12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

València acollirà el primer ‘Biergarten’ a Espanya que combina oci i compromís ambiental

València acull fins al pròxim 9 d’octubre el primer Biergarten a Espanya que combina la tradició alemanya de gaudir de l’oci i la gastronomia a l’aire lliure amb el compromís ambiental d’ajudar a la repoblació forestal.

Mentre que et diverteixes de manera responsable, aportes el teu granet d’arena per a millorar el planeta”.

Un acord amb Reforesta, associació sense ànim de lucre dedicada a la promoció del desenvolupament sostenible, permetrà plantar un arbre per cada 100 litres de cervesa venuts durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment.

Amb aquesta actuació contribuïm a la restauració dels ecosistemes, incrementant la biodiversitat vegetal i afavorint a la fauna; així mateix, augmentem l’absorció de CO₂, ajudant a mitigar el calfament global.

La idea va eixir aquest estiu després dels incendis forestals ocorreguts a la Comunitat Valenciana que van arrasar més de 35.000 hectàrees de boscos.

Un jardí alemany a València

El recinte de més de 6.000 m² s’ha convertit en un autèntic jardí alemany amb una variada oferta gastronòmica amb més de 10 food trucks, entre els quals es podrà degustar els plats típics del país bavarés com bretzels, diferents tipus de salsitxes (bockwurst i bratwurst), codillo i el pastís de poma apfelstrudel.

També està el restaurant Jenkin’s, guanyador el mes de juny passat del concurs “The Champions Burger”, on va aconseguir el títol de “la millor hamburguesa d’Espanya”.

Durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment, es realitzaran tastos de cerveses tots els dies i els assistents podran degustar fins a 8 tipus de varietats, servides per cambrers amb els abillaments típics alemanys: Guinnes, Guinnes Hop House,  Paulaner Original,  Paulaner H.W., Murphy’s, Foster’s, L’Àguila sense filtrar y Lagunitas IPA.

El recinte, de més de 6.000 m², compta amb 350 taules a l’estil alemany i una cridanera decoració amb garlandes de llums led. A més, el jardí compta amb més de 300 exemplars de vegetació entre palmeres (livistonas, cycas i washingtonias), cocoteros i oliveres, que posteriorment es retornaran al viver en les mateixes condicions que es van recollir.

Estarà obert ininterrompudament de 13.00 h a 01.00 h amb accés, a més, a jocs col·lectius situats per tot l’espai com 10 minifutbolines i 2 grans, 3 ping-pong, 2 màquines de boxer punchy 4 d’air hoquei,6 jengas,1 escacs gegants i 1 martell.També hi haurà un espai amb diferents jocs de taula: Trivial, UN, Oca, Jenga, Party, Jungle…

Més informació per a venda d’entrades en: https://valenciabiergarten.es

Últimes notícies

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.

La jutgessa del cas DANA cita als escortes i al xofer de Mazón com a testimonis

La instructora ha ordenat identificar i citar als escortes i al xofer que van acompanyar a Carlos Mazón el 29 d'octubre, per a aclarir si van sentir crides o comentaris. L'acte veu 'perfectament plausible' que el president fora informat de l'enviament del Es-Alert minuts abans de la seua difusió.

Presó provisional per a un piròman que va intentar cremar a un indigent dos vegades a València

Un home de 43 anys ha sigut detingut per provocar diversos incendis a València i per intentar cremar a un indigent en dos ocasions. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Pérez Llorca sosté que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en la jornada de la DANA

El secretari general del PP valencià ha declarat com a testimoni sobre les seues comunicacions del 29 d'octubre i ha negat que actuara d'intermediari amb el president. S'ha compromés a aportar el detall de missatges i crides.

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra xiqueta, de quatre, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.