València acollirà el primer ‘Biergarten’ a Espanya que combina oci i compromís ambiental

València acull fins al pròxim 9 d’octubre el primer Biergarten a Espanya que combina la tradició alemanya de gaudir de l’oci i la gastronomia a l’aire lliure amb el compromís ambiental d’ajudar a la repoblació forestal.

Mentre que et diverteixes de manera responsable, aportes el teu granet d’arena per a millorar el planeta”.

Un acord amb Reforesta, associació sense ànim de lucre dedicada a la promoció del desenvolupament sostenible, permetrà plantar un arbre per cada 100 litres de cervesa venuts durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment.

Amb aquesta actuació contribuïm a la restauració dels ecosistemes, incrementant la biodiversitat vegetal i afavorint a la fauna; així mateix, augmentem l’absorció de CO₂, ajudant a mitigar el calfament global.

La idea va eixir aquest estiu després dels incendis forestals ocorreguts a la Comunitat Valenciana que van arrasar més de 35.000 hectàrees de boscos.

Un jardí alemany a València

El recinte de més de 6.000 m² s’ha convertit en un autèntic jardí alemany amb una variada oferta gastronòmica amb més de 10 food trucks, entre els quals es podrà degustar els plats típics del país bavarés com bretzels, diferents tipus de salsitxes (bockwurst i bratwurst), codillo i el pastís de poma apfelstrudel.

També està el restaurant Jenkin’s, guanyador el mes de juny passat del concurs “The Champions Burger”, on va aconseguir el títol de “la millor hamburguesa d’Espanya”.

Durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment, es realitzaran tastos de cerveses tots els dies i els assistents podran degustar fins a 8 tipus de varietats, servides per cambrers amb els abillaments típics alemanys: Guinnes, Guinnes Hop House,  Paulaner Original,  Paulaner H.W., Murphy’s, Foster’s, L’Àguila sense filtrar y Lagunitas IPA.

El recinte, de més de 6.000 m², compta amb 350 taules a l’estil alemany i una cridanera decoració amb garlandes de llums led. A més, el jardí compta amb més de 300 exemplars de vegetació entre palmeres (livistonas, cycas i washingtonias), cocoteros i oliveres, que posteriorment es retornaran al viver en les mateixes condicions que es van recollir.

Estarà obert ininterrompudament de 13.00 h a 01.00 h amb accés, a més, a jocs col·lectius situats per tot l’espai com 10 minifutbolines i 2 grans, 3 ping-pong, 2 màquines de boxer punchy 4 d’air hoquei,6 jengas,1 escacs gegants i 1 martell.També hi haurà un espai amb diferents jocs de taula: Trivial, UN, Oca, Jenga, Party, Jungle…

Més informació per a venda d’entrades en: https://valenciabiergarten.es

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.