‘Zapeando’ recula després del fracàs estrepitós de la nova temporada

 

‘Zapeando’ retornava este dilluns amb molts canvis, noves cares, noves seccions, nou presentador, etc. tants han sigut els canvis, que la primera emissió del programa va ser un fracàs estrepitós i els espectadors van mostrar el seu malestar en les xarxes en vore que ja no quedava ni rastre del ‘Zapeando’ original.

 

El programa encetava amb un monòleg de Dani Mateo i després es dividia en diverses seccions, entre les que n’hi havia una dedicada a ‘Sálvame’, cosa que va encendre amb força als espectadors, que van demanar a crits en les xarxes que es tornara al format antic de ‘Zapeando’.

 

 

El programa sent les crítiques i recula

Però gràcies a les crítiques pareix que la direcció del programa va recapacitar i, el dimarts, el programa ja havia tornat al seu format original per a l’alegria dels seus seguidors, amb els col·laboradors assentats al voltant del presentador com sempre s’havia fet.

 

Per la seua part, Dani Mateo no ha tingut cap problema en mostrar-se sincer quant al seu debut en ‘Zapeando’, contestant en to humorístic als qui li havien criticat les innovacions del format i repassant en una secció del programa les crítiques rebudes fent gala del seu bon humor:

 

«Ja ho vegeu, Twitter parla i nosaltres li fem cas. Estem ací, llegint… Bé, ja estem tots ací assentats en taula. Ara ja podeu ficar-vos amb el tema de la pau mundial, a vore si vos fan tant de cas». Els internautes s’han fet ressò dels canvis i pareix que el retorn del programa a la normalitat ha satisfet les seues expectatives.

 

En una entrevista a ‘Espejo público’ aquell mateix matí, Dani Mateo justificava el perquè dels canvis promoguts, deixant clar que tornarien al format antic: «El programa d’ahir ens va encantar i per això hui no tindrà res a vore. Estem provant, estem canviant un tren en marxa i això és complicat», relatava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.