València suspèn l’activitat educativa este dijous en tota la ciutat i tanca parcs i cementeris

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació Municipal d’Emergències (Cecopal) de València ha decidit mantenir suspesa l’activitat educativa este dijous 11 de novembre en tota la ciutat i les pedanies. També es decreta el tancament de tots els centres socials, parcs, cementeris i la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València.

Esta decisió arriba davant de l’alerta meteorològica de pluges intenses, les restriccions de mobilitat decretades pel Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi), l’estat del clavegueram i l’emergència 2 per inundacions a la província de Valencia.

Per tant, València, que este dimecres ja havia suspès l’activitat educativa, mantindrà suspeses les classes durant el dijous.

El Cecopi ha restringit la circulació de vehicles privats des de les 18 hores d’este dimecres fins a les 18 hores del dijous en 20 municipis, entre ells els més afectats per la DANA del passat 29 d’octubre, però també altres localitats.

En concret, queda restringida la mobilitat a Alaquàs, Albal, Aldaia, Alfafar, Algemesí, Alginet, Benetússer, Beniparrell, Catarroja, Xiva, Guadassuar, Alcúdia, Llocnou de la Corona, Massanassa, Paiporta, Picanya, Sedaví, Torrent, les pedanies del sud de València i Xirivella.

A causa de l’alerta meteorològica per fortes pluges, més d’un centenar de municipis de tota la Comunitat Valenciana romanen tancats este dimecres, 13 de novembre, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació a partir de les informacions facilitades pels ajuntaments.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.