Colp al tràfic de drogues en Gandia: pillats amb una plantació de marihuana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a tres persones, dos hòmens i una dona, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després d’establir una plantació de marihuana a l’interior d’un domicili i distribuir xicotetes quantitats.

 

Fonts policials han explicat que les investigacions van començar després de tindre coneixement que en una casa del barri de Beniopa de Gandia s’estaria produint un consum desmesurat d’electricitat. Els agents van comprovar que del mateix lloc emanava una forta olor de marihuana i que se sentien aparells d’aire condicionat funcionant a diferents hores del dia.

 

Una volta localitzada la casa, els investigadors van esbrinar que el domicili sempre estava custodiat per una dona i el seu fill major d’edat, i que allí acudia amb assiduïtat un home, que eixia de la vivenda quasi sempre amb una bossa d’esport, amb la que suposadament trauria xicotetes quantitats de marihuana que posteriorment distribuiria entre xicotets traficants de la comarca de la Safor

 

Laboratori preparat per a la contínua producció

Per tot això, els agents van detindre als tres sospitosos com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i van registrar dos cases, localitzant i intervenint 534 esqueixos de marihuana, amb un pes aproximat de 19 quilos; uns 280 grams de cabdells; 1,6 grams de, pel que pareix, cocaïna; així com bàscules de precisió, entre altres efectes destinats al cultiu intensiu de marihuana.

 

En el registre, els agents van poder comprovar que la casa estava perfectament preparada per al cultiu i assecat de marihuana, la producció de la qual estava disposada perquè anarà contínua, sense que cessarà en cap moment. 

 

Dos dels detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentres que el tercer arrestat, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat una volta sentit en declaració, després de ser advertit de la seua obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit. 

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.