Anuncios

Dos tirotejos deixen almenys 22 morts als Estats Units

Almenys 22 persones han mort i hi ha prop de 60 ferits després de registrar-se dos tirotejos massius a la ciutat de Lewiston, a l’Estat de Maine.

Pel que sembla, l’autor dels trets està fugat i hauria utilitzat un rifle d’assalt per perpetrar els tirotejos. Ha estat identificat com a Robert Card, un antic sergent de l’exèrcit dels Estats Units amb càrrecs.

Anuncios

Els atacs s’han registrat en un bar i en una pista de bitlles de la ciutat de Lewiston cap a les 18:56 hores local deixant unes xifres (encara no confirmades) de 22 morts i almenys 60 persones ferides més.

Les autoritats locals han demanat a la població a través de les xarxes socials que busquen refugi i romanguen a casa, ja que han alertat que és una “situació activa”.

La governadora de l’Estat, la demòcrata Janet Mills, va dir que ha estat informada de la situació, i va demanar a tots els que es troben a la zona que seguisquen les recomanacions de les autoritats.

Amb aquestes xifres, encara per confirmar, es tractaria del pitjor tiroteig de l’any als Estats Units i un dels majors de la seva història recent.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.
Anuncios