El FIB supera els 30.000 abonaments a les primeres set hores de venda

 

Els abonaments per als quatre dies del FIB 2022 s’han posat a la venda a partir de 39,99 euros (79,9 l’abonament VIP), més les despeses de gestió ahir a migdia. I com era d’esperar esta oferta limitada s’ha esgotat tot just unes hores després d’arrencar.

No obstant això, no aconseguir el preu més barat no ha fet que decaiguessen les vendes, ja que com hi han confirmat des de l’organització a València Diari, a les set de la vesprada tocades, “s’han venut ja més de 30.000 abonaments”.

Pel que fa al preu, un cop esgotada l’oferta, el cost dels abonaments normals era de 54,99 euros (i 109,99 els VIP). Uns preus més baixos que els de la darrera edició del 2019 però en què cal recordar que esta vegada no entra el càmping.

Així fa dos anys les entrades de quatre dies costaven 155 euros i les de tres, entre 130 i 135 euros, però totes incloïen un càmping, que en esta ocasió es pagarà a part.

Una altra de les novetats que també es plantegen, és la possibilitat de poder entrar i sortir del recinte de festivals totes les vegades que l’abonat vulga. Es tracta d’un cale de “reaccés”, que es posarà a la venda el 17 de novembre, per 10 euros més.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU