Violeta Magriñán podria tornar a ‘Supervivientes’ l’any que ve

Violeta va viure una nit molt dura

Violeta va viure una nit molt dura | TELECINCO

 

Després que Violeta fora evacuada de ‘Supervivientes’ per motius mèdics, finalment, l’organització del programa li va comunicar que havia d’abandonar el concurs pels problemes de salut que arrastra des de l’inici del ‘reality’.

 

L’estat de la vesícula de la valenciana ha empitjorat, situació que dificulta enormement la seua estança en Hondures i, per això, l’organització del programa, baix el consell de l’equip mèdic, ha decidit que no pot continuar concursant i que ha de tornar a Espanya per a sotmetre’s a una intervenció i extirpar-li l’òrgan.

 

Amb la notícia, que Carlos Sobera li va comunicar en directe a la de la Vall d’Uixó, a la concursant li va caure el món damunt i implorava, entre llàgrimes, que no volia anar-se’n de l’illa i que volia arribar fins al final del concurs.

 

Podrà concursar en ‘Supervivientes 2020’

Tot i la mala notícia, la situació tenia el seu costat positiu, i és que el presentador Carlos Sobera va intentar animar a Violeta comunicant-li la part bona de tot este fet «Si les circumstàncies ho permeten i la teua salut també, podries tornar (…) En qualsevol cas, si no pogueres tornar perquè les circumstàncies no ho permeteren, el pròxim any en ‘Supervivientes’ tindries la plaça assegurada».

 

Violeta podrà concursar l'any vinent

Violeta podrà concursar l’any que ve| TELECINCO

 

Eixa promesa va alegrar tant a la valenciana, que va cridar i plorar de felicitat a l’instant, en saber que de qualsevol de les maneres podria tornar a concursar en el ‘reality’ de supervivència que, tal com ha manifestat, té moltes ganes de guanyar.

 

També et pot interessar… 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.