14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Alfafar prepara una nova edició de la Ruta de la tapa

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’àrea de Comerç, està treballant en el desenvolupament de la tercera edició de la Ruta de la tapa d’Alfafar.

Els establiments d’Alfafar que desitgen formar part de la iniciativa hauran d’inscriure’s a través de la Seu Electrònica fins al pròxim 31 de juliol. Tota la informació de la convocatòria pot consultar-se en el Tauló Ciutadà de la web de l’ajuntament.

L’edició de 2022 d’aquesta activitat es realitzarà del 16 de setembre al 16 d’octubre. Entre els establiments participants es realitzarà un concurs perquè les persones consumidores voten a la millor tapa.
A més, s’organitzarà un sorteig d’un sopar en l’establiment guanyador.

Per a poder optar al concurs, les persones participants hauran de visitar tots els establiments adherits a la promoció i segellar el ‘passaport del tapeo’, que es podrà adquirir en qualsevol dels comerços participants.

Amb aquesta acció, l’Ajuntament d’Alfafar busca promocionar i dinamitzar l’activitat de restauració del municipi i visibilitzar el sector de l’hostaleria a Alfafar.

Últimes notícies

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.

Djokovic despatxa a Pedro Martínez i se cita amb Maestrelli en segona ronda

Djokovic va guanyar en tres sets a Pedro Martínez i es va ficar en segona ronda de l'Obert d'Austràlia. Va gestionar el desgast malgrat els dubtes físics i jugarà amb Maestrelli.

El València Basket pretén aprofitar la baixada del París per a tornar a guanyar

El València Basket, després de dos derrotes seguides, rep al Paris Basketball amb la vista posada a tallar la seua mala ratxa. El dol arriba amb el rècord de Pedro Martínez en la banqueta.

El València, amb defensa i porteria en quadre davant l’Espanyol

El València rep a l'Espanyol amb només un central sa i un lateral per banda, i amb un únic portera del primer equip. Lesions, sancions i l'expulsió de Rivero condicionen la convocatòria.

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.