14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Temporal.Labora obri termini per a demanar ajudes directes de 3.000 euros a autònoms sense empleats afectats per la dana

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Labora ha obert el termini per a sol·licitar les ajudes directes de 3.000 euros que ha aprovat el Consell i que van destinades a les persones treballadores autònomes de les zones afectades per la riuada. Les persones autònomes podran realitzar la petició de l’ajuda des d’este dijous fins a dilluns que ve, 16 de desembre, a les 15.00 hores.

La gestió es va a realitzar “sense burocràcia”, de manera que bastarà amb presentar un formulari de dades i una declaració responsable de complir els requisits, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En relació amb les dades bancàries imprescindibles per a poder rebre la subvenció, aquelles persones que no hagen tingut relació anteriorment amb la Generalitat han de donar d’alta el compte bancari on desitgen rebre l’ajuda, emplenant un senzill tràmit disponible a través de la web de Labora.

La Generalitat Valenciana ha destinat 90 milions d’euros a este programa de subvencions, amb els quals es pretén ajudar a 30.000 persones autònomes de totes les localitats que s’han vist afectades.

El secretari autonòmic d’Ocupació, Antonio Galvañ, ha destacat que estes subvencions recolzaran “a un dels col·lectius segurament més desprotegits per aquesta situació”. L’objectiu que es perseguix és “facilitar el manteniment de l’ocupació i la reactivació econòmica de les empreses de la zona”, ha assenyalat Galvañ.

Com ha explicat el secretari autonòmic d’Ocupació, “estes ajudes complementen a les convocades per la Conselleria d’Indústria, que van dirigides a les persones autònomes que tinguen treballadors contractats”, amb el que tot el col·lectiu de treballadors autònoms queda cobert per esta sèrie d’ajudes “que suposen un esforç pressupostari molt important, però que és imprescindible afrontar per les grans necessitats que té este col·lectiu”.

A través d’estes ajudes, les persones treballadores autònomes rebran 3.000 euros d’ajuda directa. Labora estima que podrà beneficiar fins a 30.000 autonómos amb 90 milions d’euros de fons propis que destinarà a estes subvencions.

Els requisits per a poder accedir són: ser persones autònomes donades d’alta com a treballador autònom en la Seguretat Social o en alguna mutualitat, figurar en el IAE que el lloc de treball se situe en la zona el territori damnificat com a conseqüència de la Depressió Aïllada en Nivells Alts (dana) i que no tingueren contractada a cap persona treballadora per compte d’altri.

Així mateix, també es podran beneficiar les persones treballadores autònomes que formen part de comunitats de béns o de qualsevol altra entitat sense personalitat jurídica. El termini per a sol·licitar estes ajudes s’inicia a les 9.00 hores del 5 de desembre i finalitza a les 15.00 hores del 16 de desembre del 2024 i el criteri de concessió serà el del moment de la presentació.

Esta ajuda és compatible amb altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacional, de la Unió Europea o organisme internacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.