Tràgic atropellamiento a Llíria interromp la línia 2 de Metrovalencia

Aquest matí, un tràgic atropellamiento ocorregut en el pas a nivell entre L’Eliana i Sa Pobla ha obligat a interrompre la circulació de la línia 2 de Metrovalencia. Segons l’avís rebut pel CICU al voltant de les 11.15 hores, un home ha mort després de ser atropellat per un tren. L’equip mèdic de SAMU només ha pogut confirmar la seua defunció, si bé encara es desconeix l’edat de la víctima.

A les 11.24 hores, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va informar de la incidència a través del seu perfil oficial en la xarxa social X (anteriorment Twitter), indicant que els trens han detingut la seua marxa a l’Eliana, quatre parades abans de Llíria, la qual és el final del trajecte de la línia. El succés ha afectat indirectament les estacions de Benaguasil, Fons de Benaguasil, La Pobla de Vallbona i Torre del Virrei, provocant retards en els combois de tota la línia 2.

Actualment, FGV està investigant les causes de l’incident i treballant en la recuperació de la normalitat del servei. Els passatgers han d’estar atents a les actualitzacions oficials per a obtindre més detalls sobre la situació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.