Tractaments contra els mosquits davant les pluges i les altes temperatures de l’inici de la tardor

Un inici de tardor marcat per les altes temperatures i les pluges ha fet saltar les alertes per la possible proliferació de mosquits en diferents punts del terme municipal de Vila-real i per això des de la Regidoria de Sanitat s’ha reforçat el control i la prevenció a través de l’empresa encarregada de dur a terme els tractaments. La primera tinenta d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez, confirma que en les últimes setmanes s’ha incidit en les zones amb major risc com l’àrea est, al voltant de l’Hospital de la Plana, on s’acumula aigua amb facilitat a conseqüència de les pluges.

Control de plagues

L’empresa que du a terme el control i tractament també està actuant en la zona del cementeri, tant en el perímetre intern com extern, en les zones que no són privades. No obstant això, davant la impossibilitat de tractar d’un en un tots els recipients en els quals es depositen les flors, la regidora de Sanitat ha llançat una crida a la “col·laboració ciutadana en este moment per a evitar la cria de mosquits en els pitxers i recipients dels nínxols“. En este sentit, Gómez recorda que “a més de les actuacions que realitza l’empresa adjudicatària del control de plagues, és fonamental que la ciutadania també seguisca els consells bàsics per a evitar la proliferació de mosquits en propietats privades, principalment mantenir les piscines netes i evitar l’acumulació d’aigua estancada, per exemple en tests o altres recipients“.

Control plagues mosquits

Finalment, Gómez ha recordat que les tasques de control enfront dels mosquits es mantenen durant tot l’any, encara que es fa especial incidència en els mesos de més calor així com en les temporades de pluges.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.