Troben una bombona de gas manipulada en el centre de Barcelona

 

Els Mossos d’Esquadra han intervingut este divendres a les 06.00 hores una bombona de gas manipulada, segons informa ‘RAC 1’. En concret, l’artefacte ha sigut localitzat en la Ronda de Sant Pere de Barcelona, prop del Passeig de Gràcia, i contenia un xicotet iniciador bàsic per a que explotara. La policia, que ha mobilitzat efectius de desarticulació d’explosius, investiga la composició de l’artefacte i quin hauria sigut el seu dany en cas d’explosió. Segons fonts del mateix cos policial, la bombona no tenia cap classe de temporitzador.

 

D’altra part, els Mossos d’Esquadra afirmen que no hi havia ningú propet quan han trobat l’artefacte, motiu pel que no s’han produït detencions. No obstant això, diferents veïns asseguren haver vist com uns quants jóvens la deixaven en la rodalia del passeig de Gràcia, vora les sis del matí.

Anuncios

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.