Temperatures en lleuger ascens, fins als 24 graus, i pluges febles i disperses a l’interior a últimes hores del dia

La Comunitat Valenciana registrarà temperatures en lleuger ascens o sense canvis, fins a màximes de 24 graus, en un dijous en el qual no es descarten precipitacions febles i disperses a l’interior a últimes hores, un poc més probables a Alacant i el nord de Castelló.

En general, els cels estaran poc nuvolosos, amb intervals de núvols alts, i aniran cobrint-se a la vesprada. Les temperatures mínimes baixaran al litoral d’Alacant, mentre les màximes pujaran a l’interior de València.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), el vent bufarà fluix de l’oest i sud-oest amb intervals d’intensitat moderada, més freqüents durant la segona mitat del dia i al litoral.

A les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 13 graus a València, 24 i 9 graus a Castelló de la Plana i 21 i 9 graus a Alacant.

Per a demà divendres es preveu que els cels es cobrisquen amb precipitacions a l’interior, que probablement s’estendran al litoral de forma feble i dispersa. Les temperatures aniran en descens generalitzat i localment notable, sense passar de 19 graus.

RISC D’INCENDIS A VALÈNCIA I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per a a hui és alt (taronja) a la província de València i el nord d’Alacant; baix-mitjà (verd) a la província de Castelló i el sud d’Alacant, informa el 112.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.