Alfafar prepara una nova edició de la Ruta de la tapa

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’àrea de Comerç, està treballant en el desenvolupament de la tercera edició de la Ruta de la tapa d’Alfafar.

Els establiments d’Alfafar que desitgen formar part de la iniciativa hauran d’inscriure’s a través de la Seu Electrònica fins al pròxim 31 de juliol. Tota la informació de la convocatòria pot consultar-se en el Tauló Ciutadà de la web de l’ajuntament.

L’edició de 2022 d’aquesta activitat es realitzarà del 16 de setembre al 16 d’octubre. Entre els establiments participants es realitzarà un concurs perquè les persones consumidores voten a la millor tapa.
A més, s’organitzarà un sorteig d’un sopar en l’establiment guanyador.

Per a poder optar al concurs, les persones participants hauran de visitar tots els establiments adherits a la promoció i segellar el ‘passaport del tapeo’, que es podrà adquirir en qualsevol dels comerços participants.

Amb aquesta acció, l’Ajuntament d’Alfafar busca promocionar i dinamitzar l’activitat de restauració del municipi i visibilitzar el sector de l’hostaleria a Alfafar.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.