Tres xics detinguts per cremar un contenidor en València

Antiavalots de la policia espanyola observant contenidors encesos i els manifestants

Els policies no han pogut apagar el foc i han donat avís als bombers | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada, en l’avinguda de les Corts Valencianes de València, a tres jóvens de 21 i 22 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de danys. Presumptament, han cremat i deixat completament calcinat un contenidor de reciclatge de cartó, que té un valor de 400 euros. Els policies els han confiscat dos misteres.

 

Els fets s’han produït de matinada, quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a què es dirigiren a l’avinguda de les Corts Valencianes, a on un testimoni havia vist a uns jóvens cremant un contenidor. Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc i, de camí, han rebut un altre comunicat indicant-los que els sospitosos havien entrat en un caixer automàtic.

 

Una volta en el lloc, els agents han vist un contenidor de reciclatge de cartó cremant i, com no podien apagar-lo amb l’extintor del cotxe, han avisat als bombers. Després, s’han dirigit al caixer i han localitzat a tres jóvens, que tenien dos misteres.

 

Els policies han descobert que l’actuació dels tres xics ha sigut la següent: mentres dos d’ells alçaven la tapa, un altre ha cremat un paper i l’ha tirat dins del contenidor, que ha acabat pegant-se foc. A demés, li han pegat colps amb el peu a dos motos que estaven aparcades al costat del contenidor i que han caigut a terra. Després d’això, els xics han fugit i han entrat en el caixer automàtic, a on han sigut trobats pels policies.

 

Finalment i després de fer algunes comprovacions, els agents han detingut als tres jóvens com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.