Troben una bombona de gas manipulada en el centre de Barcelona

 

Els Mossos d’Esquadra han intervingut este divendres a les 06.00 hores una bombona de gas manipulada, segons informa ‘RAC 1’. En concret, l’artefacte ha sigut localitzat en la Ronda de Sant Pere de Barcelona, prop del Passeig de Gràcia, i contenia un xicotet iniciador bàsic per a que explotara. La policia, que ha mobilitzat efectius de desarticulació d’explosius, investiga la composició de l’artefacte i quin hauria sigut el seu dany en cas d’explosió. Segons fonts del mateix cos policial, la bombona no tenia cap classe de temporitzador.

 

D’altra part, els Mossos d’Esquadra afirmen que no hi havia ningú propet quan han trobat l’artefacte, motiu pel que no s’han produït detencions. No obstant això, diferents veïns asseguren haver vist com uns quants jóvens la deixaven en la rodalia del passeig de Gràcia, vora les sis del matí.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.

CSIF reclama un protocol contra plagues d’insectes al departament de salut de Llíria

CSIF ha demanat per escrit a la direcció del departament de salut Arnau-Llíria un protocol unificat per a actuar davant plagues d’insectes en tots els seus centres, inclòs el complex Mislata-Quart, per a protegir pacients i professionals.
FILMOTECA D'ESTIU