Violeta Magriñán podria tornar a ‘Supervivientes’ l’any que ve

Violeta va viure una nit molt dura

Violeta va viure una nit molt dura | TELECINCO

 

Després que Violeta fora evacuada de ‘Supervivientes’ per motius mèdics, finalment, l’organització del programa li va comunicar que havia d’abandonar el concurs pels problemes de salut que arrastra des de l’inici del ‘reality’.

 

L’estat de la vesícula de la valenciana ha empitjorat, situació que dificulta enormement la seua estança en Hondures i, per això, l’organització del programa, baix el consell de l’equip mèdic, ha decidit que no pot continuar concursant i que ha de tornar a Espanya per a sotmetre’s a una intervenció i extirpar-li l’òrgan.

 

Amb la notícia, que Carlos Sobera li va comunicar en directe a la de la Vall d’Uixó, a la concursant li va caure el món damunt i implorava, entre llàgrimes, que no volia anar-se’n de l’illa i que volia arribar fins al final del concurs.

 

Podrà concursar en ‘Supervivientes 2020’

Tot i la mala notícia, la situació tenia el seu costat positiu, i és que el presentador Carlos Sobera va intentar animar a Violeta comunicant-li la part bona de tot este fet «Si les circumstàncies ho permeten i la teua salut també, podries tornar (…) En qualsevol cas, si no pogueres tornar perquè les circumstàncies no ho permeteren, el pròxim any en ‘Supervivientes’ tindries la plaça assegurada».

 

Violeta podrà concursar l'any vinent

Violeta podrà concursar l’any que ve| TELECINCO

 

Eixa promesa va alegrar tant a la valenciana, que va cridar i plorar de felicitat a l’instant, en saber que de qualsevol de les maneres podria tornar a concursar en el ‘reality’ de supervivència que, tal com ha manifestat, té moltes ganes de guanyar.

 

També et pot interessar… 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.