Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden s’esfondra parcialment sobre el riu Elba

BERLÍN, 11 (DPA/EP)

Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden, a l’est del país, s’ha esfondrat parcialment sobre el riu Elba en la matinada d’este dimecres, un succés que s’ha saldat sense víctimes, segons han indicat les autoritats.

La via per als vianants i ciclista, així com les vies del tramvia del Pont de Carola, es van veure afectades per l’ensulsiada de l’estructura, travessada diàriament per desenes de cotxes, tramvies i ciclistes. El pont és un dels quatre sobre l’Elba a la ciutat.

La Policia part de la base que l’ensulsiada va ser un accident, mentre que l’empresa de transport públic local ha detallat que l’últim tramvia va travessar el pont entorn de les 2.50 hores, 18 minuts abans que es desplomara.

L’accident va tallar així mateix canonades de la calefacció urbana de la ciutat, el subministrament de la qual va quedar interromput. “La calefacció urbana no funciona en tota la ciutat”, han indicat els Bombers, que han especificat que existix un greu risc d’ensulsiada de la resta de l’estructura.

Per això, un portaveu dels Bombers ha reclamat als ciutadans que no s’acosten al lloc, on està sent desplegat un esquadró de drons per a investigar l’abast dels danys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.