Tràgic accident al túnel de l’AP-7: un camioner perd la vida en un incendi

Un home, l’edat del qual no ha transcendit, ha mort este divendres al matí en un accident de trànsit dins del túnel de l’AP-7 al Pilar de la Horadada. L’incident s’ha produït després que el camió que conduïa, carregat amb materials inflamables, ha bolcat i posteriorment ha desencadenat un incendi devastador, que s’ha extingit a les 11.57 hores, segons han informat fonts sanitàries i del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA).

L’avís d’emergència s’ha rebut a les 09.56 hores, i la combinació de la càrrega del vehicle amb la circumstància que el sinistre haja ocorregut dins d’un túnel ha augmentat considerablement la gravetat de l’incendi, tal com ha explicat el CPBA. El foc ha generat una gran quantitat de flames i fum en tot el túnel, complicant encara més la situació d’emergència.

En el moment de l’accident, en l’interior del túnel hi havia un altre camió, que tot i que no s’ha vist afectat pel foc, el seu conductor ha pogut eixir per les seues pròpies forces. Davant d’esta situació d’urgència, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del SAMU i una altra del SVB. Per la seua banda, el CPBA ha emprat un dispositiu en el qual han participat, entre altres, tres unitats de comandament, dues bombes urbanes pesades i un furgó de salvaments, amb un total de 14 bombers provinents dels parcs de Torrevella, Almoradí, Oriola i Elx.

Esta tragèdia ha commocionat la comunitat local, que espera més informació i investigació sobre les causes que han provocat este accident fatal dins del túnel de l’AP-7.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.