València suspèn les classes este dimecres 13 de novembre a les Pedanies del Sud i Poblats Marítims

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha suspès les classes demà, dia 13, a Pedanies Sud i Poblats Marítims.

Davant de la situació 2 del Pla d’inundacions que encara està decretada per la Generalitat, les restriccions de mobilitat, l’estat del clavegueram, els nous avisos meteorològics i els treballs dels servicis d’emergència, el Centre de Coordinació Operativa Municipal (Cecopal) ha optat per suspendre les classes demà dia 13 a les Pedanies del Sud i als Poblats Marítims, tota l’activitat docent (Educació reglada i règim especial).

Així mateix, s’ha acordat la suspensió d’activitat de centres socials, centres de majors i de tercera edat, i centres ocupacionals.

Es recomana que els voluntaris no acudisquen a les pedanies durant el dia de demà, ja que només es mantindran els servicis d’emergències que seguixen treballant.

Finalment, es recorda a tota la població extremar precaucions i evitar desplaçaments. A les 17.30 hores el Cecopal tornarà a reunir-se per a valorar la situació en la resta de la ciutat.

Últimes notícies

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.

Un conductor sembrà el pànic a València amb una fugida temerària de més d’onze quilòmetres

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys que ha fugit més d’onze quilòmetres per la V-30 i carrers de València, conduint en sentit contrari i provocant diversos sinistres vials fins a col·lidir al barri de Natzaret.

Detinguts quatre operaris per imprudència greu després d’un incendi en uns baixos a València

La Policia Nacional ha detingut quatre operaris per un presumpte delicte d’imprudència greu després d’un incendi en uns baixos als carrers Picayo 23 i 25 de Benicalap, que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns sense causar ferits.

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.