Anuncios

València suma 294 denúncies per no portar mascareta durant el cap de setmana

 

Els agents de la Policia de València han posat este cap de setmana un total de 294 denúncies per no portar correctament la mascareta, que des del dissabte és d’ús obligatori en la via pública encara que es mantinguen les distàncies de seguretat.

 

D’eixa manera ho ha explicat el cos policial este dilluns en les seues xarxes socials. Des de l’àrea de Protecció Ciutadana han detallat que les sancions imposades ascendixen a 100 euros.

Anuncios

 

Estes denúncies arriben després de l’enduriment per part de la Conselleria de Sanitat Universal de les mesures de prevenció enfront de la pandèmia. Sanitat va establir este dissabte l’obligatorietat de l’ús de mascaretes en el territori valencià «en tot moment» en la via pública, espais oberts i espais tancats d’ús públic encara que hi haja distància interpersonal, després de quadruplicar-se en una setmana el nombre de casos de coronavirus en la franja d’edat entre els 20 i 40 anys. La mesura no s’aplicarà en platges, espais naturals i piscines.

 

«Era evident la relaxació de la ciutadania»

Per a vetlar pel seu compliment, vehicles de la Policia Local recorden l’obligatorietat del seu ús en llocs a on poden produir-se aglomeracions. De fet, el cos policial acompanya el missatge en internet amb un vídeo en el que s’observa un dels cotxes de les forces de seguretat fent ús dels seus altaveus i d’un rètol lluminós per a recordar a la població l’obligatorietat de la mascareta i la necessitat de guardar la distància interpersonal.

 

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha assenyalat, en declaracions remeses als mitjans, que «la imposició d’unes 300 sancions per no portar mascareta és una demostració de la necessitat de la mesura de l’obligatorietat de portar-la en totes les situacions».

 

Al seu juí, «era evident una relaxació per part de la ciutadania fins a cert punt comprensible pel nivell de pressió que hem patit en els últims mesos», però ha subratllat que cal «reprendre el nivell d’atenció que teníem anteriorment».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios