Tràgic atropellamiento a Llíria interromp la línia 2 de Metrovalencia

Aquest matí, un tràgic atropellamiento ocorregut en el pas a nivell entre L’Eliana i Sa Pobla ha obligat a interrompre la circulació de la línia 2 de Metrovalencia. Segons l’avís rebut pel CICU al voltant de les 11.15 hores, un home ha mort després de ser atropellat per un tren. L’equip mèdic de SAMU només ha pogut confirmar la seua defunció, si bé encara es desconeix l’edat de la víctima.

A les 11.24 hores, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va informar de la incidència a través del seu perfil oficial en la xarxa social X (anteriorment Twitter), indicant que els trens han detingut la seua marxa a l’Eliana, quatre parades abans de Llíria, la qual és el final del trajecte de la línia. El succés ha afectat indirectament les estacions de Benaguasil, Fons de Benaguasil, La Pobla de Vallbona i Torre del Virrei, provocant retards en els combois de tota la línia 2.

Actualment, FGV està investigant les causes de l’incident i treballant en la recuperació de la normalitat del servei. Els passatgers han d’estar atents a les actualitzacions oficials per a obtindre més detalls sobre la situació.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.