6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Terelu Campos molt enfadada amb Carmen Borrego per dir desballestada i aprofitada a Alejandra Rubio

La guerra familiar entre les Campos sembla no acabarCarmen Borrego va visitar este dissabte el ‘Deluxe‘ i va carregar contra la seua neboda Alejandra Rubio en anomenar-la “desballestada” i “aprofitada”, a més de llançar-li diverses pulletes. La reacció de Terelu Campos no s’ha fet esperar i sembla que esta molt enfadada amb la seua germana.

‘Viva la vida’ analitza les paraules de Carmen Borrego

Els col·laboradors de ‘Viva la vida‘ es trobaven analitzant estes dures declaracions de Carmen Borrego quan Emma García ha advertit que, segons l’informen, Terelu “està que fuma en pipa des que ahir a la nit va escoltar la seua germana. Ho ha vist avui quan ho hem mostrat, imagineu-vos quan ha vist les paraules de Carmen”, compte la presentadora.

Terelu ha de parlar amb Alejandra Rubio

I és que, a pesar que Alejandra Rubio es va mostrar conciliadora amb la seua tia en la vesprada del dissabte en ‘Viva la vida’, la seua tia va fer tot el contrari hores més tard en ‘Sábado Deluxe’. Diego Arrabal considera que esta relació porta trencada molt de temps mentre que José Antonio Avilés apunta que “el que Carmen vol és que Terelu parle amb la seua filla i li diga que pare amb este joc“.

La mala relació entre Terelu Campos i Carmen Borrego

Fa unes setmanes, les germanes Campos es van retrobar en el plató de ‘Viva l’estiu’ i Terelu va aprofitar per a dir-li a Carmen el que li havia assegut malament d’ella. Malgrat la tensió, van aclarir les coses i res feia presagiar que, setmanes més tardes, Carmen provocaria tremend empipament en la seua germana amb les seues polèmiques declaracions.

 

<

>

 

<

>

<

>

 

<

>

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.