Un treballador ferit després de patir un accident laboral a Alcalà de Xivert

Un treballador de 46 anys ha resultat ferit aquest matí després de patir un accident laboral una empresa d’Alcalà de Xivert.

A les 8.35 hores s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un treballador ferit, després d’haver-li passat una formigonera per damunt d’un peu. L’incident ha ocorregut en el polígon Industrial d’Alcalà de Xivert.

Fins allí s’ha desplaçat una unitat del SAMU i l’helicòpter medicalitzat amb base en la província. Els equips mèdics del SAMU han assistit al treballador que presentava aixafament del peu dret.

Després de realitzar-li diverses maniobres i immobilitzar-li el peu afectat, el ferit de 46 anys, ha sigut evacuat en la SAMU aèria fins a l’hospital General Universitari de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.

La jutgessa de la DANA cridarà Carlos Mazón a declarar com a testimoni després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón, després que el TSJCV haja descartat indicis de delicte en la seua actuació.

La Comunitat Valenciana impulsa el seu sector aeroespacial amb un pla estratègic fins a 2030

La Comunitat Valenciana dissenya un pla estratègic 2026-2030 per a consolidar el seu sector aeroespacial, atraure inversió i reforçar la seua posició internacional en tecnologia espacial.

Ben Abdelkader fixa la Copa de la Reina com a gran objectiu del València Basket

Hind Ben Abdelkader subratlla que la Copa de la Reina és un objectiu clar per al València Basket, encara que insistix que l'equip només pensa a superar primer al Ensino Lugo en quarts.

El Síndic de Greuges denúncia una deriva institucional perillosa en Les Corts i alerta d’una regressió democràtica

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts, que qualifica de deriva institucional perillosa i regressió democràtica, i vincula amb el bloqueig a les institucions estatutàries, la pressió política sobre els seus pressupostos i la falta de coordinació després de la dana de 2024.

El sector aeroespacial valencià dissenya la seua expansió internacional fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, que ha crescut un 48% en nombre d'empreses i factura 735 milions anuals, prepara un pla estratègic fins a 2030 per a guanyar presència internacional.

La jutgessa de la DANA cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha acordat citar com a testimoni al expresident Carlos Mazón i demanar-li els missatges i crides del 29 d'octubre de 2024, una vegada siga ferma l'acte del TSJCV que va rebutjar investigar-lo.

El Síndic de Greuges denuncia una greu deterioració en la seua relació amb Les Corts

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, denúncia una greu deterioració en la relació amb Les Corts i alerta d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita el control democràtic.