‘Zapeando’ recula després del fracàs estrepitós de la nova temporada

 

‘Zapeando’ retornava este dilluns amb molts canvis, noves cares, noves seccions, nou presentador, etc. tants han sigut els canvis, que la primera emissió del programa va ser un fracàs estrepitós i els espectadors van mostrar el seu malestar en les xarxes en vore que ja no quedava ni rastre del ‘Zapeando’ original.

 

El programa encetava amb un monòleg de Dani Mateo i després es dividia en diverses seccions, entre les que n’hi havia una dedicada a ‘Sálvame’, cosa que va encendre amb força als espectadors, que van demanar a crits en les xarxes que es tornara al format antic de ‘Zapeando’.

 

 

El programa sent les crítiques i recula

Però gràcies a les crítiques pareix que la direcció del programa va recapacitar i, el dimarts, el programa ja havia tornat al seu format original per a l’alegria dels seus seguidors, amb els col·laboradors assentats al voltant del presentador com sempre s’havia fet.

 

Per la seua part, Dani Mateo no ha tingut cap problema en mostrar-se sincer quant al seu debut en ‘Zapeando’, contestant en to humorístic als qui li havien criticat les innovacions del format i repassant en una secció del programa les crítiques rebudes fent gala del seu bon humor:

 

«Ja ho vegeu, Twitter parla i nosaltres li fem cas. Estem ací, llegint… Bé, ja estem tots ací assentats en taula. Ara ja podeu ficar-vos amb el tema de la pau mundial, a vore si vos fan tant de cas». Els internautes s’han fet ressò dels canvis i pareix que el retorn del programa a la normalitat ha satisfet les seues expectatives.

 

En una entrevista a ‘Espejo público’ aquell mateix matí, Dani Mateo justificava el perquè dels canvis promoguts, deixant clar que tornarien al format antic: «El programa d’ahir ens va encantar i per això hui no tindrà res a vore. Estem provant, estem canviant un tren en marxa i això és complicat», relatava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.

Sanjuan agraïx als acampats de València que defenguen el dret a quedar-se

El portaveu socialista Borja Sanjuan agraïx a les persones acampades en la plaça de l'Ajuntament que reivindiquen el dret a la vivenda i a continuar vivint en València coincidint amb el 9 d'Octubre.

Robles celebra que la protesta per la vivenda i la processó cívica convisquen amb normalitat a València

La portaveu de Compromís a València, Papi Robles, ha celebrat que l’acampada pel dret a la vivenda a la plaça de l’Ajuntament i la processó cívica de la Senyera hagen conviscut amb normalitat el 9 d’Octubre, i ha reclamat a l’alcaldessa que talle els insults a la corporació municipal.

Catalá defensa la convivència al 9 d’Octubre a la plaça de l’Ajuntament

María José Catalá destaca que la convivència pacífica entre la processó cívica i l’acampada per la vivenda al 9 d’Octubre reflectix el caràcter del poble valencià i reclama concordia davant la polarització social.