Tràgic atropellamiento a Llíria interromp la línia 2 de Metrovalencia

Aquest matí, un tràgic atropellamiento ocorregut en el pas a nivell entre L’Eliana i Sa Pobla ha obligat a interrompre la circulació de la línia 2 de Metrovalencia. Segons l’avís rebut pel CICU al voltant de les 11.15 hores, un home ha mort després de ser atropellat per un tren. L’equip mèdic de SAMU només ha pogut confirmar la seua defunció, si bé encara es desconeix l’edat de la víctima.

A les 11.24 hores, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va informar de la incidència a través del seu perfil oficial en la xarxa social X (anteriorment Twitter), indicant que els trens han detingut la seua marxa a l’Eliana, quatre parades abans de Llíria, la qual és el final del trajecte de la línia. El succés ha afectat indirectament les estacions de Benaguasil, Fons de Benaguasil, La Pobla de Vallbona i Torre del Virrei, provocant retards en els combois de tota la línia 2.

Actualment, FGV està investigant les causes de l’incident i treballant en la recuperació de la normalitat del servei. Els passatgers han d’estar atents a les actualitzacions oficials per a obtindre més detalls sobre la situació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.