Tres detinguts per un enfrontament amb la policia a Torrent

 

Una baralla entre el propietari d’un bar, la seua dona i un client contra la Policia en el carrer Padre Méndez de la ciutat de Torrent (València), s’ha saldat amb tres persones detingudes després de ferir a dos policies i cometre presumptament els delictes d’atemptat, resistència i desobediència contra els agents de les autoritats

 

Segons sembla, els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets després de rebre queixes per part dels veïns a causa del soroll a la terrassa d’aquest local durant la nit del passat dijous. Després de parlar amb el responsable del local i informar-lo de les queixes ocasionades pels seus clients, els policies li van notificar que no es complia la distància mínima obligatòria entre les taules, en estar pegades unes cadires amb unes altres.

 

A més, quan els agents li van sol·licitar a l’amo de l’establiment la documentació per a tramitar la corresponent acta-denuncia per incompliment de la normativa sanitària, l’esposa d’aquest va començar a mostrar una actitut agressiva cap als agents, arribant fins i tot a gravar-los amb el mòbil.

 

Un client va tractar que la dona fugirà del lloc

A pesar que els policies li van insistir que deixarà de tindre aquesta actitud, la dona es va negar a identificar-se i va haver de ser detinguda. En aqueix moment el seu marit també va arremetre contra els policies. Mentre els agents feien el seu treball van haver de suportar ser increpats per diversos clients del local, els qui gravaven amb els seus dispositius mòbils tota la intervenció policial.

Així mateix, una tercera persona va haver de ser reduïda i arrestada per agredir als agents per a ajudar la dona detinguda a escapar del vehicle patrulla. Fins a set patrulles de la Policia Local de Torrent i de la Policia Nacional van haver d’intervenir per a controlar la situació. 

Últimes notícies

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.