8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

València suspèn les classes este dimecres 13 de novembre a les Pedanies del Sud i Poblats Marítims

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha suspès les classes demà, dia 13, a Pedanies Sud i Poblats Marítims.

Davant de la situació 2 del Pla d’inundacions que encara està decretada per la Generalitat, les restriccions de mobilitat, l’estat del clavegueram, els nous avisos meteorològics i els treballs dels servicis d’emergència, el Centre de Coordinació Operativa Municipal (Cecopal) ha optat per suspendre les classes demà dia 13 a les Pedanies del Sud i als Poblats Marítims, tota l’activitat docent (Educació reglada i règim especial).

Així mateix, s’ha acordat la suspensió d’activitat de centres socials, centres de majors i de tercera edat, i centres ocupacionals.

Es recomana que els voluntaris no acudisquen a les pedanies durant el dia de demà, ja que només es mantindran els servicis d’emergències que seguixen treballant.

Finalment, es recorda a tota la població extremar precaucions i evitar desplaçaments. A les 17.30 hores el Cecopal tornarà a reunir-se per a valorar la situació en la resta de la ciutat.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.