15.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Temperatures màximes en ascens i intervals nuvolosos hui dimecres a la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana ha clarejat hui dimecres amb intervals nuvolosos i les temperatures màximes registraran en ascens, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

S’esperen també precipitacions al terç nord de l’autonomia, febles en general, i no es descarta que s’estenguen a altres punts.

Les temperatures mínimes pujaran i les màximes també ho faran al litoral. Així, la ciutat d’Alacant anotarà una mínima de 20ºC i una màxima de 34ºC; Castelló, de 18 i 29; i València, de 19 i 33ºC.

Així mateix, hi haurà vent fluix de component oest, amb intervals d’intensitat moderada a l’interior de València i al litoral d’Alacant la segona meitat del dia.

Al litoral de València i Castelló s’esperen intervals de sud-est moderat a la vesprada.

Últimes notícies

Quart de Poblet denuncia missatges d’odi contra l’alcaldessa després de les mesures pel temporal

L'Ajuntament de Quart de Poblet ha remés a les autoritats missatges d'odi i amenaces sorgits després de comunicar mesures enfront del temporal. Condemna la desinformació i recorda que la crítica no empara insults ni intimidacions.

Els municipis que van suspendre les classes reobriran els centres entre esta vesprada i demà

Després de la fi de les alertes roja i taronja per pluges, 13 municipis de la província de València reobriran els centres entre esta vesprada i demà. Vila-real manté la suspensió per dificultats de reorganització.

La jutgessa de Catarroja rebutja citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA

La magistrada ha desestimat la petició per a citar a Pedro Sánchez, en considerar que el seu missatge a Mazón de les 22.50 va quedar fora del moment de decisions. Manté la testifical de Feijóo i sol·licita un informe per a recuperar els WhatsApp de Mazón i el seu equip

L’Eibar repta en Ipurua a un Elx en hores baixes fora de casa

Eibar i Elx es mesuren en Ipurua en els setzens de la Copa del Rei a partit únic. Els armeros busquen impuls i els il·licitans alleujar la seua mala ratxa fora.

Pérez Llorca valora les obres del port de Torrevieja per a acostar la mar a la ciutat

El president ha destacat una inversió de més de 100 milions i la col·laboració públic-privada per a modernitzar el port amb un passeig marítim i una nova llotja. El pla s'ha presentat com a model sostenible per a connectar ports i ciutats en la Comunitat.

UPV i UV reprenen les classes presencials després de normalitzar-se les alertes a nivell groc

Les universitats de València i Politècnica reprenen hui la docència presencial després de passar a nivell groc l'avís meteorològic en tota la Comunitat. La UV torna des de les 15.00 i la UPV des de les 14.00 a València i Gandia, amb Alcoi operant amb normalitat.

Pérez Llorca valora les obres del port de Torrevieja per a ‘acostar la mar a la ciutat’

El president ha destacat una inversió de més de 100 milions per a integrar el port a la ciutat amb un passeig marítim i una nova llotja. Ha defés la col·laboració públic-privada i una administració àgil per a atraure inversions.

Un país de llengua. Históries de la dignificació del valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa del debat lingüístic, una reivindicació històrica del valencià i una apel·lació al consens per garantir-ne el futur com a llengua viva, digna i socialment útil