Un incendi de vegetació interromp durant 45 minuts la circulació de Rodalies entre Cullera i Tavernes

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Un incendi de vegetació a l’altura del poliesportiu de Cullera, pròxim a les vies del tren, ha interromput durant uns 45 minuts la circulació de trens de rodalies entre les localitats valencianes de Cullera i Tavernes de la Valldigna.

La circulació de la línia C1 de Rodalies s’ha interromput a les 17.51 hores en tots dos sentits entre ambdues localitats, després de sol·licitar-ho els bombers per seguretat, i s’ha restablit a les 18.34 hores, segons han informat fonts d’Adif a Europa Press.

L’incendi s’ha originat en un palmerar, a l’altura del poliesportiu de Cullera, en una zona pròxima a les vies del tren. El Consorci Provincial de Bombers de Valencia ha rebut avís de l’incendi este divendres a les 17.38 hores i fins al lloc s’han mobilitzat quatre dotacions de Gandia i Cullera i sergent de Gandia.

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha apuntat en les seues xarxes socials que el foc “està perdent intensitat en estos moments”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.