El FIB supera els 30.000 abonaments a les primeres set hores de venda

 

Els abonaments per als quatre dies del FIB 2022 s’han posat a la venda a partir de 39,99 euros (79,9 l’abonament VIP), més les despeses de gestió ahir a migdia. I com era d’esperar esta oferta limitada s’ha esgotat tot just unes hores després d’arrencar.

No obstant això, no aconseguir el preu més barat no ha fet que decaiguessen les vendes, ja que com hi han confirmat des de l’organització a València Diari, a les set de la vesprada tocades, “s’han venut ja més de 30.000 abonaments”.

Pel que fa al preu, un cop esgotada l’oferta, el cost dels abonaments normals era de 54,99 euros (i 109,99 els VIP). Uns preus més baixos que els de la darrera edició del 2019 però en què cal recordar que esta vegada no entra el càmping.

Així fa dos anys les entrades de quatre dies costaven 155 euros i les de tres, entre 130 i 135 euros, però totes incloïen un càmping, que en esta ocasió es pagarà a part.

Una altra de les novetats que també es plantegen, és la possibilitat de poder entrar i sortir del recinte de festivals totes les vegades que l’abonat vulga. Es tracta d’un cale de “reaccés”, que es posarà a la venda el 17 de novembre, per 10 euros més.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.