Temperatures en lleuger ascens, fins als 24 graus, i pluges febles i disperses a l’interior a últimes hores del dia

La Comunitat Valenciana registrarà temperatures en lleuger ascens o sense canvis, fins a màximes de 24 graus, en un dijous en el qual no es descarten precipitacions febles i disperses a l’interior a últimes hores, un poc més probables a Alacant i el nord de Castelló.

En general, els cels estaran poc nuvolosos, amb intervals de núvols alts, i aniran cobrint-se a la vesprada. Les temperatures mínimes baixaran al litoral d’Alacant, mentre les màximes pujaran a l’interior de València.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), el vent bufarà fluix de l’oest i sud-oest amb intervals d’intensitat moderada, més freqüents durant la segona mitat del dia i al litoral.

A les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 13 graus a València, 24 i 9 graus a Castelló de la Plana i 21 i 9 graus a Alacant.

Per a demà divendres es preveu que els cels es cobrisquen amb precipitacions a l’interior, que probablement s’estendran al litoral de forma feble i dispersa. Les temperatures aniran en descens generalitzat i localment notable, sense passar de 19 graus.

RISC D’INCENDIS A VALÈNCIA I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per a a hui és alt (taronja) a la província de València i el nord d’Alacant; baix-mitjà (verd) a la província de Castelló i el sud d’Alacant, informa el 112.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.