9.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Ylenia, sense pietat, aniquila ‘Sálvame’: Ens veurem en els tribunals

Ylenia és notícia en els últims dies pels seus atacs cap a Irene Montero i cap a Telecinco. A esta cadena, en la qual va treballar durant molts anys, l’ha arribada a denominar com “Telemierda”. És més, fins i tot ha parlat que el que fa és teleporqueria.

‘Sálvame’ s’ha fet eco de totes estes declaracions que l’alacantina va realitzar en directe en xarxes. I els col·laboradors i excompanys d’ella han donat la seua opinió sobre este tema. Això no li ha agradat res a aquella, que ha advertit que prendrà mesures legals.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

L’origen del conflicte entre Ylenia i ‘Sálvame’

 

En el programa de Telecinco s’ha emés un vídeo on es recollien algunes de les afirmacions més polèmiques de Padilla durant el citat directe. I entre estes els seus atacs a l’espai: “Ho he dessintonitzat de la meua tele. Jo ho veia perquè treballava ací i facturava, però ara no perd el meu temps a veure eixe fem”.

 

“M’han anomenat a l’agost per a alçar les audiències d’aeixe ‘Sálvame’ de merda, però els he bloquejats”.
Belén Esteban, amiga de la jove, es va connectar al directe i li va deixar un missatge: “Hola, el meu amor, demà et cride”. Unes paraules que van fer que aquella diguera: “Belén es va ficar simplement perquè algú de Mediaset li ho va demanar per a coaccionar-me pel que poguera dir. Després ni em va cridar ni em va escriure ni res, fa 200 000 anys que no parlem”.

 

Els col·laboradors donen el seu punt de vista

 

Després d’atacar amb duresa tant a ‘Sálvame’ com a Telecinco i Mediaset en general en les seues xarxes socials, des del magazín de vesprada han decidit recollir les paraules de Ylenia per a analitzar què li estava succeint.

Segons les pròpies paraules del programa i d’alguns dels seus tertulians, la seua situació els semblava “preocupant“, amb Matamoros arribant a afirmar que “està malalta”, unes declaracions davant les quals la mateixa Padilla no s’ha mossegat la llengua.

La que fora col·laboradora del canal no ha dubtat a anar donant rèplica en directe a través del seu compte personal en Twitter a tot el que s’estava dient d’ella, arremetent en primer lloc amb la qual fora la seua amiga, Belén Esteban. 

Kiko Matamoros, per part seua, ha definit al seu excompanya com a “ciclotímica” i després ha afegit que no anava a entrar en les seues crítiques. Ens referim a les que havia exposat dient que era “un ionqui que fa apologia de les drogues”.

Ell ha deixat clar que seria respectuós amb ella perquè “crec que està malalta. Però tu i jo sabem on hem estat i les coses que hem fet”.

María Patiño també ha volgut opinar sobre este tema. Les seues paraules han sigut: “Ella és molt pura per a este negoci, és massa sensible, i no entén els canvis de cadira o els perdons. A més, s’afig una problemàtica que pot tindre, que jo desconec”.

“En l’última etapa, necessitava ajuda i ella era conscient. Jo li vaig passar els telèfons dels qui el podien ajudar”.

Ylenia, sobre ‘Sálvame’: “Programa de degenerats”

 

Després d’escoltar totes estes coses dels col·laboradors de Telecinco, l’alacantina ha fet ús de Twitter per a arremetre contra ells. I ho ha fet dient: “No tenen ni idea Quin quadre!”.

Però ací no ha quedat la cosa. Sobre Belén ha afirmat: “Si vols, puge les captures de totes les vegades que t’he dit de quedar”.

Unes paraules a les quals ha afegit de manera categòrica: “Si a això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni veure”.

Tot seguit, Ylenia saltava a la jugular de Kiko Matamoros després de les seues insinuacions: “El teu Matacocas té un nom. Ionqui que fa apologia de les drogues. Ionqui ho vas declarar tu, ens fem una prova?”.

Després d’estes i altres paraules en el mateix sentit que es van lliscar en l’espai de la fàbrica de la tele, la jove era categòrica: “Perquè si això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni que veure”.

No contenta amb això, Ylenia continuava en la seua actitud duríssima contra el programa, censurant que la deixen com una malalta per les seues manifestacions públiques: “Eixe programa de degenerats és el que fa, deixar-me com a malalta perquè tots em piquen amb això. I parlen d’afecte per por. Déu em deslliure del vostre afecte”, sentenciava, agregant una emoticona de vòmit per a remarcar el seu missatge.

Finalment, la jove resolia esta polèmica mostrant la seua conformitat amb un dels missatges més crítics que rebia contra la cadena: “Per a subhumans, que es reprodueixen, moren i viuen de rebolcar-se en el fem, que una persona no vulga viure d’aqueixa manera els ha de semblar de bojos”.

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.