Les terminacions que més toquen al sorteig de la ‘Lotería del Niño’

Després de la ressaca del sorteig de la Loteria de Nadal i els afortunats que van rebre algun premi, arriba la ‘Lotería del Niño’.

El pròxim dia 6 de gener se celebra el sorteig extraordinari de la Loteria Nacional coneguda com “el sorteig del Niño”.

Una de les terminacions dels dècims que més vegades ha tocat en este sorteig és el 0, que ha estat premiat 20 vegades en els últims anys.

A més del 0, les terminacions més afortunades són el 7, que ha tocat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

Terminacions de dos dígits

Les terminacions de dos xifres que més vegades han estat afortunades, són el 20, que ha obtingut el primer premi de la ‘Lotería del Niño’ un total de 6 ocasions: el 05320 el 1922, el 35920 el 1936, el 35520 el 1954, el 37220 el 1986, el 10320 el 2002 i, la més recent el 28920.

La ‘Loteria del Niño’ reparteix més premis que el Gordo de Nadal. El sorteig del pròxim 6 de gener té 7.813 premis davant dels 5.305 de Nadal, després les probabilitats de resultar premiats passen del 5,305% al ​​7,82%.

Els dècims premiats cobren un reintegrament de 20 euros si coincideix l’últim número, però també els números les tres últimes xifres dels quals coincidisquen amb els dos primers premis percebran 100 euros per desé. A més, els números les dos últimes xifres dels quals coincidisquen amb les del primer premi cobraran 100 euros.

La ‘Lotería del Niño’ 2022 continua sent un dels sorteigs extraordinaris més importants de l’any i suposa una nova cita per tornar a provar sort.

Últimes notícies

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.