14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden s’esfondra parcialment sobre el riu Elba

BERLÍN, 11 (DPA/EP)

Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden, a l’est del país, s’ha esfondrat parcialment sobre el riu Elba en la matinada d’este dimecres, un succés que s’ha saldat sense víctimes, segons han indicat les autoritats.

La via per als vianants i ciclista, així com les vies del tramvia del Pont de Carola, es van veure afectades per l’ensulsiada de l’estructura, travessada diàriament per desenes de cotxes, tramvies i ciclistes. El pont és un dels quatre sobre l’Elba a la ciutat.

La Policia part de la base que l’ensulsiada va ser un accident, mentre que l’empresa de transport públic local ha detallat que l’últim tramvia va travessar el pont entorn de les 2.50 hores, 18 minuts abans que es desplomara.

L’accident va tallar així mateix canonades de la calefacció urbana de la ciutat, el subministrament de la qual va quedar interromput. “La calefacció urbana no funciona en tota la ciutat”, han indicat els Bombers, que han especificat que existix un greu risc d’ensulsiada de la resta de l’estructura.

Per això, un portaveu dels Bombers ha reclamat als ciutadans que no s’acosten al lloc, on està sent desplegat un esquadró de drons per a investigar l’abast dels danys.

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.