10.8 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Tràgica mort d’un parapentista de 30 anys a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

Un parapentista de 30 anys ha mort a causa d’un accident ocorregut aquest passat dimecres a la vesprada al municipi de Sant Vicent del Raspeig, segons han informat fonts sanitàries. Este tràgic succés ha commocionat no solament als seus familiars i amics, sinó a tota una comunitat que el recorda com un apassionat del vol.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís del sinistre sobre les 17.40 hores, moment a partir del qual es va mobilitzar un equip d’efectius sanitaris fins al lloc dels fets. És a dir, es va actuar ràpidament per intentar salvar-li la vida.

Concretament, l’equip mèdic d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va realitzar la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització al parapentista. Malgrat els seus esforços, no es va obtenir resposta i es va confirmar la seua defunció.

Testimonis de la zona han expressat la seua consternació per este incident, destacant la dedicació del jove al parapent, un esport que la majoria considera perillós però apassionant. Des de la comunitat de vol es fa una crida a la seguretat i a la formació contínua per minimitzar riscos en la pràctica d’aquest esport extrem.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.