14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

València suspèn l’activitat educativa este dijous en tota la ciutat i tanca parcs i cementeris

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació Municipal d’Emergències (Cecopal) de València ha decidit mantenir suspesa l’activitat educativa este dijous 11 de novembre en tota la ciutat i les pedanies. També es decreta el tancament de tots els centres socials, parcs, cementeris i la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València.

Esta decisió arriba davant de l’alerta meteorològica de pluges intenses, les restriccions de mobilitat decretades pel Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi), l’estat del clavegueram i l’emergència 2 per inundacions a la província de Valencia.

Per tant, València, que este dimecres ja havia suspès l’activitat educativa, mantindrà suspeses les classes durant el dijous.

El Cecopi ha restringit la circulació de vehicles privats des de les 18 hores d’este dimecres fins a les 18 hores del dijous en 20 municipis, entre ells els més afectats per la DANA del passat 29 d’octubre, però també altres localitats.

En concret, queda restringida la mobilitat a Alaquàs, Albal, Aldaia, Alfafar, Algemesí, Alginet, Benetússer, Beniparrell, Catarroja, Xiva, Guadassuar, Alcúdia, Llocnou de la Corona, Massanassa, Paiporta, Picanya, Sedaví, Torrent, les pedanies del sud de València i Xirivella.

A causa de l’alerta meteorològica per fortes pluges, més d’un centenar de municipis de tota la Comunitat Valenciana romanen tancats este dimecres, 13 de novembre, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació a partir de les informacions facilitades pels ajuntaments.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.