Troben mort a un pescador de 57 anys desaparegut aquest dissabte en el Barranc de Xeta a Benicolet

Agents de la Guàrdia Civil han trobat est domino en la riba del Barranc de Xeta en el terme municipal de Benicolet (València) el cos sense vida d’un home de 57 anys que va desaparèixer durant la nit d’aquest dissabte.

Després de la desaparició de l’home, veí de Llutxent (València), en el Assut de Blai, les tasques de cerca es van centrar en una tolla i estany d’aigua amb tot just corrent, d’entre dos i tres metres de profunditat, on s’havia trobat una cadira i una canya de pescar propietat del desaparegut.

Sobre les 23.10 hores, es va activar el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) per a participar en la cerca al costat de diverses patrulles de seguretat ciutadana, segons ha informat l’institut armat n un comunicat.

Finalment, al voltant de les 09.00 hores d’aquest diumenge s’ha localitzat el cos sense vida de l’home, ocult entre unes canyes, en la mateixa riba del Barranc de Xeta, a uns 150 a 200 metres de distància del punt de desaparició.

L’Equip de Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de les diligències i s’ha donat avís a l’Autoritat Judicial. Els indicis apunten al fet que es tracta d’un accident, ha indicat la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.