El creuer més gran del món es troba a València

El creuer Wonder of the Seas de la naviliera Royal Caribbean ha fet la seua primera escala en el Port de València amb 4.000 passatgers a bord, la majoria d’origen estatunidenc. El responsable de Comercial i Desenvolupament de Negoci de l’Autoritat Portuària de València (APV), Rafael Romero, ha sigut l’encarregat d’entregar el tradicional socarrat -la rajola valenciana de fang cuita dissenyada amb motius marítims que Valenciaport lliura als vaixells que atraquen per primera vegada en les seues instal·lacions- al capità del creuer Hernik Loy.

El Wonder of the Seas va realitzar el seu primer viatge inaugural al març on va partir des de Florida als Estats Units per a fer la seua primera presència en el continent europeu. El creuer de 236.857 tones, 362 metres d’eslora i 64 de manga compta amb sistemes d’estalvi energètic i d’eines per a avançar en sostenibilitat. El Wonder of the Seas és el creuer més gran del món amb una capacitat màxima per a 6.988 passatgers, que podran gaudir d’una oferta d’oci tan singular com la del tobogan més alt en la mar, batejat com The Ultimate Abyss, o una tirolina de deu metres d’altura. La tripulació està composta per 2.300 persones i el vaixell disposa de 2.867 cabines.

València s’ha posicionat com un destí molt atractiu per a la indústria creuerista, un turista que any rere any creix en visitants i en interés per descobrir la ciutat i els seus voltants. Valenciaport ha promocionat la setmana passada en la Fira Seatrade Global Cruise de Miami, el certamen més important del sector, l’oferta del Cap i Casal i el seu entorn. València un destí de moda que aposta per una oferta diversificada, pensada per a les necessitats dels creueristes i allunyada de les grans aglomeracions.

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.