Tres russos donen una brutal pallissa a un ucraïnés en un bar de Torrevieja

La guerra a Ucraïna provoca conflictes fins i tot al nostre país. És el que va ocórrer en un bar de Torrevieja aquest passat diumenge quan tres homes de nacionalitat russa van propinar una brutal pallissa a un home ucraïnés de 43 anys.

Era prop de la mitjanit i la propietària del bar Temptacions de la ciutat alacantina es disposava a tancar el local. Va ser llavors quan tres homes corpulents d’origen rus van entrar en l’establiment demanant per beguda. La propietària els va dir que anava a tancar i que no podia ser. Ells fent cas omís van insistir que se’ls servira.

En aquest moment va intervindre Ruslan, empleat del bar i resident a Torrevieja des de fa 23 anys. Els tres russos van percebre l’accent d’aquest i li van preguntar per la seua nacionalitat, al que Ruslan va respondre: “Soc ucraïnés. Gloria a Ucraïna”. A partir d’ací, comencen els insults i els colps cap a l’home. Fins i tot estant semiinconscient en el sòl, continuen propinant-li una pallissa.

Diverses contusions per tot el cos i el nas trencat són les conseqüències de la pallissa que va rebre Ruslan, qui va denunciar els fets a la Guàrdia Civil aquest dimecres. Els agents ja han identificat als agressors, tots ells amb antecedents penals.

Publicava en Twitter el vídeo amb les imatges de la brutal pallissa el portaveu de Vox a l’Ajuntament de Múrcia, Antonio Guillen.

Últimes notícies

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.