Tres detinguts per un enfrontament amb la policia a Torrent

 

Una baralla entre el propietari d’un bar, la seua dona i un client contra la Policia en el carrer Padre Méndez de la ciutat de Torrent (València), s’ha saldat amb tres persones detingudes després de ferir a dos policies i cometre presumptament els delictes d’atemptat, resistència i desobediència contra els agents de les autoritats

 

Segons sembla, els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets després de rebre queixes per part dels veïns a causa del soroll a la terrassa d’aquest local durant la nit del passat dijous. Després de parlar amb el responsable del local i informar-lo de les queixes ocasionades pels seus clients, els policies li van notificar que no es complia la distància mínima obligatòria entre les taules, en estar pegades unes cadires amb unes altres.

 

A més, quan els agents li van sol·licitar a l’amo de l’establiment la documentació per a tramitar la corresponent acta-denuncia per incompliment de la normativa sanitària, l’esposa d’aquest va començar a mostrar una actitut agressiva cap als agents, arribant fins i tot a gravar-los amb el mòbil.

 

Un client va tractar que la dona fugirà del lloc

A pesar que els policies li van insistir que deixarà de tindre aquesta actitud, la dona es va negar a identificar-se i va haver de ser detinguda. En aqueix moment el seu marit també va arremetre contra els policies. Mentre els agents feien el seu treball van haver de suportar ser increpats per diversos clients del local, els qui gravaven amb els seus dispositius mòbils tota la intervenció policial.

Així mateix, una tercera persona va haver de ser reduïda i arrestada per agredir als agents per a ajudar la dona detinguda a escapar del vehicle patrulla. Fins a set patrulles de la Policia Local de Torrent i de la Policia Nacional van haver d’intervenir per a controlar la situació. 

Últimes notícies

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.