17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

El FIB supera els 30.000 abonaments a les primeres set hores de venda

 

Els abonaments per als quatre dies del FIB 2022 s’han posat a la venda a partir de 39,99 euros (79,9 l’abonament VIP), més les despeses de gestió ahir a migdia. I com era d’esperar esta oferta limitada s’ha esgotat tot just unes hores després d’arrencar.

No obstant això, no aconseguir el preu més barat no ha fet que decaiguessen les vendes, ja que com hi han confirmat des de l’organització a València Diari, a les set de la vesprada tocades, “s’han venut ja més de 30.000 abonaments”.

Pel que fa al preu, un cop esgotada l’oferta, el cost dels abonaments normals era de 54,99 euros (i 109,99 els VIP). Uns preus més baixos que els de la darrera edició del 2019 però en què cal recordar que esta vegada no entra el càmping.

Així fa dos anys les entrades de quatre dies costaven 155 euros i les de tres, entre 130 i 135 euros, però totes incloïen un càmping, que en esta ocasió es pagarà a part.

Una altra de les novetats que també es plantegen, és la possibilitat de poder entrar i sortir del recinte de festivals totes les vegades que l’abonat vulga. Es tracta d’un cale de “reaccés”, que es posarà a la venda el 17 de novembre, per 10 euros més.

Últimes notícies

Camarero culpa al Govern del retard de la UME en la dana i evita opinar sobre Mazón

La vicepresidenta valenciana ha atribuït a Interior i Defensa el retard en el desplegament de la UME i ha eludit valorar a Carlos Mazón. També ha defés el seu paper en el Cecopi i ha marcat límits competencials sobre el 112 i la teleassistència.

El col·legi confirma que el tractament a la menor morta a Alzira el van realitzar professionals col·legiats

El Col·legi d'Odontòlegs de València confirma que el tractament i la sedació intravenosa a la menor van ser realitzats per professionals col·legiats. El cas roman sota investigació i una altra menor seguix ingressada.

La xiqueta de 4 anys ingressada després d’un tractament dental a Alzira passa a planta

La menor, ingressada des del dijous en l'UCI pediàtrica del Clínic de València després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira, evoluciona bé i ha passat a planta. Policia i Sanitat investiguen per a aclarir què va ocórrer.

Un estudi detecta que la violència masclista dificulta la memòria verbal de les supervivents

Un treball de la Universitat de Granada conclou que les supervivents de violència masclista necessiten més esforç cerebral per a reconéixer paraules i comprenen pitjor en fases inicials d'aprenentatge.

Els Rei Jaume I criden a reforçar la competitivitat i alerten d’un retrocés a Europa

Els premiats han reclamat més ambició en I+D i una regulació que no frene la competitivitat. Advertixen de la concentració de poder en IA i del risc de decadència a Europa.

El 81% de sanitaris detecta més problemes en el desenrotllament infantil per l’excés de pantalles

Un estudi de AIJU conclou que la majoria de sanitaris observa un augment de problemes lligats a la sobreexposició a dispositius. El 91% dels menors supera el temps recomanat.

El València rep a un Bayern ferit però perillós

El València Basket rep al Bayern en la jornada 13 de l'Eurolliga amb millors sensacions i un rival tocat per tres derrotes seguides, però encara molt competitiu.

Bernabé ha desitjat que Camarero diga la veritat sobre la DANA en el Congrés

Pilar Bernabé ha instat a Susana Camarero a aportar una versió veraç en la comissió sobre la DANA en el Congrés i ha reclamat responsabilitats polítiques. Ha diferenciat entre la investigació judicial a Catarroja i les explicacions polítiques que, sosté, ha d'oferir el Consell.