Antonio Castelo es burla del seu excap Dani Mateo en ‘Todo es mentira’

 

El presentador Dani Mateo està d’actualitat després que haja eixit a la llum que serà el nou presentador de ‘Zapeando’, i Antonio Castelo ja s’ha encarregat d’enviar-li un dard enverinat des del programa en què col·labora en Cuatro, ‘Todo es mentira’. Cal recordar que Dani Mateo va ser el seu cap en el programa ‘Yu: no te pierdas nada’, un programa d’actualitat en què Antonio Castelo treballava com a col·laborador i del qual va ser despatxat de manera fulminant després de vore’s implicat en un escàndol.

 

La venjança d’Antonio Castelo al seu excap

Antonio Castelo pareix que no ha oblidat el que va passar, així que va aprofitar un descuit del realitzador de càmera per pegar-li un carxot al seu excap; mentres el col·laborador es trobava comentant l’actualitat del dia, la càmera va enfocar per error el seu company Nacho Garcia en lloc d’ell i, una volta la càmera va tornar a enfocar el col·laborador, ell va amollar:

 

«L’altre costat és pitjor, que està Dani Mateo». Encara que eixes rivalitats són prou normals en el món televisiu i és habitual que col·laboradors d’una cadena facen burla dels d’altres cadenes, en este cas, l’enemistat té el seu origen en un episodi molt més personal que va alçar molt de rebombori en el seu moment.

 

Abans de treballar en el programa de Risto Mejide, Antonio Castelo era humorista en el programa de Dani Mateo ‘Los40’, fins que va ser despatxat després que diverses xiques l’acusaren d’‘abús sexual’ i ‘masclisme’. Davant de l’escàndol i la polèmica que va menejar tot l’assumpte, Dani Mateo va afirmar en un comunicat: «Prendrem les decisions correctes», fins que, finalment, el grup PRISA va decidir apartar Castelo del format.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.