13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Troben el cos sense signes de violència d’una anciana amb demència desapareguda a Gandia el 2021

Agents de la Policia Nacional han trobat aquest dilluns un cadàver que podria correspondre’s amb el d’una anciana que patia demència i va desaparèixer a Gandia el 2021. El cos no presenta signes de violència, a l’espera de l’autòpsia.

El 3 d’agost del 2021 es va denunciar la desaparició d’aquesta dona de 72 anys després de deixar el seu habitatge tancat amb clau. L’anciana patia demència i s’havia desorientat en altres ocasions anteriors, informa Prefectura.

Una vegada es va tenir coneixement de la seua desaparició, es van activar dispositius de recerca en diverses zones de Gandia i voltants, amb la col·laboració ciutadana. Aquestes batudes es van prologar durant mesos, sense aconseguir donar amb el parador de la desapareguda fins a l’actualitat.

Divendres passat 19, arran de la troballa d’una bossa que contenia documentació de la desapareguda, mentre es realitzaven treballs de neteja en una zona rural del municipi de Benirredrà, es va reactivar la recerca per part del Grup de Delictes Violents de la Brigada Local de Policia Judicial de Gandia.

Aquest dilluns al matí, amb suport de dues màquines desbroçadores, s’ha localitzat un cadàver en fase esquelètica que podria tractar-se de la dona desapareguda el 2021.

Després d’un primer examen per part d’agents de la Policia Científica de Gandia, no s’han observat indicis de violència, a costa d’una anàlisi forense més exhaustiu a través de l’autòpsia que permeta confirmar tant la seua identitat com les causes de la defunció.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.