Una tractorada talla la ronda nord de València, la CV-30 i CV-50 i provoca retencions a l’A-3

Una manifestació d’agricultors amb tractors, convocada este dimarts al matí de manera espontània, talla les carreteres principals de València i provoca retencions a l’àrea metropolitana.

En concret, la tractorada ha tallat la ronda nord d’accés a València i la CV-30 a l’altura de Benimàmet en sentit d’entrada a València, així com la CV-50 a l’Alcúdia i l’A-3 a l’altura de Xest.

A la A-3 s’havia tallat totalment la carretera les primeres hores del matí, però posteriorment s’ha obert un carril per a la circulació. A més, es veuen tractors a l’altura de Xest (Foia de Bunyol) i a la de Requena. També hi ha tractorada a Xàtiva (Costa).

Estes tractorades no corresponen a les convocades per les principals organitzacions agràries (AVA-Asaja, Asaja Alacant, La Unió, CCPV-COAG i UPA-PV).

Últimes notícies

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.