Antonio Castelo es burla del seu excap Dani Mateo en ‘Todo es mentira’

 

El presentador Dani Mateo està d’actualitat després que haja eixit a la llum que serà el nou presentador de ‘Zapeando’, i Antonio Castelo ja s’ha encarregat d’enviar-li un dard enverinat des del programa en què col·labora en Cuatro, ‘Todo es mentira’. Cal recordar que Dani Mateo va ser el seu cap en el programa ‘Yu: no te pierdas nada’, un programa d’actualitat en què Antonio Castelo treballava com a col·laborador i del qual va ser despatxat de manera fulminant després de vore’s implicat en un escàndol.

 

La venjança d’Antonio Castelo al seu excap

Antonio Castelo pareix que no ha oblidat el que va passar, així que va aprofitar un descuit del realitzador de càmera per pegar-li un carxot al seu excap; mentres el col·laborador es trobava comentant l’actualitat del dia, la càmera va enfocar per error el seu company Nacho Garcia en lloc d’ell i, una volta la càmera va tornar a enfocar el col·laborador, ell va amollar:

 

«L’altre costat és pitjor, que està Dani Mateo». Encara que eixes rivalitats són prou normals en el món televisiu i és habitual que col·laboradors d’una cadena facen burla dels d’altres cadenes, en este cas, l’enemistat té el seu origen en un episodi molt més personal que va alçar molt de rebombori en el seu moment.

 

Abans de treballar en el programa de Risto Mejide, Antonio Castelo era humorista en el programa de Dani Mateo ‘Los40’, fins que va ser despatxat després que diverses xiques l’acusaren d’‘abús sexual’ i ‘masclisme’. Davant de l’escàndol i la polèmica que va menejar tot l’assumpte, Dani Mateo va afirmar en un comunicat: «Prendrem les decisions correctes», fins que, finalment, el grup PRISA va decidir apartar Castelo del format.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.