València suspèn les classes este dimecres 13 de novembre a les Pedanies del Sud i Poblats Marítims

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha suspès les classes demà, dia 13, a Pedanies Sud i Poblats Marítims.

Davant de la situació 2 del Pla d’inundacions que encara està decretada per la Generalitat, les restriccions de mobilitat, l’estat del clavegueram, els nous avisos meteorològics i els treballs dels servicis d’emergència, el Centre de Coordinació Operativa Municipal (Cecopal) ha optat per suspendre les classes demà dia 13 a les Pedanies del Sud i als Poblats Marítims, tota l’activitat docent (Educació reglada i règim especial).

Així mateix, s’ha acordat la suspensió d’activitat de centres socials, centres de majors i de tercera edat, i centres ocupacionals.

Es recomana que els voluntaris no acudisquen a les pedanies durant el dia de demà, ja que només es mantindran els servicis d’emergències que seguixen treballant.

Finalment, es recorda a tota la població extremar precaucions i evitar desplaçaments. A les 17.30 hores el Cecopal tornarà a reunir-se per a valorar la situació en la resta de la ciutat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.