16.5 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Antonio Castelo es burla del seu excap Dani Mateo en ‘Todo es mentira’

 

El presentador Dani Mateo està d’actualitat després que haja eixit a la llum que serà el nou presentador de ‘Zapeando’, i Antonio Castelo ja s’ha encarregat d’enviar-li un dard enverinat des del programa en què col·labora en Cuatro, ‘Todo es mentira’. Cal recordar que Dani Mateo va ser el seu cap en el programa ‘Yu: no te pierdas nada’, un programa d’actualitat en què Antonio Castelo treballava com a col·laborador i del qual va ser despatxat de manera fulminant després de vore’s implicat en un escàndol.

 

La venjança d’Antonio Castelo al seu excap

Antonio Castelo pareix que no ha oblidat el que va passar, així que va aprofitar un descuit del realitzador de càmera per pegar-li un carxot al seu excap; mentres el col·laborador es trobava comentant l’actualitat del dia, la càmera va enfocar per error el seu company Nacho Garcia en lloc d’ell i, una volta la càmera va tornar a enfocar el col·laborador, ell va amollar:

 

«L’altre costat és pitjor, que està Dani Mateo». Encara que eixes rivalitats són prou normals en el món televisiu i és habitual que col·laboradors d’una cadena facen burla dels d’altres cadenes, en este cas, l’enemistat té el seu origen en un episodi molt més personal que va alçar molt de rebombori en el seu moment.

 

Abans de treballar en el programa de Risto Mejide, Antonio Castelo era humorista en el programa de Dani Mateo ‘Los40’, fins que va ser despatxat després que diverses xiques l’acusaren d’‘abús sexual’ i ‘masclisme’. Davant de l’escàndol i la polèmica que va menejar tot l’assumpte, Dani Mateo va afirmar en un comunicat: «Prendrem les decisions correctes», fins que, finalment, el grup PRISA va decidir apartar Castelo del format.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hugo Duro porta la seua millor mitjana de gols per minut des que va arribar al València

Hugo Duro porta en este inici de temporada un gol cada 161 minuts en Lliga, amb quatre punts en 647 minuts. Després de la seua xilena al Llevant és màxim golejador de l'equip.

El 10K València Ibercaja 2026 esgota dorsals i fixa rècord amb 16.000 inscrits

La prova ha tancat inscripcions set setmanes abans amb el topall de 16.000 dorsals, màxim històric. El 5K previ ha entrat en els seus últims 500 números.

Alliberats dos hòmens segrestats a Almoradí; tres detinguts per represàlia després d’un robatori

Dos hòmens van ser alliberats en un descampat d'Almoradí després de ser retinguts i agredits com a represàlia per un robatori previ. Hi ha tres detinguts i un quart implicat en busca.

Un supervisor del 112 declara que abans de les 14.00 del 29-O ja es rescatava a persones en zones sense pluja

Un supervisor del 112 ha afirmat davant la jutgessa que abans de les 14.00 del 29 d'octubre ja es rescatava a persones en àrees on no plovia per la crescuda de barrancs prop de la A-3. En una visita de càrrecs al 112 es va traslladar que l'aigua baixava des de Buñol i Chiva cap a l'Horta Sud.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vent de fins a 100 km/h

Este dimarts s'ha establit l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h. Hi haurà avís groc en litoral i interior sud i per fenòmens costaners.

El 70% dels valencians comprarà en el Black Friday 2025 amb gasto més contingut per la inflació

Una enquesta de la Unió de Consumidors confirma que el Black Friday 2025 està plenament consolidat en la Comunitat Valenciana, però amb major prudència de gasto per la pujada de preus.

26 entitats denuncien incompliment greu de les lleis LGTBI i identitat de gènere per la Generalitat

Un total de 26 entitats acusen a la Generalitat de desmantellar servicis obligatoris com Orienta Alacant i L'Armari de la Memòria, vulnerant les lleis LGTBI i d'identitat de gènere. Assenyalen opacitat, adjudicació directa i absència de subrogació, amb interrupcions d'atenció i pèrdua de recursos per a milers de persones.

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.