València celebra aquest diumenge la segona jornada del Japan Weekend

Milers d’aficionats a la cultura pop i l’univers manga tornen a citar-se aquest cap de setmana en una nova edició de la Japan Weekend València, l’esdeveniment de cultura pop que se celebra de manera ininterrompuda en Fira València des de 2009.

La cita, amb dues edicions anuals a la primavera i tardor, obri les seues portes aquest dissabte i diumenge i ocupa una superfície expositiva superior als 20.000 metres quadrats, els equivalents als nivells 2 i 3 del pavelló 6 de Fira València.

És una nova edició d’una cita “molt consolidada” en el calendari de Fira València i que es converteix ja en “imprescindible” per als ‘otakus’ –aficionats al manga– de tots els racons del país, ha indicat Fira València en un comunicat.

Durant tot el cap de setmana, s’estan celebrant una infinitat d’activitats relacionades amb la cultura més pop japonesa: tallers, documentals, xarrades, concursos de cosplay i de karaoke, exhibicions d’arts marcials i tot tipus d’activitats que tracten d’acostar-nos a la cultura nipona. A més, els aficionats podran visitar la zona més comercial amb estands i artistes.

La Japan Weekend València estarà oberta aquest diumenge 5 de maig d’11.00 a 19.00 hores.

Les entrades costen 14 euros per dia en la modalitat senzilla. Hi ha una altra tarifa de 19 euros que inclou un manga o pel·lícula a recollir en l’esdeveniment. Els menors de set anys no paguen.

Metrovalencia ofereix servei especial de tramvia a Fira València

Metrovalencia oferirà serveis especials de la Línia 4 del tramvia a Fira València amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudisquen al Saló del Manga.

Durant la celebració del certamen, el servei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas entre 30 i 40 minuts en l’horari establit entre les 6.00 i les 23.00 hores.

Aquest diumenge 5, el primer des de Doctor Lluch eixirà a les 7.20 hores, mentre que des de Fira l’últim iniciarà el seu trajecte a les 22.19 hores, ha detallat la Generalitat en un comunicat.

A més, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la parada de Fira en la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat, amb la finalitat de “agilitzar el servei”. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Els Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia, en xarxes socials i en l’app oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.