Alfafar prepara una nova edició de la Ruta de la tapa

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’àrea de Comerç, està treballant en el desenvolupament de la tercera edició de la Ruta de la tapa d’Alfafar.

Els establiments d’Alfafar que desitgen formar part de la iniciativa hauran d’inscriure’s a través de la Seu Electrònica fins al pròxim 31 de juliol. Tota la informació de la convocatòria pot consultar-se en el Tauló Ciutadà de la web de l’ajuntament.

L’edició de 2022 d’aquesta activitat es realitzarà del 16 de setembre al 16 d’octubre. Entre els establiments participants es realitzarà un concurs perquè les persones consumidores voten a la millor tapa.
A més, s’organitzarà un sorteig d’un sopar en l’establiment guanyador.

Per a poder optar al concurs, les persones participants hauran de visitar tots els establiments adherits a la promoció i segellar el ‘passaport del tapeo’, que es podrà adquirir en qualsevol dels comerços participants.

Amb aquesta acció, l’Ajuntament d’Alfafar busca promocionar i dinamitzar l’activitat de restauració del municipi i visibilitzar el sector de l’hostaleria a Alfafar.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.