Tràgic accident al túnel de l’AP-7: un camioner perd la vida en un incendi

Un home, l’edat del qual no ha transcendit, ha mort este divendres al matí en un accident de trànsit dins del túnel de l’AP-7 al Pilar de la Horadada. L’incident s’ha produït després que el camió que conduïa, carregat amb materials inflamables, ha bolcat i posteriorment ha desencadenat un incendi devastador, que s’ha extingit a les 11.57 hores, segons han informat fonts sanitàries i del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA).

L’avís d’emergència s’ha rebut a les 09.56 hores, i la combinació de la càrrega del vehicle amb la circumstància que el sinistre haja ocorregut dins d’un túnel ha augmentat considerablement la gravetat de l’incendi, tal com ha explicat el CPBA. El foc ha generat una gran quantitat de flames i fum en tot el túnel, complicant encara més la situació d’emergència.

En el moment de l’accident, en l’interior del túnel hi havia un altre camió, que tot i que no s’ha vist afectat pel foc, el seu conductor ha pogut eixir per les seues pròpies forces. Davant d’esta situació d’urgència, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del SAMU i una altra del SVB. Per la seua banda, el CPBA ha emprat un dispositiu en el qual han participat, entre altres, tres unitats de comandament, dues bombes urbanes pesades i un furgó de salvaments, amb un total de 14 bombers provinents dels parcs de Torrevella, Almoradí, Oriola i Elx.

Esta tragèdia ha commocionat la comunitat local, que espera més informació i investigació sobre les causes que han provocat este accident fatal dins del túnel de l’AP-7.

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.