Les terminacions que més toquen al sorteig de la ‘Lotería del Niño’

Després de la ressaca del sorteig de la Loteria de Nadal i els afortunats que van rebre algun premi, arriba la ‘Lotería del Niño’.

El pròxim dia 6 de gener se celebra el sorteig extraordinari de la Loteria Nacional coneguda com “el sorteig del Niño”.

Una de les terminacions dels dècims que més vegades ha tocat en este sorteig és el 0, que ha estat premiat 20 vegades en els últims anys.

A més del 0, les terminacions més afortunades són el 7, que ha tocat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

Terminacions de dos dígits

Les terminacions de dos xifres que més vegades han estat afortunades, són el 20, que ha obtingut el primer premi de la ‘Lotería del Niño’ un total de 6 ocasions: el 05320 el 1922, el 35920 el 1936, el 35520 el 1954, el 37220 el 1986, el 10320 el 2002 i, la més recent el 28920.

La ‘Loteria del Niño’ reparteix més premis que el Gordo de Nadal. El sorteig del pròxim 6 de gener té 7.813 premis davant dels 5.305 de Nadal, després les probabilitats de resultar premiats passen del 5,305% al ​​7,82%.

Els dècims premiats cobren un reintegrament de 20 euros si coincideix l’últim número, però també els números les tres últimes xifres dels quals coincidisquen amb els dos primers premis percebran 100 euros per desé. A més, els números les dos últimes xifres dels quals coincidisquen amb les del primer premi cobraran 100 euros.

La ‘Lotería del Niño’ 2022 continua sent un dels sorteigs extraordinaris més importants de l’any i suposa una nova cita per tornar a provar sort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor el tècnic que va validar el primer És-Alert durant la DANA

Ha mort Miguel Mollà Ramos, tècnic d'Emergències de 55 anys que va validar el primer missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Va morir per un infart.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha exigit al Consell respostes per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus després de conéixer-se noves dades. Compromís dona suport a una comissió i proposa més controls i transparència.

La comissió d’investigació de Les Corts sobre les VPP d’Alacant es constituirà el 5 de març

Les Corts va fixar que la comissió que analitzarà presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant es constituirà el 5 de març després del ple. Els grups tindran fins al 2 de març per a designar als seus representants.

La jutgessa de Catarroja demana a les parts pronunciar-se sobre la pròrroga de la instrucció de la DANA, que venç el 30 d’abril

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha demanat a les parts la seua postura sobre ampliar sis mesos la instrucció, que venç el 30 d'abril. També ordena acarar crides i rep la identificació de set agents que van atendre avisos el 29-O.

Compromís titlla d’infàmia l’obertura de juí oral a Mónica Oltra i el PSPV lamenta la seua persecució

L'Audiència Provincial ha ordenat obrir juí oral contra Mónica Oltra i dotze exmembres del seu equip. Compromís ho ha titllat d'infàmia i el PSPV ha lamentat la seua persecució.

Baleària eleva un 16% la facturació en 2025 i aconseguix 801 milions

Baleària ha augmentat un 16% la seua facturació en 2025, fins a 801 milions, amb 6,5 milions de passatgers i 1,6 milions de vehicles. El benefici ha sigut de 63 milions (+152%) i l'impuls internacional ha crescut un 68%, amb el nord d'Àfrica igualant el pes de Balears.

El comissionat demanarà al Govern incloure als municipis de Castelló en les ajudes per la DANA

Després de reunir-se amb 71 alcaldes, el comissionat per a la Recuperació ha anunciat que reclamarà en la Comissió mixta la inclusió dels municipis de Castelló en les ajudes estatals. La Generalitat defén neteja de llits, nova llei forestal i suport psicològic per a accelerar la recuperació.

Aldi reforça la seua presència en la Comunitat amb noves botigues i 442 contractacions

Aldi augmentarà la seua activitat en la Comunitat Valenciana amb l'obertura de noves botigues i 442 incorporacions. El centre logístic de Sagunt, que gestiona el 18% del volum nacional, sustenta el pla.