9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

‘Zapeando’ recula després del fracàs estrepitós de la nova temporada

 

‘Zapeando’ retornava este dilluns amb molts canvis, noves cares, noves seccions, nou presentador, etc. tants han sigut els canvis, que la primera emissió del programa va ser un fracàs estrepitós i els espectadors van mostrar el seu malestar en les xarxes en vore que ja no quedava ni rastre del ‘Zapeando’ original.

 

El programa encetava amb un monòleg de Dani Mateo i després es dividia en diverses seccions, entre les que n’hi havia una dedicada a ‘Sálvame’, cosa que va encendre amb força als espectadors, que van demanar a crits en les xarxes que es tornara al format antic de ‘Zapeando’.

 

 

El programa sent les crítiques i recula

Però gràcies a les crítiques pareix que la direcció del programa va recapacitar i, el dimarts, el programa ja havia tornat al seu format original per a l’alegria dels seus seguidors, amb els col·laboradors assentats al voltant del presentador com sempre s’havia fet.

 

Per la seua part, Dani Mateo no ha tingut cap problema en mostrar-se sincer quant al seu debut en ‘Zapeando’, contestant en to humorístic als qui li havien criticat les innovacions del format i repassant en una secció del programa les crítiques rebudes fent gala del seu bon humor:

 

«Ja ho vegeu, Twitter parla i nosaltres li fem cas. Estem ací, llegint… Bé, ja estem tots ací assentats en taula. Ara ja podeu ficar-vos amb el tema de la pau mundial, a vore si vos fan tant de cas». Els internautes s’han fet ressò dels canvis i pareix que el retorn del programa a la normalitat ha satisfet les seues expectatives.

 

En una entrevista a ‘Espejo público’ aquell mateix matí, Dani Mateo justificava el perquè dels canvis promoguts, deixant clar que tornarien al format antic: «El programa d’ahir ens va encantar i per això hui no tindrà res a vore. Estem provant, estem canviant un tren en marxa i això és complicat», relatava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.