Tornen les vacunacions contra la covid als Estadis de futbol de la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, instal·larà demà un punt de vacunació especial en els voltants de l’Estadi de la Ceràmica, amb motiu del partit que disputaran el Villarreal CF i l’Elche. L’accés al punt de vacunació es farà des del restaurant Entrelíneas unes hores abans del partit, entres les 18.30 i les 21.30 hores.

La localització de punts de vacunació mòbils forma part de l’estratègia autonòmica per a accelerar al màxim el procés d’immunització contra la covid-19.

«No hi ha cap dubte que la vacuna és la principal aliada en la lluita contra la pandèmia i el motiu principal de la millora de la situació actual, que ens està portant a la recuperació d’una certa normalitat en les nostres vides. Per això, animem a tots aquells que encara no s’hagen vacunat a acudir a este punt especial de vacunació que ubicarem demà en l’Estadi de la Ceràmica. Perquè, quan abans ens vacunem tots, abans podrem superar esta pandèmia», valora la primera tinent d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez.

«L’Ajuntament de Vila-real estem, com sempre, al costat de les nostres autoritats sanitàries i col·laborant en tot allò que està a la nostra mà per a lluitar contra la covid-19″, agrega la regidora.

Exemple d’esta col·laboració continua, és el Punt de Vacunacions situat al Centre de Congressos -i traslladat a l’estiu a l’Estadi de la Ceràmica-, la cessió de la residència del CTE com a hospital auxiliar o la cessió de l’alberg de l’ermita com a solució residencial per a temporers agrícoles que pogueren estar afectats per la covid-19.

Qualsevol persona que no estiga encara vacunada i vulga vacunar-se pot acudir demà a l’Estadi de la Ceràmica, amb el seu SIP.
 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.