, entre llàgrimes, que no volia anar-se’n de l’illa i que volia arribar fins al final del concurs.

 

Podrà concursar en ‘Supervivientes 2020’

Tot i la mala notícia, la situació tenia el seu costat positiu, i és que el presentador Carlos Sobera va intentar animar a Violeta comunicant-li la part bona de tot este fet «Si les circumstàncies ho permeten i la teua salut també, podries tornar (…) En qualsevol cas, si no pogueres tornar perquè les circumstàncies no ho permeteren, el pròxim any en ‘Supervivientes’ tindries la plaça assegurada».

 

Violeta podrà concursar l'any vinent

Violeta podrà concursar l’any que ve| TELECINCO

 

Eixa promesa va alegrar tant a la valenciana, que va cridar i plorar de felicitat a l’instant, en saber que de qualsevol de les maneres podria tornar a concursar en el ‘reality’ de supervivència que, tal com ha manifestat, té moltes ganes de guanyar.

 

També et pot interessar… 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.