València suspèn l’activitat educativa este dijous en tota la ciutat i tanca parcs i cementeris

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació Municipal d’Emergències (Cecopal) de València ha decidit mantenir suspesa l’activitat educativa este dijous 11 de novembre en tota la ciutat i les pedanies. També es decreta el tancament de tots els centres socials, parcs, cementeris i la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València.

Esta decisió arriba davant de l’alerta meteorològica de pluges intenses, les restriccions de mobilitat decretades pel Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi), l’estat del clavegueram i l’emergència 2 per inundacions a la província de Valencia.

Per tant, València, que este dimecres ja havia suspès l’activitat educativa, mantindrà suspeses les classes durant el dijous.

El Cecopi ha restringit la circulació de vehicles privats des de les 18 hores d’este dimecres fins a les 18 hores del dijous en 20 municipis, entre ells els més afectats per la DANA del passat 29 d’octubre, però també altres localitats.

En concret, queda restringida la mobilitat a Alaquàs, Albal, Aldaia, Alfafar, Algemesí, Alginet, Benetússer, Beniparrell, Catarroja, Xiva, Guadassuar, Alcúdia, Llocnou de la Corona, Massanassa, Paiporta, Picanya, Sedaví, Torrent, les pedanies del sud de València i Xirivella.

A causa de l’alerta meteorològica per fortes pluges, més d’un centenar de municipis de tota la Comunitat Valenciana romanen tancats este dimecres, 13 de novembre, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació a partir de les informacions facilitades pels ajuntaments.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.