‘Zapeando’ recula després del fracàs estrepitós de la nova temporada

 

‘Zapeando’ retornava este dilluns amb molts canvis, noves cares, noves seccions, nou presentador, etc. tants han sigut els canvis, que la primera emissió del programa va ser un fracàs estrepitós i els espectadors van mostrar el seu malestar en les xarxes en vore que ja no quedava ni rastre del ‘Zapeando’ original.

 

El programa encetava amb un monòleg de Dani Mateo i després es dividia en diverses seccions, entre les que n’hi havia una dedicada a ‘Sálvame’, cosa que va encendre amb força als espectadors, que van demanar a crits en les xarxes que es tornara al format antic de ‘Zapeando’.

 

 

El programa sent les crítiques i recula

Però gràcies a les crítiques pareix que la direcció del programa va recapacitar i, el dimarts, el programa ja havia tornat al seu format original per a l’alegria dels seus seguidors, amb els col·laboradors assentats al voltant del presentador com sempre s’havia fet.

 

Per la seua part, Dani Mateo no ha tingut cap problema en mostrar-se sincer quant al seu debut en ‘Zapeando’, contestant en to humorístic als qui li havien criticat les innovacions del format i repassant en una secció del programa les crítiques rebudes fent gala del seu bon humor:

 

«Ja ho vegeu, Twitter parla i nosaltres li fem cas. Estem ací, llegint… Bé, ja estem tots ací assentats en taula. Ara ja podeu ficar-vos amb el tema de la pau mundial, a vore si vos fan tant de cas». Els internautes s’han fet ressò dels canvis i pareix que el retorn del programa a la normalitat ha satisfet les seues expectatives.

 

En una entrevista a ‘Espejo público’ aquell mateix matí, Dani Mateo justificava el perquè dels canvis promoguts, deixant clar que tornarien al format antic: «El programa d’ahir ens va encantar i per això hui no tindrà res a vore. Estem provant, estem canviant un tren en marxa i això és complicat», relatava el presentador.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.