Tractaments contra els mosquits davant les pluges i les altes temperatures de l’inici de la tardor

Un inici de tardor marcat per les altes temperatures i les pluges ha fet saltar les alertes per la possible proliferació de mosquits en diferents punts del terme municipal de Vila-real i per això des de la Regidoria de Sanitat s’ha reforçat el control i la prevenció a través de l’empresa encarregada de dur a terme els tractaments. La primera tinenta d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez, confirma que en les últimes setmanes s’ha incidit en les zones amb major risc com l’àrea est, al voltant de l’Hospital de la Plana, on s’acumula aigua amb facilitat a conseqüència de les pluges.

Control de plagues

L’empresa que du a terme el control i tractament també està actuant en la zona del cementeri, tant en el perímetre intern com extern, en les zones que no són privades. No obstant això, davant la impossibilitat de tractar d’un en un tots els recipients en els quals es depositen les flors, la regidora de Sanitat ha llançat una crida a la “col·laboració ciutadana en este moment per a evitar la cria de mosquits en els pitxers i recipients dels nínxols“. En este sentit, Gómez recorda que “a més de les actuacions que realitza l’empresa adjudicatària del control de plagues, és fonamental que la ciutadania també seguisca els consells bàsics per a evitar la proliferació de mosquits en propietats privades, principalment mantenir les piscines netes i evitar l’acumulació d’aigua estancada, per exemple en tests o altres recipients“.

Control plagues mosquits

Finalment, Gómez ha recordat que les tasques de control enfront dels mosquits es mantenen durant tot l’any, encara que es fa especial incidència en els mesos de més calor així com en les temporades de pluges.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.

Martínez Mus defén negociar amb taxis i VTC perquè la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, malgrat la dificultat de conciliar les demandes dels dos sectors.