15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Tres detinguts per un enfrontament amb la policia a Torrent

 

Una baralla entre el propietari d’un bar, la seua dona i un client contra la Policia en el carrer Padre Méndez de la ciutat de Torrent (València), s’ha saldat amb tres persones detingudes després de ferir a dos policies i cometre presumptament els delictes d’atemptat, resistència i desobediència contra els agents de les autoritats

 

Segons sembla, els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets després de rebre queixes per part dels veïns a causa del soroll a la terrassa d’aquest local durant la nit del passat dijous. Després de parlar amb el responsable del local i informar-lo de les queixes ocasionades pels seus clients, els policies li van notificar que no es complia la distància mínima obligatòria entre les taules, en estar pegades unes cadires amb unes altres.

 

A més, quan els agents li van sol·licitar a l’amo de l’establiment la documentació per a tramitar la corresponent acta-denuncia per incompliment de la normativa sanitària, l’esposa d’aquest va començar a mostrar una actitut agressiva cap als agents, arribant fins i tot a gravar-los amb el mòbil.

 

Un client va tractar que la dona fugirà del lloc

A pesar que els policies li van insistir que deixarà de tindre aquesta actitud, la dona es va negar a identificar-se i va haver de ser detinguda. En aqueix moment el seu marit també va arremetre contra els policies. Mentre els agents feien el seu treball van haver de suportar ser increpats per diversos clients del local, els qui gravaven amb els seus dispositius mòbils tota la intervenció policial.

Així mateix, una tercera persona va haver de ser reduïda i arrestada per agredir als agents per a ajudar la dona detinguda a escapar del vehicle patrulla. Fins a set patrulles de la Policia Local de Torrent i de la Policia Nacional van haver d’intervenir per a controlar la situació. 

Últimes notícies

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.