El creuer més gran del món es troba a València

El creuer Wonder of the Seas de la naviliera Royal Caribbean ha fet la seua primera escala en el Port de València amb 4.000 passatgers a bord, la majoria d’origen estatunidenc. El responsable de Comercial i Desenvolupament de Negoci de l’Autoritat Portuària de València (APV), Rafael Romero, ha sigut l’encarregat d’entregar el tradicional socarrat -la rajola valenciana de fang cuita dissenyada amb motius marítims que Valenciaport lliura als vaixells que atraquen per primera vegada en les seues instal·lacions- al capità del creuer Hernik Loy.

El Wonder of the Seas va realitzar el seu primer viatge inaugural al març on va partir des de Florida als Estats Units per a fer la seua primera presència en el continent europeu. El creuer de 236.857 tones, 362 metres d’eslora i 64 de manga compta amb sistemes d’estalvi energètic i d’eines per a avançar en sostenibilitat. El Wonder of the Seas és el creuer més gran del món amb una capacitat màxima per a 6.988 passatgers, que podran gaudir d’una oferta d’oci tan singular com la del tobogan més alt en la mar, batejat com The Ultimate Abyss, o una tirolina de deu metres d’altura. La tripulació està composta per 2.300 persones i el vaixell disposa de 2.867 cabines.

València s’ha posicionat com un destí molt atractiu per a la indústria creuerista, un turista que any rere any creix en visitants i en interés per descobrir la ciutat i els seus voltants. Valenciaport ha promocionat la setmana passada en la Fira Seatrade Global Cruise de Miami, el certamen més important del sector, l’oferta del Cap i Casal i el seu entorn. València un destí de moda que aposta per una oferta diversificada, pensada per a les necessitats dels creueristes i allunyada de les grans aglomeracions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.

Ester Muñoz acusa a Sánchez de frivolitat davant el conflicte de l’Iran

La portaveu del PP en el Congrés ha demanat a Pedro Sánchez una reflexió per les conseqüències per a Espanya de la seua postura davant l'Iran. També ha carregat per Adamuz, Plus ultra i els pactes amb Vox a Aragó i Extremadura.

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.