Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

El primer dissabte de setembre ha arribat amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i alguns intervals de núvols alts al llarg de la jornada.

Segons la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), les temperatures màximes han anat en lleuger descens a les comarques d’interior. A la resta del territori, les màximes quasi no han variat respecte als valors del dia anterior.

Pel que fa al vent, este dissabte està bufant fluix i de direcció variable. En les hores centrals del dia es preveu que rote a component este, amb algun interval moderat, especialment en zones del litoral.

Diumenge es mantindrà la calor a l’interior i al prelitoral de la Comunitat, amb valors elevats per a estes dates i sensació tèrmica intensa durant les hores centrals del dia. L’ambient continuarà estable, amb cel generalment poc nuvolat i intervals de núvols mitjans i alts.

Per al diumenge, les temperatures mínimes tendiran a un lleuger descens en la major part del territori. En canvi, les màximes pujaran al litoral nord i central, mentres que es mantindran sense canvis significatius en la resta de zones.

El vent tornarà a ser fluix i de direcció variable durant el matí de diumenge. En les hores centrals del dia rolarà de nou a component este i es podran registrar intervals de moderat durant la vesprada, sobretot en punts del litoral.

Dades de temperatures per capitals

Les últimes 24 hores han deixat valors alts en les tres capitals de província, amb nits càlides i migdies calorosos. A Castellón s’han registrat 32,4 graus de màxima i 22,6 de mínima.

A València, la temperatura màxima ha arribat als 31,7 graus, mentres que la mínima no ha baixat dels 23,3 graus, la qual cosa confirma una nit especialment càlida al litoral central.

A Alicante, la màxima ha sigut de 32,2 graus i la mínima de 22,7 graus, amb una sensació tèrmica alta durant bona part de la jornada.

Previsió marítima a la Comunitat Valenciana

En les aigües costaneres de Castellón, Aemet preveu vent de component sud amb força 2 a 4. Entre la matinada i el matí el vent pot ser temporalment variable, amb intensitat 1 a 3. L’estat de la mar serà de marejol i la visibilitat oscil·larà entre regular i bona.

A les aigües costaneres de Valencia, el vent serà variable, amb força 2 a 4, i tendirà a orientar-se a l’este i sud-est durant la vesprada. La mar presentarà marejol, que podrà arribar puntualment a maror a la vesprada.

A les aigües costaneres d’Alicante, el vent bufarà de component sud amb força 2 a 4, i puntualment 5 al nord de la província. De matinada, el vent amainarà a variable, amb intensitat d’1 a 3, però tornarà a arrear a component este, amb força 2 a 4, durant la vesprada. La mar es mostrarà amb arrissada a marejol i la visibilitat serà, en general, de regular a bona.

Últimes notícies

Cinc detinguts a València en una xarxa de tràfic de haixix

La Policia Nacional ha detingut cinc persones a València en una operació contra una xarxa de tràfic de haixix. La investigació suma 87 arrestats i 10,8 tones de droga intervingudes.

La Comunitat Valenciana suma 31.000 persones a l’atur en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 31.000 persones aturades més en el tercer trimestre de 2026. L’ocupació també ha crescut, amb 8.500 persones ocupades més.

José Luis Aguirre serà el número dos del PP al Senat per València

José Luis Aguirre ocuparà el segon lloc de la llista del PP al Senat per València el 29 de novembre, després de Susana Camarero.

València tindrà màximes més altes este dimarts i núvols al final del dia

La Comunitat Valenciana tindrà cel poc nuvolós este dimarts i un lleuger ascens de les màximes a València. Dimecres s’esperen ruixats ocasionals al sud.

Mor un camioner en l’incendi del tràiler a l’A-33, a Villena

Un camioner ha mort després que el seu tràiler bolcara i s’incendiara a l’A-33, a Villena. El sinistre ha tallat la carretera i ha provocat retencions.

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.