20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Les terminacions que més toquen al sorteig de la ‘Lotería del Niño’

Després de la ressaca del sorteig de la Loteria de Nadal i els afortunats que van rebre algun premi, arriba la ‘Lotería del Niño’.

El pròxim dia 6 de gener se celebra el sorteig extraordinari de la Loteria Nacional coneguda com “el sorteig del Niño”.

Una de les terminacions dels dècims que més vegades ha tocat en este sorteig és el 0, que ha estat premiat 20 vegades en els últims anys.

A més del 0, les terminacions més afortunades són el 7, que ha tocat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

Terminacions de dos dígits

Les terminacions de dos xifres que més vegades han estat afortunades, són el 20, que ha obtingut el primer premi de la ‘Lotería del Niño’ un total de 6 ocasions: el 05320 el 1922, el 35920 el 1936, el 35520 el 1954, el 37220 el 1986, el 10320 el 2002 i, la més recent el 28920.

La ‘Loteria del Niño’ reparteix més premis que el Gordo de Nadal. El sorteig del pròxim 6 de gener té 7.813 premis davant dels 5.305 de Nadal, després les probabilitats de resultar premiats passen del 5,305% al ​​7,82%.

Els dècims premiats cobren un reintegrament de 20 euros si coincideix l’últim número, però també els números les tres últimes xifres dels quals coincidisquen amb els dos primers premis percebran 100 euros per desé. A més, els números les dos últimes xifres dels quals coincidisquen amb les del primer premi cobraran 100 euros.

La ‘Lotería del Niño’ 2022 continua sent un dels sorteigs extraordinaris més importants de l’any i suposa una nova cita per tornar a provar sort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.