Torrent reforça el vessant del barranc del Poio amb una gran escullera per a garantir la seua seguretat

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Torrent està reforçant el vessant del barranc del Poio, afectat per la catastròfica dana, amb una gran escullera per a garantir la seguretat.

L’alcaldessa del municipi, Amparo Folgado, ha visitat les obres d’estabilització i reconstrucció del vessant al tram del carrer Barranc de l’Horteta, al barri del Xenillet.

Acompanyada pel regidor de Medi Ambient i Urbanisme, José Gozalvo, així com per tècnics municipals i de l’empresa concessionària, l’alcaldessa ha pogut comprovar l'»excel·lent» avanç dels treballs, que van ser contractats amb caràcter d’emergència a causa de la magnitud dels danys patits després del desbordament del barranc, ha informat el consistori en un comunicat.

Les obres, que compten amb una inversió de vora 850.000 euros, «avancen segons allò previst», la qual cosa permetrà assegurar els talusos del barranc i començar la reconstrucció del viari afectat per a restablir l’accés i servicis bàsics i garantir la seguretat dels veïns i veïnes de la zona, han apuntat.

Durant la visita, els tècnics de l’empresa han explicat a l’alcaldessa els detalls tècnics de la intervenció i han destacat la instal·lació d’una gran escullera amb grans roques portades des de Bunyol que servirà per a reforçar l’estabilitat del vessant i evitar futurs despreniments.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.