5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Ylenia, sense pietat, aniquila ‘Sálvame’: Ens veurem en els tribunals

Ylenia és notícia en els últims dies pels seus atacs cap a Irene Montero i cap a Telecinco. A esta cadena, en la qual va treballar durant molts anys, l’ha arribada a denominar com “Telemierda”. És més, fins i tot ha parlat que el que fa és teleporqueria.

‘Sálvame’ s’ha fet eco de totes estes declaracions que l’alacantina va realitzar en directe en xarxes. I els col·laboradors i excompanys d’ella han donat la seua opinió sobre este tema. Això no li ha agradat res a aquella, que ha advertit que prendrà mesures legals.

L’origen del conflicte entre Ylenia i ‘Sálvame’

 

En el programa de Telecinco s’ha emés un vídeo on es recollien algunes de les afirmacions més polèmiques de Padilla durant el citat directe. I entre estes els seus atacs a l’espai: “Ho he dessintonitzat de la meua tele. Jo ho veia perquè treballava ací i facturava, però ara no perd el meu temps a veure eixe fem”.

 

“M’han anomenat a l’agost per a alçar les audiències d’aeixe ‘Sálvame’ de merda, però els he bloquejats”.
Belén Esteban, amiga de la jove, es va connectar al directe i li va deixar un missatge: “Hola, el meu amor, demà et cride”. Unes paraules que van fer que aquella diguera: “Belén es va ficar simplement perquè algú de Mediaset li ho va demanar per a coaccionar-me pel que poguera dir. Després ni em va cridar ni em va escriure ni res, fa 200 000 anys que no parlem”.

 

Els col·laboradors donen el seu punt de vista

 

Després d’atacar amb duresa tant a ‘Sálvame’ com a Telecinco i Mediaset en general en les seues xarxes socials, des del magazín de vesprada han decidit recollir les paraules de Ylenia per a analitzar què li estava succeint.

Segons les pròpies paraules del programa i d’alguns dels seus tertulians, la seua situació els semblava “preocupant“, amb Matamoros arribant a afirmar que “està malalta”, unes declaracions davant les quals la mateixa Padilla no s’ha mossegat la llengua.

La que fora col·laboradora del canal no ha dubtat a anar donant rèplica en directe a través del seu compte personal en Twitter a tot el que s’estava dient d’ella, arremetent en primer lloc amb la qual fora la seua amiga, Belén Esteban. 

Kiko Matamoros, per part seua, ha definit al seu excompanya com a “ciclotímica” i després ha afegit que no anava a entrar en les seues crítiques. Ens referim a les que havia exposat dient que era “un ionqui que fa apologia de les drogues”.

Ell ha deixat clar que seria respectuós amb ella perquè “crec que està malalta. Però tu i jo sabem on hem estat i les coses que hem fet”.

María Patiño també ha volgut opinar sobre este tema. Les seues paraules han sigut: “Ella és molt pura per a este negoci, és massa sensible, i no entén els canvis de cadira o els perdons. A més, s’afig una problemàtica que pot tindre, que jo desconec”.

“En l’última etapa, necessitava ajuda i ella era conscient. Jo li vaig passar els telèfons dels qui el podien ajudar”.

Ylenia, sobre ‘Sálvame’: “Programa de degenerats”

 

Després d’escoltar totes estes coses dels col·laboradors de Telecinco, l’alacantina ha fet ús de Twitter per a arremetre contra ells. I ho ha fet dient: “No tenen ni idea Quin quadre!”.

Però ací no ha quedat la cosa. Sobre Belén ha afirmat: “Si vols, puge les captures de totes les vegades que t’he dit de quedar”.

Unes paraules a les quals ha afegit de manera categòrica: “Si a això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni veure”.

Tot seguit, Ylenia saltava a la jugular de Kiko Matamoros després de les seues insinuacions: “El teu Matacocas té un nom. Ionqui que fa apologia de les drogues. Ionqui ho vas declarar tu, ens fem una prova?”.

Després d’estes i altres paraules en el mateix sentit que es van lliscar en l’espai de la fàbrica de la tele, la jove era categòrica: “Perquè si això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni que veure”.

No contenta amb això, Ylenia continuava en la seua actitud duríssima contra el programa, censurant que la deixen com una malalta per les seues manifestacions públiques: “Eixe programa de degenerats és el que fa, deixar-me com a malalta perquè tots em piquen amb això. I parlen d’afecte per por. Déu em deslliure del vostre afecte”, sentenciava, agregant una emoticona de vòmit per a remarcar el seu missatge.

Finalment, la jove resolia esta polèmica mostrant la seua conformitat amb un dels missatges més crítics que rebia contra la cadena: “Per a subhumans, que es reprodueixen, moren i viuen de rebolcar-se en el fem, que una persona no vulga viure d’aqueixa manera els ha de semblar de bojos”.

Últimes notícies

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.