Violeta Magriñán podria tornar a ‘Supervivientes’ l’any que ve

Violeta va viure una nit molt dura

Violeta va viure una nit molt dura | TELECINCO

 

Després que Violeta fora evacuada de ‘Supervivientes’ per motius mèdics, finalment, l’organització del programa li va comunicar que havia d’abandonar el concurs pels problemes de salut que arrastra des de l’inici del ‘reality’.

 

L’estat de la vesícula de la valenciana ha empitjorat, situació que dificulta enormement la seua estança en Hondures i, per això, l’organització del programa, baix el consell de l’equip mèdic, ha decidit que no pot continuar concursant i que ha de tornar a Espanya per a sotmetre’s a una intervenció i extirpar-li l’òrgan.

 

Amb la notícia, que Carlos Sobera li va comunicar en directe a la de la Vall d’Uixó, a la concursant li va caure el món damunt i implorava, entre llàgrimes, que no volia anar-se’n de l’illa i que volia arribar fins al final del concurs.

 

Podrà concursar en ‘Supervivientes 2020’

Tot i la mala notícia, la situació tenia el seu costat positiu, i és que el presentador Carlos Sobera va intentar animar a Violeta comunicant-li la part bona de tot este fet «Si les circumstàncies ho permeten i la teua salut també, podries tornar (…) En qualsevol cas, si no pogueres tornar perquè les circumstàncies no ho permeteren, el pròxim any en ‘Supervivientes’ tindries la plaça assegurada».

 

Violeta podrà concursar l'any vinent

Violeta podrà concursar l’any que ve| TELECINCO

 

Eixa promesa va alegrar tant a la valenciana, que va cridar i plorar de felicitat a l’instant, en saber que de qualsevol de les maneres podria tornar a concursar en el ‘reality’ de supervivència que, tal com ha manifestat, té moltes ganes de guanyar.

 

També et pot interessar… 

 

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.