13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

València acull este cap de setmana el segon torneig de LALIGA GENUINE

BARCELONA, 7 (EUROPA PRESS)

La Ciutat Esportiva del València CF acull este cap de setmana el segon torneig de LALIGA GENUINE, un torneig amistós en el qual participaran 10 equips formats per persones amb discapacitat intel·lectual procedents de les zones afectades per la dana a la Comunitat Valenciana.

“El cap de setmana vinent, en els dies 8 i 9 de febrer del 2025, se celebrarà la segona seu de la temporada 2024/25 de LALIGA GENUINE a la Ciutat Esportiva del València CF, reunint a 24 equips dels grups ‘Respecte i Companyerisme’ de la competició més inclusiva del món del futbol”, va anunciar LaLiga en un comunicat.

El torneig començarà este dissabte a les 10.00 del matí i finalitzarà l’endemà amb una cerimònia institucional en la qual es reuniran els 10 equips participants i representants institucionals dels clubs i de la ciutat de València.

Últimes notícies

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.

David Cantero, millor esportista 2025 del Projecte FER després d’un any d’èxits

El triatleta valencià va ser triat millor esportista 2025 del Projecte FER en la gala nadalenca. La decisió va premiar la seua plata a Austràlia i l'or al Brasil.

2025, any ‘horribilis’ per al futbol femení valencià: descens del València i crisi del Llevant

El futbol femení valencià ha tingut en 2025 el seu any més dur: el València va descendir per primera vegada, el Llevant va tancar l'any sense victòries i el Vila-real es va refer després d'una salvació agònica.