Troben mort a un pescador de 57 anys desaparegut aquest dissabte en el Barranc de Xeta a Benicolet

Agents de la Guàrdia Civil han trobat est domino en la riba del Barranc de Xeta en el terme municipal de Benicolet (València) el cos sense vida d’un home de 57 anys que va desaparèixer durant la nit d’aquest dissabte.

Després de la desaparició de l’home, veí de Llutxent (València), en el Assut de Blai, les tasques de cerca es van centrar en una tolla i estany d’aigua amb tot just corrent, d’entre dos i tres metres de profunditat, on s’havia trobat una cadira i una canya de pescar propietat del desaparegut.

Sobre les 23.10 hores, es va activar el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) per a participar en la cerca al costat de diverses patrulles de seguretat ciutadana, segons ha informat l’institut armat n un comunicat.

Finalment, al voltant de les 09.00 hores d’aquest diumenge s’ha localitzat el cos sense vida de l’home, ocult entre unes canyes, en la mateixa riba del Barranc de Xeta, a uns 150 a 200 metres de distància del punt de desaparició.

L’Equip de Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de les diligències i s’ha donat avís a l’Autoritat Judicial. Els indicis apunten al fet que es tracta d’un accident, ha indicat la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.