12.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Transports aprova el projecte de traçat per a millorar la N-332 entre Bellreguard i Gandia per 3,2 milions

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l’expedient d’informació pública i definitivament el projecte de traçat per a dur a terme millores locals i actuacions de calmat de trànsit al llarg d’uns dos quilòmetres de la carretera N-332, entre Bellreguard i la glorieta d’accés sud a Gandia, a la província de Valencia.

Està previst invertir 3,26 milions d’euros (IVA inclòs) per a reforçar les condicions de circulació i seguretat vial amb, per exemple, la construcció d’una glorieta per a millorar els creus. També es contemplen actuacions per a impulsar una mobilitat activa i segura en la travessia de Bellreguard, segons ha informat el Ministeri en un comunicat.

L’anunci corresponent es publicarà en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE). L’objectiu principal del projecte és la millora de les condicions funcionals de la N-332 entre el quilòmetre 219 i 220,8, mitjançant l’execució d’actuacions sostenibles que, paral·lelament, contribuïsquen al calmat del trànsit en la travessia de Bellreguard i possibiliten la seua cessió al municipi per a la seua futura integració urbana municipal.

En l’actualitat este tram limita per ambdues marges amb zones industrials consolidades, a les quals s’accedix des de la pròpia N-332 en condicions “millorables”. Mitjançant les actuacions incloses en este projecte, s’aborda la reordenació d’accessos a les zones industrials, que requerixen una sèrie de treballs complementaris en el viari annex del polígon industrial, de tal forma que es mantinga la seua funcionalitat i accessibilitat per als vehicles habituals de la zona.

Entre les actuacions de millora es troben l’execució d’una glorieta a l’eixida de Bellreguard, en el km 220,050; l’ampliació de la secció transversal de la N-332, entre la nova glorieta i la glorieta sud d’accés a Gandia i la creació d’un nou tram de via de servei en sentit a Gandia.

Com a complement a estes actuacions, i amb l’objectiu principal de millorar l’accessibilitat i la seguretat dels usuaris vulnerables, al llarg de la travessia de Bellreguard de la N-332 es contemplen diverses actuacions de pavimentació de voreres, així com l’execució d’un nou pas per als vianants sobreelevado.

Després d’esta aprovació, el Ministeri continua amb la redacció del projecte de construcció on es definix esta actuació amb el grau de detall necessari per a fer factible la seua construcció i explotació, segons l’establit en la normativa de carreteres.

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.