Un jove de 25 anys denúncia una agressió homòfoba a Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
El jove ha explicat el succeït en les seues xarxes socials, anava a celebrar el seu aniversari i va decidir vestir-se de Drag Queen, motiu pel qual li van agredir

Un jove de Castelló de 25 anys ha denunciat que la nit del dissabte 8 d’octubre va ser víctima d’una agressió homòfoba per part de diverses persones.

Els fets van tindre lloc a l’eixida de la plaça Cardona Vives de Castelló al voltant de les 23 hores del passat dissabte.

L’agredit ha aprofitat les seues xarxes socials per a condemnar el succeït i comptar com va ocórrer tot. En la seua història d’Instagram explica que anava a celebrar el seu 25 aniversari i va decidir vestir-se al costat d’uns amics de Drag Queen, però segons apunta “a un grup d’individus (per cridar-los d’alguna manera) no els va semblar bé”.

En la seua història relata que un home d’uns 45 anys li va demanar fer-se fotos amb ell, “amb la intenció de burla i mofar-se de la meua” pel que els va preguntar si realment aqueixa era la seua intenció “el que pretenien era això, riure’s”.

A continuació, “un d’ells va espentar a un amic que estava intentant mediar” i “també van anar per una altra amiga meua”.

Aquesta disputa “va acabar amb una punyada en el meu nas, amb sagnat. A més de tirar-me al sòl i colpejar-me el maluc pel qual vaig acabar en el meu 25 aniversari en un hospital demanant un comunicat de lesions”.

Alejandro, com es diu el jove, assegura que “això ha d’acabar perquè cadascun és lliure de vestir-se, parlar, caminar, maquillar-se i sobretot sentir-se com vulga”.

El jove relata que va ser atés a l’Hospital General de Castelló i explica que és la segona vegada en un mes que viu una situació d’homofòbia com la relatada, per la qual cosa en els pròxims dies denunciarà el succeït davant les autoritats.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.