El creuer més gran del món es troba a València

El creuer Wonder of the Seas de la naviliera Royal Caribbean ha fet la seua primera escala en el Port de València amb 4.000 passatgers a bord, la majoria d’origen estatunidenc. El responsable de Comercial i Desenvolupament de Negoci de l’Autoritat Portuària de València (APV), Rafael Romero, ha sigut l’encarregat d’entregar el tradicional socarrat -la rajola valenciana de fang cuita dissenyada amb motius marítims que Valenciaport lliura als vaixells que atraquen per primera vegada en les seues instal·lacions- al capità del creuer Hernik Loy.

El Wonder of the Seas va realitzar el seu primer viatge inaugural al març on va partir des de Florida als Estats Units per a fer la seua primera presència en el continent europeu. El creuer de 236.857 tones, 362 metres d’eslora i 64 de manga compta amb sistemes d’estalvi energètic i d’eines per a avançar en sostenibilitat. El Wonder of the Seas és el creuer més gran del món amb una capacitat màxima per a 6.988 passatgers, que podran gaudir d’una oferta d’oci tan singular com la del tobogan més alt en la mar, batejat com The Ultimate Abyss, o una tirolina de deu metres d’altura. La tripulació està composta per 2.300 persones i el vaixell disposa de 2.867 cabines.

València s’ha posicionat com un destí molt atractiu per a la indústria creuerista, un turista que any rere any creix en visitants i en interés per descobrir la ciutat i els seus voltants. Valenciaport ha promocionat la setmana passada en la Fira Seatrade Global Cruise de Miami, el certamen més important del sector, l’oferta del Cap i Casal i el seu entorn. València un destí de moda que aposta per una oferta diversificada, pensada per a les necessitats dels creueristes i allunyada de les grans aglomeracions.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.