El FIB supera els 30.000 abonaments a les primeres set hores de venda

 

Els abonaments per als quatre dies del FIB 2022 s’han posat a la venda a partir de 39,99 euros (79,9 l’abonament VIP), més les despeses de gestió ahir a migdia. I com era d’esperar esta oferta limitada s’ha esgotat tot just unes hores després d’arrencar.

No obstant això, no aconseguir el preu més barat no ha fet que decaiguessen les vendes, ja que com hi han confirmat des de l’organització a València Diari, a les set de la vesprada tocades, “s’han venut ja més de 30.000 abonaments”.

Pel que fa al preu, un cop esgotada l’oferta, el cost dels abonaments normals era de 54,99 euros (i 109,99 els VIP). Uns preus més baixos que els de la darrera edició del 2019 però en què cal recordar que esta vegada no entra el càmping.

Així fa dos anys les entrades de quatre dies costaven 155 euros i les de tres, entre 130 i 135 euros, però totes incloïen un càmping, que en esta ocasió es pagarà a part.

Una altra de les novetats que també es plantegen, és la possibilitat de poder entrar i sortir del recinte de festivals totes les vegades que l’abonat vulga. Es tracta d’un cale de “reaccés”, que es posarà a la venda el 17 de novembre, per 10 euros més.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.