11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Ylenia, sense pietat, aniquila ‘Sálvame’: Ens veurem en els tribunals

Ylenia és notícia en els últims dies pels seus atacs cap a Irene Montero i cap a Telecinco. A esta cadena, en la qual va treballar durant molts anys, l’ha arribada a denominar com “Telemierda”. És més, fins i tot ha parlat que el que fa és teleporqueria.

‘Sálvame’ s’ha fet eco de totes estes declaracions que l’alacantina va realitzar en directe en xarxes. I els col·laboradors i excompanys d’ella han donat la seua opinió sobre este tema. Això no li ha agradat res a aquella, que ha advertit que prendrà mesures legals.

L’origen del conflicte entre Ylenia i ‘Sálvame’

 

En el programa de Telecinco s’ha emés un vídeo on es recollien algunes de les afirmacions més polèmiques de Padilla durant el citat directe. I entre estes els seus atacs a l’espai: “Ho he dessintonitzat de la meua tele. Jo ho veia perquè treballava ací i facturava, però ara no perd el meu temps a veure eixe fem”.

 

“M’han anomenat a l’agost per a alçar les audiències d’aeixe ‘Sálvame’ de merda, però els he bloquejats”.
Belén Esteban, amiga de la jove, es va connectar al directe i li va deixar un missatge: “Hola, el meu amor, demà et cride”. Unes paraules que van fer que aquella diguera: “Belén es va ficar simplement perquè algú de Mediaset li ho va demanar per a coaccionar-me pel que poguera dir. Després ni em va cridar ni em va escriure ni res, fa 200 000 anys que no parlem”.

 

Els col·laboradors donen el seu punt de vista

 

Després d’atacar amb duresa tant a ‘Sálvame’ com a Telecinco i Mediaset en general en les seues xarxes socials, des del magazín de vesprada han decidit recollir les paraules de Ylenia per a analitzar què li estava succeint.

Segons les pròpies paraules del programa i d’alguns dels seus tertulians, la seua situació els semblava “preocupant“, amb Matamoros arribant a afirmar que “està malalta”, unes declaracions davant les quals la mateixa Padilla no s’ha mossegat la llengua.

La que fora col·laboradora del canal no ha dubtat a anar donant rèplica en directe a través del seu compte personal en Twitter a tot el que s’estava dient d’ella, arremetent en primer lloc amb la qual fora la seua amiga, Belén Esteban. 

Kiko Matamoros, per part seua, ha definit al seu excompanya com a “ciclotímica” i després ha afegit que no anava a entrar en les seues crítiques. Ens referim a les que havia exposat dient que era “un ionqui que fa apologia de les drogues”.

Ell ha deixat clar que seria respectuós amb ella perquè “crec que està malalta. Però tu i jo sabem on hem estat i les coses que hem fet”.

María Patiño també ha volgut opinar sobre este tema. Les seues paraules han sigut: “Ella és molt pura per a este negoci, és massa sensible, i no entén els canvis de cadira o els perdons. A més, s’afig una problemàtica que pot tindre, que jo desconec”.

“En l’última etapa, necessitava ajuda i ella era conscient. Jo li vaig passar els telèfons dels qui el podien ajudar”.

Ylenia, sobre ‘Sálvame’: “Programa de degenerats”

 

Després d’escoltar totes estes coses dels col·laboradors de Telecinco, l’alacantina ha fet ús de Twitter per a arremetre contra ells. I ho ha fet dient: “No tenen ni idea Quin quadre!”.

Però ací no ha quedat la cosa. Sobre Belén ha afirmat: “Si vols, puge les captures de totes les vegades que t’he dit de quedar”.

Unes paraules a les quals ha afegit de manera categòrica: “Si a això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni veure”.

Tot seguit, Ylenia saltava a la jugular de Kiko Matamoros després de les seues insinuacions: “El teu Matacocas té un nom. Ionqui que fa apologia de les drogues. Ionqui ho vas declarar tu, ens fem una prova?”.

Després d’estes i altres paraules en el mateix sentit que es van lliscar en l’espai de la fàbrica de la tele, la jove era categòrica: “Perquè si això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni que veure”.

No contenta amb això, Ylenia continuava en la seua actitud duríssima contra el programa, censurant que la deixen com una malalta per les seues manifestacions públiques: “Eixe programa de degenerats és el que fa, deixar-me com a malalta perquè tots em piquen amb això. I parlen d’afecte per por. Déu em deslliure del vostre afecte”, sentenciava, agregant una emoticona de vòmit per a remarcar el seu missatge.

Finalment, la jove resolia esta polèmica mostrant la seua conformitat amb un dels missatges més crítics que rebia contra la cadena: “Per a subhumans, que es reprodueixen, moren i viuen de rebolcar-se en el fem, que una persona no vulga viure d’aqueixa manera els ha de semblar de bojos”.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.