Transports aprova el projecte de traçat per a millorar la N-332 entre Bellreguard i Gandia per 3,2 milions

Ejemplo de shortcode con estilo
El Ministeri de Transports ha aprovat el projecte per millorar la N-332 entre Bellreguard i Gandia, amb una inversió de 3,26 milions d'euros. Es construiran una glorieta i s'actuarà per millorar la mobilitat i seguretat vial, amb un enfocament sostenible a la travessia.

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l’expedient d’informació pública i definitivament el projecte de traçat per a dur a terme millores locals i actuacions de calmat de trànsit al llarg d’uns dos quilòmetres de la carretera N-332, entre Bellreguard i la glorieta d’accés sud a Gandia, a la província de Valencia.

Està previst invertir 3,26 milions d’euros (IVA inclòs) per a reforçar les condicions de circulació i seguretat vial amb, per exemple, la construcció d’una glorieta per a millorar els creus. També es contemplen actuacions per a impulsar una mobilitat activa i segura en la travessia de Bellreguard, segons ha informat el Ministeri en un comunicat.

L’anunci corresponent es publicarà en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE). L’objectiu principal del projecte és la millora de les condicions funcionals de la N-332 entre el quilòmetre 219 i 220,8, mitjançant l’execució d’actuacions sostenibles que, paral·lelament, contribuïsquen al calmat del trànsit en la travessia de Bellreguard i possibiliten la seua cessió al municipi per a la seua futura integració urbana municipal.

En l’actualitat este tram limita per ambdues marges amb zones industrials consolidades, a les quals s’accedix des de la pròpia N-332 en condicions «millorables». Mitjançant les actuacions incloses en este projecte, s’aborda la reordenació d’accessos a les zones industrials, que requerixen una sèrie de treballs complementaris en el viari annex del polígon industrial, de tal forma que es mantinga la seua funcionalitat i accessibilitat per als vehicles habituals de la zona.

Entre les actuacions de millora es troben l’execució d’una glorieta a l’eixida de Bellreguard, en el km 220,050; l’ampliació de la secció transversal de la N-332, entre la nova glorieta i la glorieta sud d’accés a Gandia i la creació d’un nou tram de via de servei en sentit a Gandia.

Com a complement a estes actuacions, i amb l’objectiu principal de millorar l’accessibilitat i la seguretat dels usuaris vulnerables, al llarg de la travessia de Bellreguard de la N-332 es contemplen diverses actuacions de pavimentació de voreres, així com l’execució d’un nou pas per als vianants sobreelevado.

Després d’esta aprovació, el Ministeri continua amb la redacció del projecte de construcció on es definix esta actuació amb el grau de detall necessari per a fer factible la seua construcció i explotació, segons l’establit en la normativa de carreteres.

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.