5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Transports aprova el projecte de traçat per a millorar la N-332 entre Bellreguard i Gandia per 3,2 milions

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l’expedient d’informació pública i definitivament el projecte de traçat per a dur a terme millores locals i actuacions de calmat de trànsit al llarg d’uns dos quilòmetres de la carretera N-332, entre Bellreguard i la glorieta d’accés sud a Gandia, a la província de Valencia.

Està previst invertir 3,26 milions d’euros (IVA inclòs) per a reforçar les condicions de circulació i seguretat vial amb, per exemple, la construcció d’una glorieta per a millorar els creus. També es contemplen actuacions per a impulsar una mobilitat activa i segura en la travessia de Bellreguard, segons ha informat el Ministeri en un comunicat.

L’anunci corresponent es publicarà en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE). L’objectiu principal del projecte és la millora de les condicions funcionals de la N-332 entre el quilòmetre 219 i 220,8, mitjançant l’execució d’actuacions sostenibles que, paral·lelament, contribuïsquen al calmat del trànsit en la travessia de Bellreguard i possibiliten la seua cessió al municipi per a la seua futura integració urbana municipal.

En l’actualitat este tram limita per ambdues marges amb zones industrials consolidades, a les quals s’accedix des de la pròpia N-332 en condicions “millorables”. Mitjançant les actuacions incloses en este projecte, s’aborda la reordenació d’accessos a les zones industrials, que requerixen una sèrie de treballs complementaris en el viari annex del polígon industrial, de tal forma que es mantinga la seua funcionalitat i accessibilitat per als vehicles habituals de la zona.

Entre les actuacions de millora es troben l’execució d’una glorieta a l’eixida de Bellreguard, en el km 220,050; l’ampliació de la secció transversal de la N-332, entre la nova glorieta i la glorieta sud d’accés a Gandia i la creació d’un nou tram de via de servei en sentit a Gandia.

Com a complement a estes actuacions, i amb l’objectiu principal de millorar l’accessibilitat i la seguretat dels usuaris vulnerables, al llarg de la travessia de Bellreguard de la N-332 es contemplen diverses actuacions de pavimentació de voreres, així com l’execució d’un nou pas per als vianants sobreelevado.

Després d’esta aprovació, el Ministeri continua amb la redacció del projecte de construcció on es definix esta actuació amb el grau de detall necessari per a fer factible la seua construcció i explotació, segons l’establit en la normativa de carreteres.

Últimes notícies

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.