Troben el cos sense signes de violència d’una anciana amb demència desapareguda a Gandia el 2021

Agents de la Policia Nacional han trobat aquest dilluns un cadàver que podria correspondre’s amb el d’una anciana que patia demència i va desaparèixer a Gandia el 2021. El cos no presenta signes de violència, a l’espera de l’autòpsia.

El 3 d’agost del 2021 es va denunciar la desaparició d’aquesta dona de 72 anys després de deixar el seu habitatge tancat amb clau. L’anciana patia demència i s’havia desorientat en altres ocasions anteriors, informa Prefectura.

Una vegada es va tenir coneixement de la seua desaparició, es van activar dispositius de recerca en diverses zones de Gandia i voltants, amb la col·laboració ciutadana. Aquestes batudes es van prologar durant mesos, sense aconseguir donar amb el parador de la desapareguda fins a l’actualitat.

Divendres passat 19, arran de la troballa d’una bossa que contenia documentació de la desapareguda, mentre es realitzaven treballs de neteja en una zona rural del municipi de Benirredrà, es va reactivar la recerca per part del Grup de Delictes Violents de la Brigada Local de Policia Judicial de Gandia.

Aquest dilluns al matí, amb suport de dues màquines desbroçadores, s’ha localitzat un cadàver en fase esquelètica que podria tractar-se de la dona desapareguda el 2021.

Després d’un primer examen per part d’agents de la Policia Científica de Gandia, no s’han observat indicis de violència, a costa d’una anàlisi forense més exhaustiu a través de l’autòpsia que permeta confirmar tant la seua identitat com les causes de la defunció.

Últimes notícies

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.

AVA eleva fins a 40 milions els danys agraris per l’incendi de la Vall d’Uixó

L’Associació Valenciana d’Agricultors calcula entre 35 i 40 milions en pèrdues per l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha afectat 2.000 hectàrees de cultius i ramaderia. L’entitat reclama més ajudes estatals i un canvi profund en les polítiques agràries i de prevenció d’incendis.

Busquen a Benidorm la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat del municipi i demana col·laboració ciutadana per a identificar-ne els propietaris.

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm ha demanat col·laboració ciutadana per a localitzar els familiars d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat. Si no apareix cap responsable, l’urna es traslladarà al cementeri municipal.

La investigació de l’incendi de la Vall d’Uixó apunta a un origen intencionat

Les perquisicions del Seprona sobre l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va arrasar 9.568 hectàrees, assenyalen causes no naturals i possiblement intencionades, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Preveuen controlar l’incendi de la Vall d’Uixó entre dilluns i dimarts

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó, estabilitzat des de divendres, podria quedar sota control entre dilluns i dimarts, segons Emergències.
FILMOTECA D'ESTIU