Troben una medusa gegant de la mida d’una persona en aigües britàniques

Imatge de la medusa gegant trobada a Anglaterra

Imatge de la medusa gegant trobada en Anglaterra | Lizzie Daly

 

Els mars i oceans són llocs encara prou desconeguts per als humans i, a voltes, oferixen sorpreses majúscules amb animals mai vistos encara. Això és el que li ha passat recentment a un grup de submarinistes en el sud-est d’Anglaterra que, quan es disposaven a filmar un documental, es van vore sorpresos per l’aparició d’una medusa gegant que tenia la mida d’una persona.

 

Concretament, els submarinistes Dan Abbott i Lizzie Daly es trobaven este cap de setmana a uns quants centenars de metres de la costa de Cornualles, en el Regne Unit, gravant el documental ‘Wild Ocean Week’ (setmana de l’oceà salvatge, en anglés) quan, d’improvís, el gran animal marí va aparéixer del no-res amb el seu metre i mig de llargària, deixant amb la boca oberta els dos experts, que van estar prop de 25 minuts fent-li vídeos i fotos. Sense dubte, és la medusa més gran mai vista fins ara en tot el planeta.

 

 

No és una medusa massa perillosa

A pesar de la seua mida enorme i la por que pot causar entre moltes persones, la veritat és que esta medusa no té un verí precisament massa potent, cosa que la fa poc perillosa. Com moltes altres espècies d’esta classe i de mides més habituals, la picada dels seus tentacles ens pot provocar irritació i molèsties en la pell, inclús si la trobem morta. En tot cas, més d’una persona del sud-est d’Anglaterra s’ho pensarà dos voltes abans d’entrar al mar per fer-se un bany després d’haver vist este vídeo.

També et pot interessar…

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.