Alfafar prepara una nova edició de la Ruta de la tapa

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’àrea de Comerç, està treballant en el desenvolupament de la tercera edició de la Ruta de la tapa d’Alfafar.

Els establiments d’Alfafar que desitgen formar part de la iniciativa hauran d’inscriure’s a través de la Seu Electrònica fins al pròxim 31 de juliol. Tota la informació de la convocatòria pot consultar-se en el Tauló Ciutadà de la web de l’ajuntament.

L’edició de 2022 d’aquesta activitat es realitzarà del 16 de setembre al 16 d’octubre. Entre els establiments participants es realitzarà un concurs perquè les persones consumidores voten a la millor tapa.
A més, s’organitzarà un sorteig d’un sopar en l’establiment guanyador.

Per a poder optar al concurs, les persones participants hauran de visitar tots els establiments adherits a la promoció i segellar el ‘passaport del tapeo’, que es podrà adquirir en qualsevol dels comerços participants.

Amb aquesta acció, l’Ajuntament d’Alfafar busca promocionar i dinamitzar l’activitat de restauració del municipi i visibilitzar el sector de l’hostaleria a Alfafar.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.