15.6 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Temperatures en lleuger ascens, fins als 24 graus, i pluges febles i disperses a l’interior a últimes hores del dia

La Comunitat Valenciana registrarà temperatures en lleuger ascens o sense canvis, fins a màximes de 24 graus, en un dijous en el qual no es descarten precipitacions febles i disperses a l’interior a últimes hores, un poc més probables a Alacant i el nord de Castelló.

En general, els cels estaran poc nuvolosos, amb intervals de núvols alts, i aniran cobrint-se a la vesprada. Les temperatures mínimes baixaran al litoral d’Alacant, mentre les màximes pujaran a l’interior de València.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), el vent bufarà fluix de l’oest i sud-oest amb intervals d’intensitat moderada, més freqüents durant la segona mitat del dia i al litoral.

A les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 13 graus a València, 24 i 9 graus a Castelló de la Plana i 21 i 9 graus a Alacant.

Per a demà divendres es preveu que els cels es cobrisquen amb precipitacions a l’interior, que probablement s’estendran al litoral de forma feble i dispersa. Les temperatures aniran en descens generalitzat i localment notable, sense passar de 19 graus.

RISC D’INCENDIS A VALÈNCIA I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per a a hui és alt (taronja) a la província de València i el nord d’Alacant; baix-mitjà (verd) a la província de Castelló i el sud d’Alacant, informa el 112.

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.