Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Imatge d'un logo de Mercadona

Segons les cròniques de Marco Polo durant els seus viatges per la Xina, el gelat va aparéixer al voltant de l’any 2000 aC. Per descomptat parlem d’un tipo de gelat molt rudimentari, fet amb fruita, llet i gel, però va ser el començament del paradís per als amants dels gelats. No obstant això, no va ser fins al 1913 que es va elaborar la primera màquina per fer gelats, i a partir d’ací el seu èxit va ser imparable.

Actualment podem trobar gelats artesanals, industrials, de pal, de terrina o en copa. Així que, Mercadona ha volgut celebrar l’arribada del bon temps amb el seu gelat de nata amb galetes i cacau.

Gelat de nata Hacendado

El gelat de nata Hacendado està elaborat amb llet desnatada, mantega, trossos de galeta i cacau, entre altres ingredients. Pots trobar-lo en terrina d’1 litre per 2,45 euros.  

Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Gelat de nata amb galetes i cacau| MERCADONA

 

Mercadona ha sabut imitar un gelat d’una famosa marca i el seu sabor està revolucionant les xarxes socials. De fet, hi ha usuàries de Twitter que asseguren que «la terrina de gelat de galetes del Mercadona és la meua debilitat».

Però no és l’única, perquè este gelat ha conquistat el paladar de més d’un client de Mercadona i fins i tot el classifiquen amb una puntuació de 10.

Hi ha altres usuaris de Twitter que comparteixen l’alegria de tota la família i ho expressen de la següent manera: «La meua iaia està molt contenta perquè ha tornat el gelat d’oreo a Mercadona i sap que és el meu favorit i el de la meua germana, és que l’estime».

Però este no és l’únic gelat que triomfa a Mercadona. En un format més ‘cool’, i que ens recorda també a una altra coneguda marca de gelats, la cadena de supermercats té dos tresors per al paladar: el gelat de xocolate i galletes i el gelat de vainilla i nous de macadàmia. Tu amb quin et quedaries?

Gelat de xocolate i galletes Hacendado

Un gelat amb xarop de xocolata i galletes de xocolate, una bomba per als amants del xocolate, que podrien acabar-se fàcilment el pot de 500 ml. El seu preu és de 2,25 euros.

Fotografia dels dos tipus de gelat de Mercadona

Altres dos tipos de gelat que triomfen a Mercadona | Mercadona

 

 

Gelat de vainilla i nous de macadàmia Hacendado

Mercadona sorprén amb el gelat de crema de vainilla amb nous de macadàmia caramel·litzades, elaborat amb llet, rovell d’ou, nous de macadàmia i aroma de vainilla, entre altres ingredients. El pot de 500 ml costa 2,25 euros.

Amb tot això, segur que voldràs provar tots els gelats de Mercadona. És més, als seus congeladors pots trobar el gelat de menta amb trossets de xocolata, o el de pastís de formatge amb maduixes. Però segur que els més llaminers optaran pel gelat de dolç de llet amb xarop de caramel.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.