Tràgic atropellamiento a Llíria interromp la línia 2 de Metrovalencia

Aquest matí, un tràgic atropellamiento ocorregut en el pas a nivell entre L’Eliana i Sa Pobla ha obligat a interrompre la circulació de la línia 2 de Metrovalencia. Segons l’avís rebut pel CICU al voltant de les 11.15 hores, un home ha mort després de ser atropellat per un tren. L’equip mèdic de SAMU només ha pogut confirmar la seua defunció, si bé encara es desconeix l’edat de la víctima.

A les 11.24 hores, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va informar de la incidència a través del seu perfil oficial en la xarxa social X (anteriorment Twitter), indicant que els trens han detingut la seua marxa a l’Eliana, quatre parades abans de Llíria, la qual és el final del trajecte de la línia. El succés ha afectat indirectament les estacions de Benaguasil, Fons de Benaguasil, La Pobla de Vallbona i Torre del Virrei, provocant retards en els combois de tota la línia 2.

Actualment, FGV està investigant les causes de l’incident i treballant en la recuperació de la normalitat del servei. Els passatgers han d’estar atents a les actualitzacions oficials per a obtindre més detalls sobre la situació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.