Tràgic accident al túnel de l’AP-7: un camioner perd la vida en un incendi

Un home, l’edat del qual no ha transcendit, ha mort este divendres al matí en un accident de trànsit dins del túnel de l’AP-7 al Pilar de la Horadada. L’incident s’ha produït després que el camió que conduïa, carregat amb materials inflamables, ha bolcat i posteriorment ha desencadenat un incendi devastador, que s’ha extingit a les 11.57 hores, segons han informat fonts sanitàries i del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA).

L’avís d’emergència s’ha rebut a les 09.56 hores, i la combinació de la càrrega del vehicle amb la circumstància que el sinistre haja ocorregut dins d’un túnel ha augmentat considerablement la gravetat de l’incendi, tal com ha explicat el CPBA. El foc ha generat una gran quantitat de flames i fum en tot el túnel, complicant encara més la situació d’emergència.

En el moment de l’accident, en l’interior del túnel hi havia un altre camió, que tot i que no s’ha vist afectat pel foc, el seu conductor ha pogut eixir per les seues pròpies forces. Davant d’esta situació d’urgència, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del SAMU i una altra del SVB. Per la seua banda, el CPBA ha emprat un dispositiu en el qual han participat, entre altres, tres unitats de comandament, dues bombes urbanes pesades i un furgó de salvaments, amb un total de 14 bombers provinents dels parcs de Torrevella, Almoradí, Oriola i Elx.

Esta tragèdia ha commocionat la comunitat local, que espera més informació i investigació sobre les causes que han provocat este accident fatal dins del túnel de l’AP-7.

Últimes notícies

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.

Deu tortugues babaues nascudes a Almassora tornen a la mar després d’un any de cures

Deu tortugues babaues nascudes en 2025 a la platja de Benafelí, a Almassora, han sigut alliberades al Mediterrani després d’un any en el programa de conservació ‘Head Starting’. El projecte, impulsat per la Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino, busca augmentar la supervivència d’esta espècie amenaçada.

Agost de 2026 bat tots els rècords de calor a la Comunitat Valenciana

Agost de 2026 ha sigut el més calorós registrat a la Comunitat Valenciana, amb una anomalia tèrmica de 2,1 graus i nits sufocants. Les pluges han sigut globalment normals, però molt irregulars i amb reventons que han deixat ratxes de vent de més de 100 km/h.

El Consell se suma a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi de Ceuta

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha afirmat que el Govern valencià dona suport a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi migratòria de Ceuta i ha exigit la convocatòria d’eleccions generals. També ha defensat les mobilitzacions multitudinàries en diverses ciutats i ha remarcat que la Comunitat Valenciana no ha rebut cap proposta per a l’acollida de menors no acompanyats.

Pérez Llorca insta la nova presidenta de l’AVL a reforçar el diàleg i el consens

Juanfran Pérez Llorca ha demanat a Maria Àngels Francés que la nova etapa de l’AVL es base en el diàleg, el rigor i el consens, i ella s’ha compromés a impulsar el valencià amb independència i objectivitat.

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.

Avís groc per calor extrema a València este dijous i divendres

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dijous a l’interior nord de València i divendres a tota la província, amb màximes de fins a 38 graus.

Els espanyols Los Gallos arriben a València decidits a guanyar el Gran Premi SailGP

L’equip espanyol Los Gallos, segon en la general del SailGP i vigent finalista en tots els grans premis, afronta este cap de setmana el Gran Premi de València amb l’objectiu de conquistar el volant i reforçar les seues opcions de ser a la gran final d’Abu Dhabi.