Tràgica mort d’un parapentista de 30 anys a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

Un parapentista de 30 anys ha mort a causa d’un accident ocorregut aquest passat dimecres a la vesprada al municipi de Sant Vicent del Raspeig, segons han informat fonts sanitàries. Este tràgic succés ha commocionat no solament als seus familiars i amics, sinó a tota una comunitat que el recorda com un apassionat del vol.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís del sinistre sobre les 17.40 hores, moment a partir del qual es va mobilitzar un equip d’efectius sanitaris fins al lloc dels fets. És a dir, es va actuar ràpidament per intentar salvar-li la vida.

Concretament, l’equip mèdic d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va realitzar la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització al parapentista. Malgrat els seus esforços, no es va obtenir resposta i es va confirmar la seua defunció.

Testimonis de la zona han expressat la seua consternació per este incident, destacant la dedicació del jove al parapent, un esport que la majoria considera perillós però apassionant. Des de la comunitat de vol es fa una crida a la seguretat i a la formació contínua per minimitzar riscos en la pràctica d’aquest esport extrem.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.