Antonio Castelo es burla del seu excap Dani Mateo en ‘Todo es mentira’

 

El presentador Dani Mateo està d’actualitat després que haja eixit a la llum que serà el nou presentador de ‘Zapeando’, i Antonio Castelo ja s’ha encarregat d’enviar-li un dard enverinat des del programa en què col·labora en Cuatro, ‘Todo es mentira’. Cal recordar que Dani Mateo va ser el seu cap en el programa ‘Yu: no te pierdas nada’, un programa d’actualitat en què Antonio Castelo treballava com a col·laborador i del qual va ser despatxat de manera fulminant després de vore’s implicat en un escàndol.

 

La venjança d’Antonio Castelo al seu excap

Antonio Castelo pareix que no ha oblidat el que va passar, així que va aprofitar un descuit del realitzador de càmera per pegar-li un carxot al seu excap; mentres el col·laborador es trobava comentant l’actualitat del dia, la càmera va enfocar per error el seu company Nacho Garcia en lloc d’ell i, una volta la càmera va tornar a enfocar el col·laborador, ell va amollar:

 

«L’altre costat és pitjor, que està Dani Mateo». Encara que eixes rivalitats són prou normals en el món televisiu i és habitual que col·laboradors d’una cadena facen burla dels d’altres cadenes, en este cas, l’enemistat té el seu origen en un episodi molt més personal que va alçar molt de rebombori en el seu moment.

 

Abans de treballar en el programa de Risto Mejide, Antonio Castelo era humorista en el programa de Dani Mateo ‘Los40’, fins que va ser despatxat després que diverses xiques l’acusaren d’‘abús sexual’ i ‘masclisme’. Davant de l’escàndol i la polèmica que va menejar tot l’assumpte, Dani Mateo va afirmar en un comunicat: «Prendrem les decisions correctes», fins que, finalment, el grup PRISA va decidir apartar Castelo del format.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.