València acollirà el primer ‘Biergarten’ a Espanya que combina oci i compromís ambiental

València acull fins al pròxim 9 d’octubre el primer Biergarten a Espanya que combina la tradició alemanya de gaudir de l’oci i la gastronomia a l’aire lliure amb el compromís ambiental d’ajudar a la repoblació forestal.

Mentre que et diverteixes de manera responsable, aportes el teu granet d’arena per a millorar el planeta”.

Un acord amb Reforesta, associació sense ànim de lucre dedicada a la promoció del desenvolupament sostenible, permetrà plantar un arbre per cada 100 litres de cervesa venuts durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment.

Amb aquesta actuació contribuïm a la restauració dels ecosistemes, incrementant la biodiversitat vegetal i afavorint a la fauna; així mateix, augmentem l’absorció de CO₂, ajudant a mitigar el calfament global.

La idea va eixir aquest estiu després dels incendis forestals ocorreguts a la Comunitat Valenciana que van arrasar més de 35.000 hectàrees de boscos.

Un jardí alemany a València

El recinte de més de 6.000 m² s’ha convertit en un autèntic jardí alemany amb una variada oferta gastronòmica amb més de 10 food trucks, entre els quals es podrà degustar els plats típics del país bavarés com bretzels, diferents tipus de salsitxes (bockwurst i bratwurst), codillo i el pastís de poma apfelstrudel.

També està el restaurant Jenkin’s, guanyador el mes de juny passat del concurs “The Champions Burger”, on va aconseguir el títol de “la millor hamburguesa d’Espanya”.

Durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment, es realitzaran tastos de cerveses tots els dies i els assistents podran degustar fins a 8 tipus de varietats, servides per cambrers amb els abillaments típics alemanys: Guinnes, Guinnes Hop House,  Paulaner Original,  Paulaner H.W., Murphy’s, Foster’s, L’Àguila sense filtrar y Lagunitas IPA.

El recinte, de més de 6.000 m², compta amb 350 taules a l’estil alemany i una cridanera decoració amb garlandes de llums led. A més, el jardí compta amb més de 300 exemplars de vegetació entre palmeres (livistonas, cycas i washingtonias), cocoteros i oliveres, que posteriorment es retornaran al viver en les mateixes condicions que es van recollir.

Estarà obert ininterrompudament de 13.00 h a 01.00 h amb accés, a més, a jocs col·lectius situats per tot l’espai com 10 minifutbolines i 2 grans, 3 ping-pong, 2 màquines de boxer punchy 4 d’air hoquei,6 jengas,1 escacs gegants i 1 martell.També hi haurà un espai amb diferents jocs de taula: Trivial, UN, Oca, Jenga, Party, Jungle…

Més informació per a venda d’entrades en: https://valenciabiergarten.es

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.