13.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Troben mort a un pescador de 57 anys desaparegut aquest dissabte en el Barranc de Xeta a Benicolet

Agents de la Guàrdia Civil han trobat est domino en la riba del Barranc de Xeta en el terme municipal de Benicolet (València) el cos sense vida d’un home de 57 anys que va desaparèixer durant la nit d’aquest dissabte.

Després de la desaparició de l’home, veí de Llutxent (València), en el Assut de Blai, les tasques de cerca es van centrar en una tolla i estany d’aigua amb tot just corrent, d’entre dos i tres metres de profunditat, on s’havia trobat una cadira i una canya de pescar propietat del desaparegut.

Sobre les 23.10 hores, es va activar el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) per a participar en la cerca al costat de diverses patrulles de seguretat ciutadana, segons ha informat l’institut armat n un comunicat.

Finalment, al voltant de les 09.00 hores d’aquest diumenge s’ha localitzat el cos sense vida de l’home, ocult entre unes canyes, en la mateixa riba del Barranc de Xeta, a uns 150 a 200 metres de distància del punt de desaparició.

L’Equip de Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de les diligències i s’ha donat avís a l’Autoritat Judicial. Els indicis apunten al fet que es tracta d’un accident, ha indicat la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.

Indonèsia espera estendre la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Les autoritats preveuen mantindre l'operatiu més enllà del sèptim dia legal en reforçar-lo amb més mitjans, sonar i un radi de 34,96 milles nàutiques.

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.

Pablo Martínez, Morals, Ryan, Dela i Pampín finalitzen contracte amb el Llevant al juny de 2026

Cinc jugadors del Llevant acaben el seu contracte al juny de 2026 i, des de l'1 de gener, queden lliures per a negociar el seu futur. El club afronta mesos clau per a definir renovacions i opcions.

Sis jugadors de l’Elx acaben contracte al juny i des de gener podran negociar el seu futur

Sis futbolistes de l'Elx acaben contracte el 30 de juny i, des de l'1 de gener, podran negociar el seu destí. El club afronta setmanes clau per a definir renovacions i opcions de compra.

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.