18.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

València suspèn l’activitat educativa este dijous en tota la ciutat i tanca parcs i cementeris

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació Municipal d’Emergències (Cecopal) de València ha decidit mantenir suspesa l’activitat educativa este dijous 11 de novembre en tota la ciutat i les pedanies. També es decreta el tancament de tots els centres socials, parcs, cementeris i la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València.

Esta decisió arriba davant de l’alerta meteorològica de pluges intenses, les restriccions de mobilitat decretades pel Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi), l’estat del clavegueram i l’emergència 2 per inundacions a la província de Valencia.

Per tant, València, que este dimecres ja havia suspès l’activitat educativa, mantindrà suspeses les classes durant el dijous.

El Cecopi ha restringit la circulació de vehicles privats des de les 18 hores d’este dimecres fins a les 18 hores del dijous en 20 municipis, entre ells els més afectats per la DANA del passat 29 d’octubre, però també altres localitats.

En concret, queda restringida la mobilitat a Alaquàs, Albal, Aldaia, Alfafar, Algemesí, Alginet, Benetússer, Beniparrell, Catarroja, Xiva, Guadassuar, Alcúdia, Llocnou de la Corona, Massanassa, Paiporta, Picanya, Sedaví, Torrent, les pedanies del sud de València i Xirivella.

A causa de l’alerta meteorològica per fortes pluges, més d’un centenar de municipis de tota la Comunitat Valenciana romanen tancats este dimecres, 13 de novembre, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació a partir de les informacions facilitades pels ajuntaments.

Últimes notícies

Detinguda a Alfafar per empadronar de manera il·legal a nou estrangers amb contractes falsos

Una dona de 46 anys ha sigut detinguda a Alfafar per empadronar a nou estrangers en una vivenda on no residien a canvi d'uns 250 euros. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.

Mazón dirigix a Alacant el primer ple del Consell després de la seua dimissió

El president en funcions ha acudit a Ciutat de la Llum per a encapçalar el primer ple després de la seua renúncia. El Consell preveu formalitzar l'eixida de Gan Pampols i Camarero informarà a les 13.00.

La grip cau un 75% i la covid quasi un 38% en la Comunitat Valenciana, però la incidència total d’IRA puja

La grip ha baixat a 4,4 casos per 100.000 i la covid a 21,8 en la Comunitat Valenciana, però el total d'IRA ha pujat a 622 per 100.000. El VRS inicia circulació i els menors de 4 anys concentren el major increment.

Aagesen tatxa d’insuficient la dimissió de Mazón i reclama eleccions

Sara Aagesen va qualificar de tardana i insuficient la dimissió de Carlos Mazón i va reclamar un avançament electoral. També va criticar que s'assenyale a organismes públics.

Els taxis inicien una marxa lenta de quatre hores a València rumb a la Conselleria

Més de 2.000 taxis han arrancat a les 8.30 una marxa lenta en dos columnes que està tallant vies a València. La protesta pel 'intrusisme' de les VTC preveu acabar davant la Conselleria.

Sergio García substituirà al lesionat Darryn Binder en Gresini per al GP de Portugal de Moto2

Binder, operat del cúbit esquerre, és baixa i obri un debut avançat per a Sergio García amb Gresini. El valencià compartirà box amb Albert Arenas.

Les Corts suspenen els plens fins a la investidura del substitut de Mazón

Les Corts Valencianes no celebraran plens fins al debat d'investidura del nou president. Arranca un termini de 12 dies per a candidatures i seguix la comissió de la DANA.

Óscar López demana eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Mazón

Óscar López va reclamar eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón, a qui va criticar per un muntatge esperpèntic. L'eixida del líder del PP valencià va arribar al cap d'un any de protestes per la gestió de les inundacions de 2024.