Trump creu que l’actual ‘brot d’antisemitisme’ és quasi tan ‘impactant’ com els atacs del 7 d’octubre

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha assistit este dilluns a un acte celebrat a Miami (Florida) en commemoració dels atacs del 7 d’octubre del 2023 per part del Moviment de Resistència Islàmica (Hamàs) contra Israel, on ha assegurat que l’actual «brot d’antisemitisme» sorgit des de llavors és quasi tan «impactant» com els propis atemptats.

«Mai podem oblidar el malson d’este dia (…) El que és quasi tan impactant com el 7 d’octubre en si és el brot d’antisemitisme que tots hem vist des de llavors. Mai vaig pensar que anava a veure això mai de la vida, és tan increïble ser testimoni d’això», ha expressat durant l’acte.

Després d’això, ha assegurat que es tracta del «dia més mortal per al poble jueu» des de l’Holocaust i el «pitjor atac terrorista» des de l’11-S, i és que van morir entorn d’1.200 persones i altres 250 van ser segrestades i portades cap a la Franja de Gaza, a els qui ha «honrat» i «plorat».

«Va ser un atac a la humanitat mateixa, va ser una crueltat increïble i espantosa, va anar un salvatgisme esgarrifós, va anar un delit demoníac i la destrucció de vides innocents. El 7 d’octubre semblava com si les portes de l’infern s’hagueren obert de colp i deslligat els seus horrors sobre el món», ha afegit.

El magnat ha insistit que estos atacs mai haurien tingut lloc si ell haguera estat en la Casa Blanca i ha manifestat que el pròxim 5 de novembre, data fixada per a les eleccions presidencials nord-americanes, serà el «dia més important en la història» del país i per a «la història d’Israel», i és que en altres ocasions ha manifestat que Israel «desapareixerà» si no arriba al Despatx Oval.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.