Troben una medusa gegant de la mida d’una persona en aigües britàniques

Imatge de la medusa gegant trobada a Anglaterra

Imatge de la medusa gegant trobada en Anglaterra | Lizzie Daly

 

Els mars i oceans són llocs encara prou desconeguts per als humans i, a voltes, oferixen sorpreses majúscules amb animals mai vistos encara. Això és el que li ha passat recentment a un grup de submarinistes en el sud-est d’Anglaterra que, quan es disposaven a filmar un documental, es van vore sorpresos per l’aparició d’una medusa gegant que tenia la mida d’una persona.

 

Concretament, els submarinistes Dan Abbott i Lizzie Daly es trobaven este cap de setmana a uns quants centenars de metres de la costa de Cornualles, en el Regne Unit, gravant el documental ‘Wild Ocean Week’ (setmana de l’oceà salvatge, en anglés) quan, d’improvís, el gran animal marí va aparéixer del no-res amb el seu metre i mig de llargària, deixant amb la boca oberta els dos experts, que van estar prop de 25 minuts fent-li vídeos i fotos. Sense dubte, és la medusa més gran mai vista fins ara en tot el planeta.

 

 

No és una medusa massa perillosa

A pesar de la seua mida enorme i la por que pot causar entre moltes persones, la veritat és que esta medusa no té un verí precisament massa potent, cosa que la fa poc perillosa. Com moltes altres espècies d’esta classe i de mides més habituals, la picada dels seus tentacles ens pot provocar irritació i molèsties en la pell, inclús si la trobem morta. En tot cas, més d’una persona del sud-est d’Anglaterra s’ho pensarà dos voltes abans d’entrar al mar per fer-se un bany després d’haver vist este vídeo.

També et pot interessar…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU