20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

‘Zapeando’ recula després del fracàs estrepitós de la nova temporada

 

‘Zapeando’ retornava este dilluns amb molts canvis, noves cares, noves seccions, nou presentador, etc. tants han sigut els canvis, que la primera emissió del programa va ser un fracàs estrepitós i els espectadors van mostrar el seu malestar en les xarxes en vore que ja no quedava ni rastre del ‘Zapeando’ original.

 

El programa encetava amb un monòleg de Dani Mateo i després es dividia en diverses seccions, entre les que n’hi havia una dedicada a ‘Sálvame’, cosa que va encendre amb força als espectadors, que van demanar a crits en les xarxes que es tornara al format antic de ‘Zapeando’.

 

 

El programa sent les crítiques i recula

Però gràcies a les crítiques pareix que la direcció del programa va recapacitar i, el dimarts, el programa ja havia tornat al seu format original per a l’alegria dels seus seguidors, amb els col·laboradors assentats al voltant del presentador com sempre s’havia fet.

 

Per la seua part, Dani Mateo no ha tingut cap problema en mostrar-se sincer quant al seu debut en ‘Zapeando’, contestant en to humorístic als qui li havien criticat les innovacions del format i repassant en una secció del programa les crítiques rebudes fent gala del seu bon humor:

 

«Ja ho vegeu, Twitter parla i nosaltres li fem cas. Estem ací, llegint… Bé, ja estem tots ací assentats en taula. Ara ja podeu ficar-vos amb el tema de la pau mundial, a vore si vos fan tant de cas». Els internautes s’han fet ressò dels canvis i pareix que el retorn del programa a la normalitat ha satisfet les seues expectatives.

 

En una entrevista a ‘Espejo público’ aquell mateix matí, Dani Mateo justificava el perquè dels canvis promoguts, deixant clar que tornarien al format antic: «El programa d’ahir ens va encantar i per això hui no tindrà res a vore. Estem provant, estem canviant un tren en marxa i això és complicat», relatava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSOE acusa a Feijóo de triar a Pérez Llorca per ser el ‘preferit’ de Vox

El PSOE ha interpretat que la designació de Juan Francisco Pérez Llorca respon a les exigències de Vox. Acusa el PP de mimetitzar-se amb l'agenda del partit d'Abascal.

El PP desvincula el seu vot a la UE de la negociació amb Vox per a substituir a Mazón

El PP ha negat que el seu vot en la comissió de Medi Ambient del Parlament Europeu contra la reducció d'emissions estiga lligat a la seua negociació amb Vox per al relleu de Mazón. L'oposició ha vist un intercanvi polític i ha endurit les seues crítiques.

Polèmica en la Fira de Castelló per un lloc que entrega bufandes amb lemes franquistes

Compromís demana a l'Ajuntament que actue després de detectar-se en la fira un lloc que oferix bufandes amb lemes franquistes i altres amb la imatge de Santiago Abascal. Reclama estendre acta i valorar si vulnera la Llei de Memòria Democràtica.

La Comunitat Valenciana destina 18 milions al bo tèrmic per a famílies vulnerables després de la DANA

La Generalitat abonarà 400 euros per llar a unes 45.000 vivendes vulnerables amb càrrec al compte solidari. El pagament serà automàtic per a perceptors d'ajudes.

Pérez Llorca accepta el repte d’aconseguir majoria per a succeir a Mazón

Juanfran Pérez Llorca ha agraït la confiança d'Alberto Núñez Feijóo després de ser proposat per a succeir a Carlos Mazón i ha obert un període de diàleg per a reunir suports.

Mazón veu a Pérez Llorca com un extraordinari candidat per a succeir-li en la Generalitat

Mazón ha afirmat que Juanfran Pérez Llorca és 'un extraordinari candidat' després de conéixer-se la seua designació per Feijóo. Ho ha dit després del ple del Consell i abans d'acudir a les Corts.

El Consell veu a Pérez Llorca com l’idoni per a succeir a Mazón

La portaveu del Consell en funcions ha defés que Juanfran Pérez Llorca és el candidat idoni per a rellevar a Carlos Mazón i ha destacat la sintonia interna en el PP.

El Centre d’Art Hortensia Herrero estrenarà en 2026 la seua primera mostra temporal amb Anselm Kiefer

El Centre d'Art Hortensia Herrero obrirà el 28 d'abril de 2026 la seua primera exposició temporal amb obres de Anselm Kiefer. La mostra, centrada en el paisatge, ocuparà sis galeries i culminarà amb 'Danaë', vista per primera vegada a Europa.