Anuncios

València acollirà el primer ‘Biergarten’ a Espanya que combina oci i compromís ambiental

València acull fins al pròxim 9 d’octubre el primer Biergarten a Espanya que combina la tradició alemanya de gaudir de l’oci i la gastronomia a l’aire lliure amb el compromís ambiental d’ajudar a la repoblació forestal.

Mentre que et diverteixes de manera responsable, aportes el teu granet d’arena per a millorar el planeta”.

Anuncios

Un acord amb Reforesta, associació sense ànim de lucre dedicada a la promoció del desenvolupament sostenible, permetrà plantar un arbre per cada 100 litres de cervesa venuts durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment.

Amb aquesta actuació contribuïm a la restauració dels ecosistemes, incrementant la biodiversitat vegetal i afavorint a la fauna; així mateix, augmentem l’absorció de CO₂, ajudant a mitigar el calfament global.

La idea va eixir aquest estiu després dels incendis forestals ocorreguts a la Comunitat Valenciana que van arrasar més de 35.000 hectàrees de boscos.

Un jardí alemany a València

El recinte de més de 6.000 m² s’ha convertit en un autèntic jardí alemany amb una variada oferta gastronòmica amb més de 10 food trucks, entre els quals es podrà degustar els plats típics del país bavarés com bretzels, diferents tipus de salsitxes (bockwurst i bratwurst), codillo i el pastís de poma apfelstrudel.

També està el restaurant Jenkin’s, guanyador el mes de juny passat del concurs “The Champions Burger”, on va aconseguir el títol de “la millor hamburguesa d’Espanya”.

Durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment, es realitzaran tastos de cerveses tots els dies i els assistents podran degustar fins a 8 tipus de varietats, servides per cambrers amb els abillaments típics alemanys: Guinnes, Guinnes Hop House,  Paulaner Original,  Paulaner H.W., Murphy’s, Foster’s, L’Àguila sense filtrar y Lagunitas IPA.

El recinte, de més de 6.000 m², compta amb 350 taules a l’estil alemany i una cridanera decoració amb garlandes de llums led. A més, el jardí compta amb més de 300 exemplars de vegetació entre palmeres (livistonas, cycas i washingtonias), cocoteros i oliveres, que posteriorment es retornaran al viver en les mateixes condicions que es van recollir.

Estarà obert ininterrompudament de 13.00 h a 01.00 h amb accés, a més, a jocs col·lectius situats per tot l’espai com 10 minifutbolines i 2 grans, 3 ping-pong, 2 màquines de boxer punchy 4 d’air hoquei,6 jengas,1 escacs gegants i 1 martell.També hi haurà un espai amb diferents jocs de taula: Trivial, UN, Oca, Jenga, Party, Jungle…

Més informació per a venda d’entrades en: https://valenciabiergarten.es

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.
Anuncios