Toño Sanchís carrega contra Toñi Moreno: «El teu desig, sincerament, m’és indiferent»

Toño Sanchís en uno de los programas 'Viva la vida'

Toño Sanchís a un dels programes de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Snachís sembla interminable, ja que el representant ha decidit recórrer la sentència que dictaminava que havia d’indemnitzar la seua clienta. El cas continuarà i s’hauran de veure les cares novament, mentre que els programes de Telecinco es retroalimenten i aprofiten per parlar del polèmic conflicte.

 

Toñi Moreno, la presentadora de ‘Viva la vida’, va poder parlar sobre això amb Sanchís, ja que ocasionalment col·labora al programa. El passat diumenge, 25 de març, el representant va assistir al plató del programa i va explicar el pas que acabava de donar contra la decisió dels tribunals. Les seues paraules no van agradar gens, ni a la presentadora ni als espectadors.

  

 

 

Toñi Moreno, presentadora de 'Viva la vida'

Toñi Moreno, presentadora de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Toño Sanchís, indiferent davant Toñi Moreno 

El representant de ‘la princesa del poble’ va respondre a Toñi Moreno amb seguretat i indiferència quan la presentadora li plantejava una altra possibilitat sobre el que podia passar si el jutge no li donava la raó, tot i que ja va remarcar que «no li desitjava res roïn». 

 

«El teu desig, sincerament, m’és indiferent», va respondre Sanchís amb contundència. Ella es va intentar prendre aquestes paraules el millor possible i amb humor, però la resta de col·laboradors de Telecinco sí que han rebutjat el to amb què va parlar Sanchís.

 

El públic del programa el va començar a escridassar 

Els qui eren allà presents també es van indignar amb les expressions del representant i van començar a escridassar en contra de les respostes fora de lloc d’ell mentre conversava amb la presentadora. No obstant això, no es tracta de la primera vegada que ambdós discuteixen, ja que fa uns mesos ell li va faltar al respecte a Belén Esteban amb un comentari sobre una fotografia d’una revista on apareixia la de San Blas.

 

Aleshores, la presentadora va carregar contra el representant: «Toño, mira’m a la cara. Jo et permetré que exposes els teus arguments, però no et consentiré que li faltes al respecte a ningú i molt menys a una dona».

 

 

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.