El creuer més gran del món es troba a València

El creuer Wonder of the Seas de la naviliera Royal Caribbean ha fet la seua primera escala en el Port de València amb 4.000 passatgers a bord, la majoria d’origen estatunidenc. El responsable de Comercial i Desenvolupament de Negoci de l’Autoritat Portuària de València (APV), Rafael Romero, ha sigut l’encarregat d’entregar el tradicional socarrat -la rajola valenciana de fang cuita dissenyada amb motius marítims que Valenciaport lliura als vaixells que atraquen per primera vegada en les seues instal·lacions- al capità del creuer Hernik Loy.

El Wonder of the Seas va realitzar el seu primer viatge inaugural al març on va partir des de Florida als Estats Units per a fer la seua primera presència en el continent europeu. El creuer de 236.857 tones, 362 metres d’eslora i 64 de manga compta amb sistemes d’estalvi energètic i d’eines per a avançar en sostenibilitat. El Wonder of the Seas és el creuer més gran del món amb una capacitat màxima per a 6.988 passatgers, que podran gaudir d’una oferta d’oci tan singular com la del tobogan més alt en la mar, batejat com The Ultimate Abyss, o una tirolina de deu metres d’altura. La tripulació està composta per 2.300 persones i el vaixell disposa de 2.867 cabines.

València s’ha posicionat com un destí molt atractiu per a la indústria creuerista, un turista que any rere any creix en visitants i en interés per descobrir la ciutat i els seus voltants. Valenciaport ha promocionat la setmana passada en la Fira Seatrade Global Cruise de Miami, el certamen més important del sector, l’oferta del Cap i Casal i el seu entorn. València un destí de moda que aposta per una oferta diversificada, pensada per a les necessitats dels creueristes i allunyada de les grans aglomeracions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dijous amb cels poc nuvolosos i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dijous d'ambient estable, amb pocs núvols, una mica de boira en el litoral i un repunt de les temperatures que continuarà el divendres.

La nova Salvamar Aldebarán reforça la seguretat marítima en la costa valenciana

La nova Salvamar Aldebarán s'incorpora a la flota de Salvament Marítim amb moderns sistemes de navegació, comunicacions i busca per a reforçar la seguretat en la costa valenciana.

Detinguda una mare per agredir a una professora en una escola infantil d’Elda

Una mare d'Elda ha sigut detinguda per la Policia Nacional després de bufetejar a la professora del seu fill de quatre anys en una escola infantil, acusada d'un presumpte delicte d'atemptat contra funcionari públic.

CSIF denuncia la supressió de 200 reforços d’estiu en la justícia valenciana

CSIF alerta que la decisió de Justícia de no prorrogar més de 200 places de reforç d'estiu en la Comunitat Valenciana pot portar al col·lapse a uns jutjats ja saturats, mentres la Conselleria defén que els llocs es convertiran en places estructurals estables.

Els satèl·lits SAR es consoliden com a ferramenta vital per a gestionar inundacions com la dana

Els satèl·lits SAR de ICEYE permeten obtindre imatges quasi en temps real, la qual cosa resulta clau per a gestionar inundacions com la dana de València i coordinar emergències amb major rapidesa i precisió.

Juan Valdez s’associa amb Grup Lux per a accelerar la seua expansió del café colombià a Espanya

Juan Valdez firma una aliança estratègica amb Grup Lux per a reforçar la seua presència a Espanya, acostar el café colombià al consumidor europeu i optimitzar la seua distribució.

Marcelino es juga en San Mamés evitar la seua pitjor ratxa sense guanyar fora amb el Vila-real

Marcelino arriba a San Mamés amb tres eixides seguides sense guanyar i necessita un triomf amb el Vila-real per a no firmar la seua pitjor ratxa a domicili des del seu retorn a la banqueta.

Desarticulat de nou a Villena un clan familiar de quatre dones per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha desarticulat per segona vegada a Villena un clan familiar format per quatre dones acusat de vendre droga a la menuda i blanquejar els beneficis.