Temperatures màximes en ascens i intervals nuvolosos hui dimecres a la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana ha clarejat hui dimecres amb intervals nuvolosos i les temperatures màximes registraran en ascens, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

S’esperen també precipitacions al terç nord de l’autonomia, febles en general, i no es descarta que s’estenguen a altres punts.

Les temperatures mínimes pujaran i les màximes també ho faran al litoral. Així, la ciutat d’Alacant anotarà una mínima de 20ºC i una màxima de 34ºC; Castelló, de 18 i 29; i València, de 19 i 33ºC.

Així mateix, hi haurà vent fluix de component oest, amb intervals d’intensitat moderada a l’interior de València i al litoral d’Alacant la segona meitat del dia.

Al litoral de València i Castelló s’esperen intervals de sud-est moderat a la vesprada.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.