Temperatures en lleuger ascens, fins als 24 graus, i pluges febles i disperses a l’interior a últimes hores del dia

La Comunitat Valenciana registrarà temperatures en lleuger ascens o sense canvis, fins a màximes de 24 graus, en un dijous en el qual no es descarten precipitacions febles i disperses a l’interior a últimes hores, un poc més probables a Alacant i el nord de Castelló.

En general, els cels estaran poc nuvolosos, amb intervals de núvols alts, i aniran cobrint-se a la vesprada. Les temperatures mínimes baixaran al litoral d’Alacant, mentre les màximes pujaran a l’interior de València.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), el vent bufarà fluix de l’oest i sud-oest amb intervals d’intensitat moderada, més freqüents durant la segona mitat del dia i al litoral.

A les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 13 graus a València, 24 i 9 graus a Castelló de la Plana i 21 i 9 graus a Alacant.

Per a demà divendres es preveu que els cels es cobrisquen amb precipitacions a l’interior, que probablement s’estendran al litoral de forma feble i dispersa. Les temperatures aniran en descens generalitzat i localment notable, sense passar de 19 graus.

RISC D’INCENDIS A VALÈNCIA I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per a a hui és alt (taronja) a la província de València i el nord d’Alacant; baix-mitjà (verd) a la província de Castelló i el sud d’Alacant, informa el 112.

Últimes notícies

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.

La Comunitat Valenciana reforçarà en 2026 els seus llaços europeus en automoció, defensa i vivenda

La Generalitat ha anunciat que en 2026 reforçarà les aliances europees en sectors com l’automoció, la defensa, l’aeroespacial, la vivenda i els semiconductors, a través de la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea. L’objectiu és defensar interessos valencians a la Unió Europea, atraure finançament i impulsar ocupació de qualitat.

El centre de dia de Ruzafa es consolida com a referent en el dany cerebral adquirit

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reafirmat el compromís del Consell amb una atenció especialitzada a les persones amb dany cerebral adquirit durant una visita al centre de dia de l’IVASS al barri de Ruzafa, a València, considerat un model referent en rehabilitació i inclusió.

El Real Madrid iguala l’oferta del València Basket i reté Eli John Ndiaye

El Real Madrid ha igualat dins de termini l’oferta del València Basket per Eli John Ndiaye, exercint el dret de tanteig i recuperant els seus drets en competicions nacionals. El pivot hispano-senegalés, format a la cantera blanca, es convertix així en la quarta incorporació del nou projecte i queda pendent de saber si entrarà en la plantilla o eixirà cedit.

El maître Casto Copete rep el Premi Nacional de Gastronomia 2026 per la sala

Casto Copete, històric cap de sala del restaurant Nou Manolín d'Alacant, ha sigut distingit amb el Premi Nacional de Gastronomia 2026 a la Millor Direcció de Sala, atorgat per la Real Academia de Gastronomía.

Barrachina retreu a Compromís que pose el focus en viatges privats i no en els pagats amb diners públics

Miguel Barrachina ha defensat que el viatge del president Juanfran Pérez Llorca a la final del Mundial va ser privat i ha instat Compromís a centrar-se en els desplaçaments pagats amb diners públics, citant casos anteriors de càrrecs de la coalició i del PSOE.

El Consell denuncia que la Comunitat Valenciana perd una quarta part dels reforços judicials

La consellera de Justícia, Nuria Martínez, acusa el Govern central d’obligar la Comunitat Valenciana a assumir la pèrdua de 18 dels 72 reforços judicials suprimits a tot Espanya i alerta del colp als drets dels valencians.