Un incendi de vegetació interromp durant 45 minuts la circulació de Rodalies entre Cullera i Tavernes

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Un incendi de vegetació a l’altura del poliesportiu de Cullera, pròxim a les vies del tren, ha interromput durant uns 45 minuts la circulació de trens de rodalies entre les localitats valencianes de Cullera i Tavernes de la Valldigna.

La circulació de la línia C1 de Rodalies s’ha interromput a les 17.51 hores en tots dos sentits entre ambdues localitats, després de sol·licitar-ho els bombers per seguretat, i s’ha restablit a les 18.34 hores, segons han informat fonts d’Adif a Europa Press.

L’incendi s’ha originat en un palmerar, a l’altura del poliesportiu de Cullera, en una zona pròxima a les vies del tren. El Consorci Provincial de Bombers de Valencia ha rebut avís de l’incendi este divendres a les 17.38 hores i fins al lloc s’han mobilitzat quatre dotacions de Gandia i Cullera i sergent de Gandia.

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha apuntat en les seues xarxes socials que el foc “està perdent intensitat en estos moments”.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.