València suspèn l’activitat educativa este dijous en tota la ciutat i tanca parcs i cementeris

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació Municipal d’Emergències (Cecopal) de València ha decidit mantenir suspesa l’activitat educativa este dijous 11 de novembre en tota la ciutat i les pedanies. També es decreta el tancament de tots els centres socials, parcs, cementeris i la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València.

Esta decisió arriba davant de l’alerta meteorològica de pluges intenses, les restriccions de mobilitat decretades pel Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi), l’estat del clavegueram i l’emergència 2 per inundacions a la província de Valencia.

Per tant, València, que este dimecres ja havia suspès l’activitat educativa, mantindrà suspeses les classes durant el dijous.

El Cecopi ha restringit la circulació de vehicles privats des de les 18 hores d’este dimecres fins a les 18 hores del dijous en 20 municipis, entre ells els més afectats per la DANA del passat 29 d’octubre, però també altres localitats.

En concret, queda restringida la mobilitat a Alaquàs, Albal, Aldaia, Alfafar, Algemesí, Alginet, Benetússer, Beniparrell, Catarroja, Xiva, Guadassuar, Alcúdia, Llocnou de la Corona, Massanassa, Paiporta, Picanya, Sedaví, Torrent, les pedanies del sud de València i Xirivella.

A causa de l’alerta meteorològica per fortes pluges, més d’un centenar de municipis de tota la Comunitat Valenciana romanen tancats este dimecres, 13 de novembre, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació a partir de les informacions facilitades pels ajuntaments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.