Troben el cos sense signes de violència d’una anciana amb demència desapareguda a Gandia el 2021

Agents de la Policia Nacional han trobat aquest dilluns un cadàver que podria correspondre’s amb el d’una anciana que patia demència i va desaparèixer a Gandia el 2021. El cos no presenta signes de violència, a l’espera de l’autòpsia.

El 3 d’agost del 2021 es va denunciar la desaparició d’aquesta dona de 72 anys després de deixar el seu habitatge tancat amb clau. L’anciana patia demència i s’havia desorientat en altres ocasions anteriors, informa Prefectura.

Una vegada es va tenir coneixement de la seua desaparició, es van activar dispositius de recerca en diverses zones de Gandia i voltants, amb la col·laboració ciutadana. Aquestes batudes es van prologar durant mesos, sense aconseguir donar amb el parador de la desapareguda fins a l’actualitat.

Divendres passat 19, arran de la troballa d’una bossa que contenia documentació de la desapareguda, mentre es realitzaven treballs de neteja en una zona rural del municipi de Benirredrà, es va reactivar la recerca per part del Grup de Delictes Violents de la Brigada Local de Policia Judicial de Gandia.

Aquest dilluns al matí, amb suport de dues màquines desbroçadores, s’ha localitzat un cadàver en fase esquelètica que podria tractar-se de la dona desapareguda el 2021.

Després d’un primer examen per part d’agents de la Policia Científica de Gandia, no s’han observat indicis de violència, a costa d’una anàlisi forense més exhaustiu a través de l’autòpsia que permeta confirmar tant la seua identitat com les causes de la defunció.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.