València acull este cap de setmana el segon torneig de LALIGA GENUINE

BARCELONA, 7 (EUROPA PRESS)

La Ciutat Esportiva del València CF acull este cap de setmana el segon torneig de LALIGA GENUINE, un torneig amistós en el qual participaran 10 equips formats per persones amb discapacitat intel·lectual procedents de les zones afectades per la dana a la Comunitat Valenciana.

“El cap de setmana vinent, en els dies 8 i 9 de febrer del 2025, se celebrarà la segona seu de la temporada 2024/25 de LALIGA GENUINE a la Ciutat Esportiva del València CF, reunint a 24 equips dels grups ‘Respecte i Companyerisme’ de la competició més inclusiva del món del futbol”, va anunciar LaLiga en un comunicat.

El torneig començarà este dissabte a les 10.00 del matí i finalitzarà l’endemà amb una cerimònia institucional en la qual es reuniran els 10 equips participants i representants institucionals dels clubs i de la ciutat de València.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.