Un tren atropella mortalment a un home a Alfafar

Un home de mitjana edat ha sigut atropellat per un tren en un pas a nivell d’Alfafar, segons informa el diari ‘Levante EMV’. El terrible succés ha tingut lloc a primera hora del matí, al voltant de les 7 hores. A conseqüència de l’accident dos trens de rodalia entre Silla i València han romàs aturats amb passatgers dins durant una hora.

Renfe acumula retards de 40 minuts als trens de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Nord i Alfafar-Benetússer. Els bombers han hagut d’actuar i els agents de policia han ajudat per a controlar la situació fins a l’alçament del cadàver. Els ajuntaments porten exigint a ADIF que augmenten les mesures de seguretat en els passos a nivell. Les autoritats recorden que està prohibit travessar les vies amb els auriculars posats, cal respectar els senyals i tanques abans de passar.

En els últims mesos són diversos els morts en els passos a nivell que passen pels municipis de la Comunitat Valenciana. Hi ha alguns d’alt risc que són denunciats pels veïns des de fa anys.

Últimes notícies

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.

Serveis Socials defensa davant Vox que cap persona vulnerable es quedarà sense atenció

La consellera Elena Albalat defensa en Les Corts uns pressupostos socials de 2.731,8 milions per a 2026 i replica a Vox que la prioritat nacional no deixarà sense atenció cap persona vulnerable. PSPV i Compromís acusen el Consell de retallades i de preparar un model més privatitzat.