‘Zapeando’ recula després del fracàs estrepitós de la nova temporada

 

‘Zapeando’ retornava este dilluns amb molts canvis, noves cares, noves seccions, nou presentador, etc. tants han sigut els canvis, que la primera emissió del programa va ser un fracàs estrepitós i els espectadors van mostrar el seu malestar en les xarxes en vore que ja no quedava ni rastre del ‘Zapeando’ original.

 

El programa encetava amb un monòleg de Dani Mateo i després es dividia en diverses seccions, entre les que n’hi havia una dedicada a ‘Sálvame’, cosa que va encendre amb força als espectadors, que van demanar a crits en les xarxes que es tornara al format antic de ‘Zapeando’.

 

 

El programa sent les crítiques i recula

Però gràcies a les crítiques pareix que la direcció del programa va recapacitar i, el dimarts, el programa ja havia tornat al seu format original per a l’alegria dels seus seguidors, amb els col·laboradors assentats al voltant del presentador com sempre s’havia fet.

 

Per la seua part, Dani Mateo no ha tingut cap problema en mostrar-se sincer quant al seu debut en ‘Zapeando’, contestant en to humorístic als qui li havien criticat les innovacions del format i repassant en una secció del programa les crítiques rebudes fent gala del seu bon humor:

 

«Ja ho vegeu, Twitter parla i nosaltres li fem cas. Estem ací, llegint… Bé, ja estem tots ací assentats en taula. Ara ja podeu ficar-vos amb el tema de la pau mundial, a vore si vos fan tant de cas». Els internautes s’han fet ressò dels canvis i pareix que el retorn del programa a la normalitat ha satisfet les seues expectatives.

 

En una entrevista a ‘Espejo público’ aquell mateix matí, Dani Mateo justificava el perquè dels canvis promoguts, deixant clar que tornarien al format antic: «El programa d’ahir ens va encantar i per això hui no tindrà res a vore. Estem provant, estem canviant un tren en marxa i això és complicat», relatava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.