11.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Tràgic accident al túnel de l’AP-7: un camioner perd la vida en un incendi

Un home, l’edat del qual no ha transcendit, ha mort este divendres al matí en un accident de trànsit dins del túnel de l’AP-7 al Pilar de la Horadada. L’incident s’ha produït després que el camió que conduïa, carregat amb materials inflamables, ha bolcat i posteriorment ha desencadenat un incendi devastador, que s’ha extingit a les 11.57 hores, segons han informat fonts sanitàries i del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA).

L’avís d’emergència s’ha rebut a les 09.56 hores, i la combinació de la càrrega del vehicle amb la circumstància que el sinistre haja ocorregut dins d’un túnel ha augmentat considerablement la gravetat de l’incendi, tal com ha explicat el CPBA. El foc ha generat una gran quantitat de flames i fum en tot el túnel, complicant encara més la situació d’emergència.

En el moment de l’accident, en l’interior del túnel hi havia un altre camió, que tot i que no s’ha vist afectat pel foc, el seu conductor ha pogut eixir per les seues pròpies forces. Davant d’esta situació d’urgència, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del SAMU i una altra del SVB. Per la seua banda, el CPBA ha emprat un dispositiu en el qual han participat, entre altres, tres unitats de comandament, dues bombes urbanes pesades i un furgó de salvaments, amb un total de 14 bombers provinents dels parcs de Torrevella, Almoradí, Oriola i Elx.

Esta tragèdia ha commocionat la comunitat local, que espera més informació i investigació sobre les causes que han provocat este accident fatal dins del túnel de l’AP-7.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.