València celebra aquest diumenge la segona jornada del Japan Weekend

Milers d’aficionats a la cultura pop i l’univers manga tornen a citar-se aquest cap de setmana en una nova edició de la Japan Weekend València, l’esdeveniment de cultura pop que se celebra de manera ininterrompuda en Fira València des de 2009.

La cita, amb dues edicions anuals a la primavera i tardor, obri les seues portes aquest dissabte i diumenge i ocupa una superfície expositiva superior als 20.000 metres quadrats, els equivalents als nivells 2 i 3 del pavelló 6 de Fira València.

És una nova edició d’una cita “molt consolidada” en el calendari de Fira València i que es converteix ja en “imprescindible” per als ‘otakus’ –aficionats al manga– de tots els racons del país, ha indicat Fira València en un comunicat.

Durant tot el cap de setmana, s’estan celebrant una infinitat d’activitats relacionades amb la cultura més pop japonesa: tallers, documentals, xarrades, concursos de cosplay i de karaoke, exhibicions d’arts marcials i tot tipus d’activitats que tracten d’acostar-nos a la cultura nipona. A més, els aficionats podran visitar la zona més comercial amb estands i artistes.

La Japan Weekend València estarà oberta aquest diumenge 5 de maig d’11.00 a 19.00 hores.

Les entrades costen 14 euros per dia en la modalitat senzilla. Hi ha una altra tarifa de 19 euros que inclou un manga o pel·lícula a recollir en l’esdeveniment. Els menors de set anys no paguen.

Metrovalencia ofereix servei especial de tramvia a Fira València

Metrovalencia oferirà serveis especials de la Línia 4 del tramvia a Fira València amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudisquen al Saló del Manga.

Durant la celebració del certamen, el servei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas entre 30 i 40 minuts en l’horari establit entre les 6.00 i les 23.00 hores.

Aquest diumenge 5, el primer des de Doctor Lluch eixirà a les 7.20 hores, mentre que des de Fira l’últim iniciarà el seu trajecte a les 22.19 hores, ha detallat la Generalitat en un comunicat.

A més, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la parada de Fira en la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat, amb la finalitat de “agilitzar el servei”. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Els Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia, en xarxes socials i en l’app oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.