Tràgica mort d’un parapentista de 30 anys a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

Un parapentista de 30 anys ha mort a causa d’un accident ocorregut aquest passat dimecres a la vesprada al municipi de Sant Vicent del Raspeig, segons han informat fonts sanitàries. Este tràgic succés ha commocionat no solament als seus familiars i amics, sinó a tota una comunitat que el recorda com un apassionat del vol.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís del sinistre sobre les 17.40 hores, moment a partir del qual es va mobilitzar un equip d’efectius sanitaris fins al lloc dels fets. És a dir, es va actuar ràpidament per intentar salvar-li la vida.

Concretament, l’equip mèdic d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va realitzar la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització al parapentista. Malgrat els seus esforços, no es va obtenir resposta i es va confirmar la seua defunció.

Testimonis de la zona han expressat la seua consternació per este incident, destacant la dedicació del jove al parapent, un esport que la majoria considera perillós però apassionant. Des de la comunitat de vol es fa una crida a la seguretat i a la formació contínua per minimitzar riscos en la pràctica d’aquest esport extrem.

Últimes notícies

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha alertat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot a l’interior de València i Castelló.