Troben mort a un pescador de 57 anys desaparegut aquest dissabte en el Barranc de Xeta a Benicolet

Agents de la Guàrdia Civil han trobat est domino en la riba del Barranc de Xeta en el terme municipal de Benicolet (València) el cos sense vida d’un home de 57 anys que va desaparèixer durant la nit d’aquest dissabte.

Després de la desaparició de l’home, veí de Llutxent (València), en el Assut de Blai, les tasques de cerca es van centrar en una tolla i estany d’aigua amb tot just corrent, d’entre dos i tres metres de profunditat, on s’havia trobat una cadira i una canya de pescar propietat del desaparegut.

Sobre les 23.10 hores, es va activar el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) per a participar en la cerca al costat de diverses patrulles de seguretat ciutadana, segons ha informat l’institut armat n un comunicat.

Finalment, al voltant de les 09.00 hores d’aquest diumenge s’ha localitzat el cos sense vida de l’home, ocult entre unes canyes, en la mateixa riba del Barranc de Xeta, a uns 150 a 200 metres de distància del punt de desaparició.

L’Equip de Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de les diligències i s’ha donat avís a l’Autoritat Judicial. Els indicis apunten al fet que es tracta d’un accident, ha indicat la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.