12.5 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

El creuer més gran del món es troba a València

El creuer Wonder of the Seas de la naviliera Royal Caribbean ha fet la seua primera escala en el Port de València amb 4.000 passatgers a bord, la majoria d’origen estatunidenc. El responsable de Comercial i Desenvolupament de Negoci de l’Autoritat Portuària de València (APV), Rafael Romero, ha sigut l’encarregat d’entregar el tradicional socarrat -la rajola valenciana de fang cuita dissenyada amb motius marítims que Valenciaport lliura als vaixells que atraquen per primera vegada en les seues instal·lacions- al capità del creuer Hernik Loy.

El Wonder of the Seas va realitzar el seu primer viatge inaugural al març on va partir des de Florida als Estats Units per a fer la seua primera presència en el continent europeu. El creuer de 236.857 tones, 362 metres d’eslora i 64 de manga compta amb sistemes d’estalvi energètic i d’eines per a avançar en sostenibilitat. El Wonder of the Seas és el creuer més gran del món amb una capacitat màxima per a 6.988 passatgers, que podran gaudir d’una oferta d’oci tan singular com la del tobogan més alt en la mar, batejat com The Ultimate Abyss, o una tirolina de deu metres d’altura. La tripulació està composta per 2.300 persones i el vaixell disposa de 2.867 cabines.

València s’ha posicionat com un destí molt atractiu per a la indústria creuerista, un turista que any rere any creix en visitants i en interés per descobrir la ciutat i els seus voltants. Valenciaport ha promocionat la setmana passada en la Fira Seatrade Global Cruise de Miami, el certamen més important del sector, l’oferta del Cap i Casal i el seu entorn. València un destí de moda que aposta per una oferta diversificada, pensada per a les necessitats dels creueristes i allunyada de les grans aglomeracions.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.