11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Tràgic atropellamiento a Llíria interromp la línia 2 de Metrovalencia

Aquest matí, un tràgic atropellamiento ocorregut en el pas a nivell entre L’Eliana i Sa Pobla ha obligat a interrompre la circulació de la línia 2 de Metrovalencia. Segons l’avís rebut pel CICU al voltant de les 11.15 hores, un home ha mort després de ser atropellat per un tren. L’equip mèdic de SAMU només ha pogut confirmar la seua defunció, si bé encara es desconeix l’edat de la víctima.

A les 11.24 hores, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va informar de la incidència a través del seu perfil oficial en la xarxa social X (anteriorment Twitter), indicant que els trens han detingut la seua marxa a l’Eliana, quatre parades abans de Llíria, la qual és el final del trajecte de la línia. El succés ha afectat indirectament les estacions de Benaguasil, Fons de Benaguasil, La Pobla de Vallbona i Torre del Virrei, provocant retards en els combois de tota la línia 2.

Actualment, FGV està investigant les causes de l’incident i treballant en la recuperació de la normalitat del servei. Els passatgers han d’estar atents a les actualitzacions oficials per a obtindre més detalls sobre la situació.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.