Tràgic accident al túnel de l’AP-7: un camioner perd la vida en un incendi

Un home, l’edat del qual no ha transcendit, ha mort este divendres al matí en un accident de trànsit dins del túnel de l’AP-7 al Pilar de la Horadada. L’incident s’ha produït després que el camió que conduïa, carregat amb materials inflamables, ha bolcat i posteriorment ha desencadenat un incendi devastador, que s’ha extingit a les 11.57 hores, segons han informat fonts sanitàries i del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA).

L’avís d’emergència s’ha rebut a les 09.56 hores, i la combinació de la càrrega del vehicle amb la circumstància que el sinistre haja ocorregut dins d’un túnel ha augmentat considerablement la gravetat de l’incendi, tal com ha explicat el CPBA. El foc ha generat una gran quantitat de flames i fum en tot el túnel, complicant encara més la situació d’emergència.

En el moment de l’accident, en l’interior del túnel hi havia un altre camió, que tot i que no s’ha vist afectat pel foc, el seu conductor ha pogut eixir per les seues pròpies forces. Davant d’esta situació d’urgència, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del SAMU i una altra del SVB. Per la seua banda, el CPBA ha emprat un dispositiu en el qual han participat, entre altres, tres unitats de comandament, dues bombes urbanes pesades i un furgó de salvaments, amb un total de 14 bombers provinents dels parcs de Torrevella, Almoradí, Oriola i Elx.

Esta tragèdia ha commocionat la comunitat local, que espera més informació i investigació sobre les causes que han provocat este accident fatal dins del túnel de l’AP-7.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.