Tres detinguts per un enfrontament amb la policia a Torrent

 

Una baralla entre el propietari d’un bar, la seua dona i un client contra la Policia en el carrer Padre Méndez de la ciutat de Torrent (València), s’ha saldat amb tres persones detingudes després de ferir a dos policies i cometre presumptament els delictes d’atemptat, resistència i desobediència contra els agents de les autoritats

 

Segons sembla, els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets després de rebre queixes per part dels veïns a causa del soroll a la terrassa d’aquest local durant la nit del passat dijous. Després de parlar amb el responsable del local i informar-lo de les queixes ocasionades pels seus clients, els policies li van notificar que no es complia la distància mínima obligatòria entre les taules, en estar pegades unes cadires amb unes altres.

 

A més, quan els agents li van sol·licitar a l’amo de l’establiment la documentació per a tramitar la corresponent acta-denuncia per incompliment de la normativa sanitària, l’esposa d’aquest va començar a mostrar una actitut agressiva cap als agents, arribant fins i tot a gravar-los amb el mòbil.

 

Un client va tractar que la dona fugirà del lloc

A pesar que els policies li van insistir que deixarà de tindre aquesta actitud, la dona es va negar a identificar-se i va haver de ser detinguda. En aqueix moment el seu marit també va arremetre contra els policies. Mentre els agents feien el seu treball van haver de suportar ser increpats per diversos clients del local, els qui gravaven amb els seus dispositius mòbils tota la intervenció policial.

Així mateix, una tercera persona va haver de ser reduïda i arrestada per agredir als agents per a ajudar la dona detinguda a escapar del vehicle patrulla. Fins a set patrulles de la Policia Local de Torrent i de la Policia Nacional van haver d’intervenir per a controlar la situació. 

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.