Troben mort a un pescador de 57 anys desaparegut aquest dissabte en el Barranc de Xeta a Benicolet

Agents de la Guàrdia Civil han trobat est domino en la riba del Barranc de Xeta en el terme municipal de Benicolet (València) el cos sense vida d’un home de 57 anys que va desaparèixer durant la nit d’aquest dissabte.

Després de la desaparició de l’home, veí de Llutxent (València), en el Assut de Blai, les tasques de cerca es van centrar en una tolla i estany d’aigua amb tot just corrent, d’entre dos i tres metres de profunditat, on s’havia trobat una cadira i una canya de pescar propietat del desaparegut.

Sobre les 23.10 hores, es va activar el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) per a participar en la cerca al costat de diverses patrulles de seguretat ciutadana, segons ha informat l’institut armat n un comunicat.

Finalment, al voltant de les 09.00 hores d’aquest diumenge s’ha localitzat el cos sense vida de l’home, ocult entre unes canyes, en la mateixa riba del Barranc de Xeta, a uns 150 a 200 metres de distància del punt de desaparició.

L’Equip de Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de les diligències i s’ha donat avís a l’Autoritat Judicial. Els indicis apunten al fet que es tracta d’un accident, ha indicat la Guàrdia Civil.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.