València celebra aquest diumenge la segona jornada del Japan Weekend

Milers d’aficionats a la cultura pop i l’univers manga tornen a citar-se aquest cap de setmana en una nova edició de la Japan Weekend València, l’esdeveniment de cultura pop que se celebra de manera ininterrompuda en Fira València des de 2009.

La cita, amb dues edicions anuals a la primavera i tardor, obri les seues portes aquest dissabte i diumenge i ocupa una superfície expositiva superior als 20.000 metres quadrats, els equivalents als nivells 2 i 3 del pavelló 6 de Fira València.

És una nova edició d’una cita “molt consolidada” en el calendari de Fira València i que es converteix ja en “imprescindible” per als ‘otakus’ –aficionats al manga– de tots els racons del país, ha indicat Fira València en un comunicat.

Durant tot el cap de setmana, s’estan celebrant una infinitat d’activitats relacionades amb la cultura més pop japonesa: tallers, documentals, xarrades, concursos de cosplay i de karaoke, exhibicions d’arts marcials i tot tipus d’activitats que tracten d’acostar-nos a la cultura nipona. A més, els aficionats podran visitar la zona més comercial amb estands i artistes.

La Japan Weekend València estarà oberta aquest diumenge 5 de maig d’11.00 a 19.00 hores.

Les entrades costen 14 euros per dia en la modalitat senzilla. Hi ha una altra tarifa de 19 euros que inclou un manga o pel·lícula a recollir en l’esdeveniment. Els menors de set anys no paguen.

Metrovalencia ofereix servei especial de tramvia a Fira València

Metrovalencia oferirà serveis especials de la Línia 4 del tramvia a Fira València amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudisquen al Saló del Manga.

Durant la celebració del certamen, el servei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas entre 30 i 40 minuts en l’horari establit entre les 6.00 i les 23.00 hores.

Aquest diumenge 5, el primer des de Doctor Lluch eixirà a les 7.20 hores, mentre que des de Fira l’últim iniciarà el seu trajecte a les 22.19 hores, ha detallat la Generalitat en un comunicat.

A més, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la parada de Fira en la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat, amb la finalitat de “agilitzar el servei”. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Els Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia, en xarxes socials i en l’app oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.