Trump creu que l’actual ‘brot d’antisemitisme’ és quasi tan ‘impactant’ com els atacs del 7 d’octubre

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha assistit este dilluns a un acte celebrat a Miami (Florida) en commemoració dels atacs del 7 d’octubre del 2023 per part del Moviment de Resistència Islàmica (Hamàs) contra Israel, on ha assegurat que l’actual “brot d’antisemitisme” sorgit des de llavors és quasi tan “impactant” com els propis atemptats.

“Mai podem oblidar el malson d’este dia (…) El que és quasi tan impactant com el 7 d’octubre en si és el brot d’antisemitisme que tots hem vist des de llavors. Mai vaig pensar que anava a veure això mai de la vida, és tan increïble ser testimoni d’això”, ha expressat durant l’acte.

Després d’això, ha assegurat que es tracta del “dia més mortal per al poble jueu” des de l’Holocaust i el “pitjor atac terrorista” des de l’11-S, i és que van morir entorn d’1.200 persones i altres 250 van ser segrestades i portades cap a la Franja de Gaza, a els qui ha “honrat” i “plorat”.

“Va ser un atac a la humanitat mateixa, va ser una crueltat increïble i espantosa, va anar un salvatgisme esgarrifós, va anar un delit demoníac i la destrucció de vides innocents. El 7 d’octubre semblava com si les portes de l’infern s’hagueren obert de colp i deslligat els seus horrors sobre el món”, ha afegit.

El magnat ha insistit que estos atacs mai haurien tingut lloc si ell haguera estat en la Casa Blanca i ha manifestat que el pròxim 5 de novembre, data fixada per a les eleccions presidencials nord-americanes, serà el “dia més important en la història” del país i per a “la història d’Israel”, i és que en altres ocasions ha manifestat que Israel “desapareixerà” si no arriba al Despatx Oval.

Últimes notícies

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.