Tres xics detinguts per cremar un contenidor en València

Antiavalots de la policia espanyola observant contenidors encesos i els manifestants

Els policies no han pogut apagar el foc i han donat avís als bombers | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada, en l’avinguda de les Corts Valencianes de València, a tres jóvens de 21 i 22 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de danys. Presumptament, han cremat i deixat completament calcinat un contenidor de reciclatge de cartó, que té un valor de 400 euros. Els policies els han confiscat dos misteres.

 

Els fets s’han produït de matinada, quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a què es dirigiren a l’avinguda de les Corts Valencianes, a on un testimoni havia vist a uns jóvens cremant un contenidor. Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc i, de camí, han rebut un altre comunicat indicant-los que els sospitosos havien entrat en un caixer automàtic.

 

Una volta en el lloc, els agents han vist un contenidor de reciclatge de cartó cremant i, com no podien apagar-lo amb l’extintor del cotxe, han avisat als bombers. Després, s’han dirigit al caixer i han localitzat a tres jóvens, que tenien dos misteres.

 

Els policies han descobert que l’actuació dels tres xics ha sigut la següent: mentres dos d’ells alçaven la tapa, un altre ha cremat un paper i l’ha tirat dins del contenidor, que ha acabat pegant-se foc. A demés, li han pegat colps amb el peu a dos motos que estaven aparcades al costat del contenidor i que han caigut a terra. Després d’això, els xics han fugit i han entrat en el caixer automàtic, a on han sigut trobats pels policies.

 

Finalment i després de fer algunes comprovacions, els agents han detingut als tres jóvens com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.