Un jove de 25 anys denúncia una agressió homòfoba a Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
El jove ha explicat el succeït en les seues xarxes socials, anava a celebrar el seu aniversari i va decidir vestir-se de Drag Queen, motiu pel qual li van agredir

Un jove de Castelló de 25 anys ha denunciat que la nit del dissabte 8 d’octubre va ser víctima d’una agressió homòfoba per part de diverses persones.

Els fets van tindre lloc a l’eixida de la plaça Cardona Vives de Castelló al voltant de les 23 hores del passat dissabte.

L’agredit ha aprofitat les seues xarxes socials per a condemnar el succeït i comptar com va ocórrer tot. En la seua història d’Instagram explica que anava a celebrar el seu 25 aniversari i va decidir vestir-se al costat d’uns amics de Drag Queen, però segons apunta “a un grup d’individus (per cridar-los d’alguna manera) no els va semblar bé”.

En la seua història relata que un home d’uns 45 anys li va demanar fer-se fotos amb ell, “amb la intenció de burla i mofar-se de la meua” pel que els va preguntar si realment aqueixa era la seua intenció “el que pretenien era això, riure’s”.

A continuació, “un d’ells va espentar a un amic que estava intentant mediar” i “també van anar per una altra amiga meua”.

Aquesta disputa “va acabar amb una punyada en el meu nas, amb sagnat. A més de tirar-me al sòl i colpejar-me el maluc pel qual vaig acabar en el meu 25 aniversari en un hospital demanant un comunicat de lesions”.

Alejandro, com es diu el jove, assegura que “això ha d’acabar perquè cadascun és lliure de vestir-se, parlar, caminar, maquillar-se i sobretot sentir-se com vulga”.

El jove relata que va ser atés a l’Hospital General de Castelló i explica que és la segona vegada en un mes que viu una situació d’homofòbia com la relatada, per la qual cosa en els pròxims dies denunciarà el succeït davant les autoritats.

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.