Tractaments contra els mosquits davant les pluges i les altes temperatures de l’inici de la tardor

Un inici de tardor marcat per les altes temperatures i les pluges ha fet saltar les alertes per la possible proliferació de mosquits en diferents punts del terme municipal de Vila-real i per això des de la Regidoria de Sanitat s’ha reforçat el control i la prevenció a través de l’empresa encarregada de dur a terme els tractaments. La primera tinenta d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez, confirma que en les últimes setmanes s’ha incidit en les zones amb major risc com l’àrea est, al voltant de l’Hospital de la Plana, on s’acumula aigua amb facilitat a conseqüència de les pluges.

Control de plagues

L’empresa que du a terme el control i tractament també està actuant en la zona del cementeri, tant en el perímetre intern com extern, en les zones que no són privades. No obstant això, davant la impossibilitat de tractar d’un en un tots els recipients en els quals es depositen les flors, la regidora de Sanitat ha llançat una crida a la «col·laboració ciutadana en este moment per a evitar la cria de mosquits en els pitxers i recipients dels nínxols«. En este sentit, Gómez recorda que «a més de les actuacions que realitza l’empresa adjudicatària del control de plagues, és fonamental que la ciutadania també seguisca els consells bàsics per a evitar la proliferació de mosquits en propietats privades, principalment mantenir les piscines netes i evitar l’acumulació d’aigua estancada, per exemple en tests o altres recipients«.

Control plagues mosquits

Finalment, Gómez ha recordat que les tasques de control enfront dels mosquits es mantenen durant tot l’any, encara que es fa especial incidència en els mesos de més calor així com en les temporades de pluges.

Últimes notícies

Deting a Viver per apuntar algú amb una pistola de fogueig en plena festa

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys i investiga una dona de 26 per una agressió múltiple i amenaces amb una pistola de fogueig durant una discomòbil a Viver el 15 d’agost.

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.

Els bombers mantenen la vigilància i busquen extingir l’incendi d’El Saler

Els bombers de València continuen treballant a la Devesa d’El Saler per controlar punts calents i aconseguir l’extinció total després de cremar-se 37 hectàrees.

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.