Temperatures en lleuger ascens, fins als 24 graus, i pluges febles i disperses a l’interior a últimes hores del dia

La Comunitat Valenciana registrarà temperatures en lleuger ascens o sense canvis, fins a màximes de 24 graus, en un dijous en el qual no es descarten precipitacions febles i disperses a l’interior a últimes hores, un poc més probables a Alacant i el nord de Castelló.

En general, els cels estaran poc nuvolosos, amb intervals de núvols alts, i aniran cobrint-se a la vesprada. Les temperatures mínimes baixaran al litoral d’Alacant, mentre les màximes pujaran a l’interior de València.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), el vent bufarà fluix de l’oest i sud-oest amb intervals d’intensitat moderada, més freqüents durant la segona mitat del dia i al litoral.

A les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 13 graus a València, 24 i 9 graus a Castelló de la Plana i 21 i 9 graus a Alacant.

Per a demà divendres es preveu que els cels es cobrisquen amb precipitacions a l’interior, que probablement s’estendran al litoral de forma feble i dispersa. Les temperatures aniran en descens generalitzat i localment notable, sense passar de 19 graus.

RISC D’INCENDIS A VALÈNCIA I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per a a hui és alt (taronja) a la província de València i el nord d’Alacant; baix-mitjà (verd) a la província de Castelló i el sud d’Alacant, informa el 112.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.