Un incendi de vegetació interromp durant 45 minuts la circulació de Rodalies entre Cullera i Tavernes

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Un incendi de vegetació a l’altura del poliesportiu de Cullera, pròxim a les vies del tren, ha interromput durant uns 45 minuts la circulació de trens de rodalies entre les localitats valencianes de Cullera i Tavernes de la Valldigna.

La circulació de la línia C1 de Rodalies s’ha interromput a les 17.51 hores en tots dos sentits entre ambdues localitats, després de sol·licitar-ho els bombers per seguretat, i s’ha restablit a les 18.34 hores, segons han informat fonts d’Adif a Europa Press.

L’incendi s’ha originat en un palmerar, a l’altura del poliesportiu de Cullera, en una zona pròxima a les vies del tren. El Consorci Provincial de Bombers de Valencia ha rebut avís de l’incendi este divendres a les 17.38 hores i fins al lloc s’han mobilitzat quatre dotacions de Gandia i Cullera i sergent de Gandia.

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha apuntat en les seues xarxes socials que el foc “està perdent intensitat en estos moments”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.