Troben una medusa gegant de la mida d’una persona en aigües britàniques

Imatge de la medusa gegant trobada a Anglaterra

Imatge de la medusa gegant trobada en Anglaterra | Lizzie Daly

 

Els mars i oceans són llocs encara prou desconeguts per als humans i, a voltes, oferixen sorpreses majúscules amb animals mai vistos encara. Això és el que li ha passat recentment a un grup de submarinistes en el sud-est d’Anglaterra que, quan es disposaven a filmar un documental, es van vore sorpresos per l’aparició d’una medusa gegant que tenia la mida d’una persona.

 

Concretament, els submarinistes Dan Abbott i Lizzie Daly es trobaven este cap de setmana a uns quants centenars de metres de la costa de Cornualles, en el Regne Unit, gravant el documental ‘Wild Ocean Week’ (setmana de l’oceà salvatge, en anglés) quan, d’improvís, el gran animal marí va aparéixer del no-res amb el seu metre i mig de llargària, deixant amb la boca oberta els dos experts, que van estar prop de 25 minuts fent-li vídeos i fotos. Sense dubte, és la medusa més gran mai vista fins ara en tot el planeta.

 

 

No és una medusa massa perillosa

A pesar de la seua mida enorme i la por que pot causar entre moltes persones, la veritat és que esta medusa no té un verí precisament massa potent, cosa que la fa poc perillosa. Com moltes altres espècies d’esta classe i de mides més habituals, la picada dels seus tentacles ens pot provocar irritació i molèsties en la pell, inclús si la trobem morta. En tot cas, més d’una persona del sud-est d’Anglaterra s’ho pensarà dos voltes abans d’entrar al mar per fer-se un bany després d’haver vist este vídeo.

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.