10.8 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Transports restringix la navegació a la zona sud de València per a garantir la seguretat marítima

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible, a través de la Capitania Marítima de València, dependent de la Direcció General de la Marina Mercant, ha emés una resolució ordenant la restricció a la navegació a la zona sud de València compresa entre el port i Cullera, amb l’objectiu de garantir la seguretat en la navegació i la vida humana a la mar en haver-hi un entorn “plagat d’obstacles” a causa de la DANA.

En concret, queda restringida la navegació des de la línia definida per l’extrem del dic d’abric del port esportiu de València –marge esquerre de la desembocadura del Riu Turia–, al llarg de la costa, fins a la perpendicular del Far de Cullera i a una distància d’una milla nàutica de la costa.

La Capitania adopta esta mesura per a evitar que es produïsquen accidents indesitjats a zones marítimes navegables pròximes a la costa, a causa de l’existència d’objectes flotants de diversa naturalesa procedents de les riuades ocasionades per la DANA que suposen un perill per a la seguretat marítima i la vida humana.

Últimes notícies

Alcoi manté la Cavalcada de Reis amb regals en interiors i patges sense escales

Alcoi manté el Bàndol Real i la Cavalcada amb canvis per la meteorologia: els patges no usaran escales i els regals s'entregaran dins dels edificis. Diverses ciutats veïnes modifiquen també els seus plans.

Luis Castro debuta amb un 0-3 en el camp del Sevilla

Els gols d'Iker Losada, Espí i Carlos Álvarez han donat al Llevant un 0-3 en el camp del Sevilla en l'estrena de Luis Castro. El resultat ha deixat en situació delicada a Matías Almeyda.

Losada avança al Llevant en l’última jugada del primer temps (0-1)

Iker Losada marca en l'última acció del descompte i el Llevant es va 0-1 al descans en el camp del Sevilla, que no aconseguix generar perill.

La família d’una de les xiquetes mortes al castell unflable de Mislata exigix avanços després de quatre anys

Quatre anys després de l'accident que va causar la mort de dos xiquetes a Mislata, la família d'una d'elles reclama avanços en una investigació encara oberta. El jutjat va prorrogar sis mesos la causa i els peritatges apunten a ratxes de més de 70 km/h, ancoratges deficients i fallades de supervisió.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges en el litoral nord d’Alacant

Aemet ha elevat a taronja el nivell d'avís per pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alerta groga per fenòmens costaners en tota la província. A València hi ha avisos grocs per pluja i onatge en el sud.

L’Elx cau davant el Vila-real i trenca la seua ratxa en el Martínez Valero deu partits després

L'Elx va perdre 1-3 davant el Vila-real i va encaixar la seua primera derrota en el Martínez Valero després de deu partits sense caure. L'anterior havia sigut al maig davant el Llevant, també 1-3.

Un any de Corberán al València: del miracle a la golejada i ‘números perillosos’

Es va complir un any del debut de Carlos Corberán en la banqueta del València: de salvar a un equip afonat a encadenar una mala ratxa culminada amb el 4-1 a Vigo i uns números que el tècnic qualifica com a perillosos.

Un col·leccionista d’Orihuela reunix 1.336 pesebres després de 50 anys de busca

José María Bregante, de 68 anys, ha reunit 1.336 pesebres al llarg de mig segle. La seua col·lecció, viva i diversa, incorpora peces de tot el món i noves en 3D.