Antonio Castelo es burla del seu excap Dani Mateo en ‘Todo es mentira’

 

El presentador Dani Mateo està d’actualitat després que haja eixit a la llum que serà el nou presentador de ‘Zapeando’, i Antonio Castelo ja s’ha encarregat d’enviar-li un dard enverinat des del programa en què col·labora en Cuatro, ‘Todo es mentira’. Cal recordar que Dani Mateo va ser el seu cap en el programa ‘Yu: no te pierdas nada’, un programa d’actualitat en què Antonio Castelo treballava com a col·laborador i del qual va ser despatxat de manera fulminant després de vore’s implicat en un escàndol.

 

La venjança d’Antonio Castelo al seu excap

Antonio Castelo pareix que no ha oblidat el que va passar, així que va aprofitar un descuit del realitzador de càmera per pegar-li un carxot al seu excap; mentres el col·laborador es trobava comentant l’actualitat del dia, la càmera va enfocar per error el seu company Nacho Garcia en lloc d’ell i, una volta la càmera va tornar a enfocar el col·laborador, ell va amollar:

 

«L’altre costat és pitjor, que està Dani Mateo». Encara que eixes rivalitats són prou normals en el món televisiu i és habitual que col·laboradors d’una cadena facen burla dels d’altres cadenes, en este cas, l’enemistat té el seu origen en un episodi molt més personal que va alçar molt de rebombori en el seu moment.

 

Abans de treballar en el programa de Risto Mejide, Antonio Castelo era humorista en el programa de Dani Mateo ‘Los40’, fins que va ser despatxat després que diverses xiques l’acusaren d’‘abús sexual’ i ‘masclisme’. Davant de l’escàndol i la polèmica que va menejar tot l’assumpte, Dani Mateo va afirmar en un comunicat: «Prendrem les decisions correctes», fins que, finalment, el grup PRISA va decidir apartar Castelo del format.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.