12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Violeta Magriñán podria tornar a ‘Supervivientes’ l’any que ve

Violeta va viure una nit molt dura

Violeta va viure una nit molt dura | TELECINCO

 

Després que Violeta fora evacuada de ‘Supervivientes’ per motius mèdics, finalment, l’organització del programa li va comunicar que havia d’abandonar el concurs pels problemes de salut que arrastra des de l’inici del ‘reality’.

 

L’estat de la vesícula de la valenciana ha empitjorat, situació que dificulta enormement la seua estança en Hondures i, per això, l’organització del programa, baix el consell de l’equip mèdic, ha decidit que no pot continuar concursant i que ha de tornar a Espanya per a sotmetre’s a una intervenció i extirpar-li l’òrgan.

 

Amb la notícia, que Carlos Sobera li va comunicar en directe a la de la Vall d’Uixó, a la concursant li va caure el món damunt i implorava, entre llàgrimes, que no volia anar-se’n de l’illa i que volia arribar fins al final del concurs.

 

Podrà concursar en ‘Supervivientes 2020’

Tot i la mala notícia, la situació tenia el seu costat positiu, i és que el presentador Carlos Sobera va intentar animar a Violeta comunicant-li la part bona de tot este fet «Si les circumstàncies ho permeten i la teua salut també, podries tornar (…) En qualsevol cas, si no pogueres tornar perquè les circumstàncies no ho permeteren, el pròxim any en ‘Supervivientes’ tindries la plaça assegurada».

 

Violeta podrà concursar l'any vinent

Violeta podrà concursar l’any que ve| TELECINCO

 

Eixa promesa va alegrar tant a la valenciana, que va cridar i plorar de felicitat a l’instant, en saber que de qualsevol de les maneres podria tornar a concursar en el ‘reality’ de supervivència que, tal com ha manifestat, té moltes ganes de guanyar.

 

També et pot interessar… 

 

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.