Transports restringix la navegació a la zona sud de València per a garantir la seguretat marítima

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible, a través de la Capitania Marítima de València, dependent de la Direcció General de la Marina Mercant, ha emés una resolució ordenant la restricció a la navegació a la zona sud de València compresa entre el port i Cullera, amb l’objectiu de garantir la seguretat en la navegació i la vida humana a la mar en haver-hi un entorn “plagat d’obstacles” a causa de la DANA.

En concret, queda restringida la navegació des de la línia definida per l’extrem del dic d’abric del port esportiu de València –marge esquerre de la desembocadura del Riu Turia–, al llarg de la costa, fins a la perpendicular del Far de Cullera i a una distància d’una milla nàutica de la costa.

La Capitania adopta esta mesura per a evitar que es produïsquen accidents indesitjats a zones marítimes navegables pròximes a la costa, a causa de l’existència d’objectes flotants de diversa naturalesa procedents de les riuades ocasionades per la DANA que suposen un perill per a la seguretat marítima i la vida humana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig