9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden s’esfondra parcialment sobre el riu Elba

BERLÍN, 11 (DPA/EP)

Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden, a l’est del país, s’ha esfondrat parcialment sobre el riu Elba en la matinada d’este dimecres, un succés que s’ha saldat sense víctimes, segons han indicat les autoritats.

La via per als vianants i ciclista, així com les vies del tramvia del Pont de Carola, es van veure afectades per l’ensulsiada de l’estructura, travessada diàriament per desenes de cotxes, tramvies i ciclistes. El pont és un dels quatre sobre l’Elba a la ciutat.

La Policia part de la base que l’ensulsiada va ser un accident, mentre que l’empresa de transport públic local ha detallat que l’últim tramvia va travessar el pont entorn de les 2.50 hores, 18 minuts abans que es desplomara.

L’accident va tallar així mateix canonades de la calefacció urbana de la ciutat, el subministrament de la qual va quedar interromput. “La calefacció urbana no funciona en tota la ciutat”, han indicat els Bombers, que han especificat que existix un greu risc d’ensulsiada de la resta de l’estructura.

Per això, un portaveu dels Bombers ha reclamat als ciutadans que no s’acosten al lloc, on està sent desplegat un esquadró de drons per a investigar l’abast dels danys.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.