Troben una medusa gegant de la mida d’una persona en aigües britàniques

Imatge de la medusa gegant trobada a Anglaterra

Imatge de la medusa gegant trobada en Anglaterra | Lizzie Daly

 

Els mars i oceans són llocs encara prou desconeguts per als humans i, a voltes, oferixen sorpreses majúscules amb animals mai vistos encara. Això és el que li ha passat recentment a un grup de submarinistes en el sud-est d’Anglaterra que, quan es disposaven a filmar un documental, es van vore sorpresos per l’aparició d’una medusa gegant que tenia la mida d’una persona.

 

Concretament, els submarinistes Dan Abbott i Lizzie Daly es trobaven este cap de setmana a uns quants centenars de metres de la costa de Cornualles, en el Regne Unit, gravant el documental ‘Wild Ocean Week’ (setmana de l’oceà salvatge, en anglés) quan, d’improvís, el gran animal marí va aparéixer del no-res amb el seu metre i mig de llargària, deixant amb la boca oberta els dos experts, que van estar prop de 25 minuts fent-li vídeos i fotos. Sense dubte, és la medusa més gran mai vista fins ara en tot el planeta.

 

 

No és una medusa massa perillosa

A pesar de la seua mida enorme i la por que pot causar entre moltes persones, la veritat és que esta medusa no té un verí precisament massa potent, cosa que la fa poc perillosa. Com moltes altres espècies d’esta classe i de mides més habituals, la picada dels seus tentacles ens pot provocar irritació i molèsties en la pell, inclús si la trobem morta. En tot cas, més d’una persona del sud-est d’Anglaterra s’ho pensarà dos voltes abans d’entrar al mar per fer-se un bany després d’haver vist este vídeo.

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.