12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Ylenia, sense pietat, aniquila ‘Sálvame’: Ens veurem en els tribunals

Ylenia és notícia en els últims dies pels seus atacs cap a Irene Montero i cap a Telecinco. A esta cadena, en la qual va treballar durant molts anys, l’ha arribada a denominar com “Telemierda”. És més, fins i tot ha parlat que el que fa és teleporqueria.

‘Sálvame’ s’ha fet eco de totes estes declaracions que l’alacantina va realitzar en directe en xarxes. I els col·laboradors i excompanys d’ella han donat la seua opinió sobre este tema. Això no li ha agradat res a aquella, que ha advertit que prendrà mesures legals.

L’origen del conflicte entre Ylenia i ‘Sálvame’

 

En el programa de Telecinco s’ha emés un vídeo on es recollien algunes de les afirmacions més polèmiques de Padilla durant el citat directe. I entre estes els seus atacs a l’espai: “Ho he dessintonitzat de la meua tele. Jo ho veia perquè treballava ací i facturava, però ara no perd el meu temps a veure eixe fem”.

 

“M’han anomenat a l’agost per a alçar les audiències d’aeixe ‘Sálvame’ de merda, però els he bloquejats”.
Belén Esteban, amiga de la jove, es va connectar al directe i li va deixar un missatge: “Hola, el meu amor, demà et cride”. Unes paraules que van fer que aquella diguera: “Belén es va ficar simplement perquè algú de Mediaset li ho va demanar per a coaccionar-me pel que poguera dir. Després ni em va cridar ni em va escriure ni res, fa 200 000 anys que no parlem”.

 

Els col·laboradors donen el seu punt de vista

 

Després d’atacar amb duresa tant a ‘Sálvame’ com a Telecinco i Mediaset en general en les seues xarxes socials, des del magazín de vesprada han decidit recollir les paraules de Ylenia per a analitzar què li estava succeint.

Segons les pròpies paraules del programa i d’alguns dels seus tertulians, la seua situació els semblava “preocupant“, amb Matamoros arribant a afirmar que “està malalta”, unes declaracions davant les quals la mateixa Padilla no s’ha mossegat la llengua.

La que fora col·laboradora del canal no ha dubtat a anar donant rèplica en directe a través del seu compte personal en Twitter a tot el que s’estava dient d’ella, arremetent en primer lloc amb la qual fora la seua amiga, Belén Esteban. 

Kiko Matamoros, per part seua, ha definit al seu excompanya com a “ciclotímica” i després ha afegit que no anava a entrar en les seues crítiques. Ens referim a les que havia exposat dient que era “un ionqui que fa apologia de les drogues”.

Ell ha deixat clar que seria respectuós amb ella perquè “crec que està malalta. Però tu i jo sabem on hem estat i les coses que hem fet”.

María Patiño també ha volgut opinar sobre este tema. Les seues paraules han sigut: “Ella és molt pura per a este negoci, és massa sensible, i no entén els canvis de cadira o els perdons. A més, s’afig una problemàtica que pot tindre, que jo desconec”.

“En l’última etapa, necessitava ajuda i ella era conscient. Jo li vaig passar els telèfons dels qui el podien ajudar”.

Ylenia, sobre ‘Sálvame’: “Programa de degenerats”

 

Després d’escoltar totes estes coses dels col·laboradors de Telecinco, l’alacantina ha fet ús de Twitter per a arremetre contra ells. I ho ha fet dient: “No tenen ni idea Quin quadre!”.

Però ací no ha quedat la cosa. Sobre Belén ha afirmat: “Si vols, puge les captures de totes les vegades que t’he dit de quedar”.

Unes paraules a les quals ha afegit de manera categòrica: “Si a això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni veure”.

Tot seguit, Ylenia saltava a la jugular de Kiko Matamoros després de les seues insinuacions: “El teu Matacocas té un nom. Ionqui que fa apologia de les drogues. Ionqui ho vas declarar tu, ens fem una prova?”.

Després d’estes i altres paraules en el mateix sentit que es van lliscar en l’espai de la fàbrica de la tele, la jove era categòrica: “Perquè si això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni que veure”.

No contenta amb això, Ylenia continuava en la seua actitud duríssima contra el programa, censurant que la deixen com una malalta per les seues manifestacions públiques: “Eixe programa de degenerats és el que fa, deixar-me com a malalta perquè tots em piquen amb això. I parlen d’afecte per por. Déu em deslliure del vostre afecte”, sentenciava, agregant una emoticona de vòmit per a remarcar el seu missatge.

Finalment, la jove resolia esta polèmica mostrant la seua conformitat amb un dels missatges més crítics que rebia contra la cadena: “Per a subhumans, que es reprodueixen, moren i viuen de rebolcar-se en el fem, que una persona no vulga viure d’aqueixa manera els ha de semblar de bojos”.

Últimes notícies

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat

El Consell amplia fins al 28 de febrer de 2026 el termini de baixa definitiva dels cotxes afectats per la dana

El Consell ha aprovat una pròrroga fins al 28 de febrer de 2026 per a tramitar la baixa definitiva dels vehicles sinistrats en la dana del 29 d'octubre de 2024 que van rebre ajudes urgents.

Desallotjats del bloc 8 de Sant Antón acudixen al ple d’Elx per a exigir solucions

Veïns del bloc 8 de Sant Antón, desallotjat per risc estructural, han acudit al ple de pressupostos d'Elx per a reclamar accés als seus estris i una resposta clara.

Aemet preveu en la Comunitat Valenciana el nadal més fred des de 2010

Aemet preveu que Nadal de 2025 en la Comunitat Valenciana siga la més freda des de 2010 per l'entrada d'aire fred, amb clar contrast respecte a anys recents.

Nou mil menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús solidaris seran elaborats en les cuines d'Alacant Gastronòmica Solidària per a persones vulnerables i es repartiran en les principals dates nadalenques.