El FIB supera els 30.000 abonaments a les primeres set hores de venda

 

Els abonaments per als quatre dies del FIB 2022 s’han posat a la venda a partir de 39,99 euros (79,9 l’abonament VIP), més les despeses de gestió ahir a migdia. I com era d’esperar esta oferta limitada s’ha esgotat tot just unes hores després d’arrencar.

No obstant això, no aconseguir el preu més barat no ha fet que decaiguessen les vendes, ja que com hi han confirmat des de l’organització a València Diari, a les set de la vesprada tocades, “s’han venut ja més de 30.000 abonaments”.

Pel que fa al preu, un cop esgotada l’oferta, el cost dels abonaments normals era de 54,99 euros (i 109,99 els VIP). Uns preus més baixos que els de la darrera edició del 2019 però en què cal recordar que esta vegada no entra el càmping.

Així fa dos anys les entrades de quatre dies costaven 155 euros i les de tres, entre 130 i 135 euros, però totes incloïen un càmping, que en esta ocasió es pagarà a part.

Una altra de les novetats que també es plantegen, és la possibilitat de poder entrar i sortir del recinte de festivals totes les vegades que l’abonat vulga. Es tracta d’un cale de “reaccés”, que es posarà a la venda el 17 de novembre, per 10 euros més.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.