Troben el cos sense signes de violència d’una anciana amb demència desapareguda a Gandia el 2021

Agents de la Policia Nacional han trobat aquest dilluns un cadàver que podria correspondre’s amb el d’una anciana que patia demència i va desaparèixer a Gandia el 2021. El cos no presenta signes de violència, a l’espera de l’autòpsia.

El 3 d’agost del 2021 es va denunciar la desaparició d’aquesta dona de 72 anys després de deixar el seu habitatge tancat amb clau. L’anciana patia demència i s’havia desorientat en altres ocasions anteriors, informa Prefectura.

Una vegada es va tenir coneixement de la seua desaparició, es van activar dispositius de recerca en diverses zones de Gandia i voltants, amb la col·laboració ciutadana. Aquestes batudes es van prologar durant mesos, sense aconseguir donar amb el parador de la desapareguda fins a l’actualitat.

Divendres passat 19, arran de la troballa d’una bossa que contenia documentació de la desapareguda, mentre es realitzaven treballs de neteja en una zona rural del municipi de Benirredrà, es va reactivar la recerca per part del Grup de Delictes Violents de la Brigada Local de Policia Judicial de Gandia.

Aquest dilluns al matí, amb suport de dues màquines desbroçadores, s’ha localitzat un cadàver en fase esquelètica que podria tractar-se de la dona desapareguda el 2021.

Després d’un primer examen per part d’agents de la Policia Científica de Gandia, no s’han observat indicis de violència, a costa d’una anàlisi forense més exhaustiu a través de l’autòpsia que permeta confirmar tant la seua identitat com les causes de la defunció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.

Pérez Llorca avisa de caos als ajuntaments per la regularització extraordinària d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica la regularització extraordinària d'immigrants i alerta de caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern central.

València entra en el mercat immobiliari premium després de pujar la vivenda un 19%

El preu de la vivenda a València puja un 19,1% interanual fins als 3.570 euros per metre quadrat i situa a la ciutat entre els mercats residencials premium, impulsada per la demanda internacional i l'escassetat d'oferta.

Pedro Martínez, millor entrenador de l’Eurolliga 2025-26

Pedro Martínez conquista el trofeu Alexander Gomelskiy al millor entrenador de l'Eurolliga 2025-26 després de portar al València Basket a una excel·lent fase regular.

València reforça servicis municipals amb un milió d’euros davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter urgent a treballadors socials i personal auxiliar per a afrontar la regularització extraordinària de migrants, amb un reforç valorat en més d'un milió d'euros que exigirà finançar al Govern central.

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.