València Turisme culmina el seu calendari de promoció nacional de 2023 en Intur Valladolid

La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, culmina el seu calendari de certàmens de promoció nacional d’enguany amb la seua participació en la Fira Internacional de Turisme d’Interior INTUR 2023, que se celebra a Valladolid del 16 al 19 de novembre, i en la qual participen els destins Gandia, Cullera i Sagunt com coexpositors de València Turisme.

La corporació provincial presentarà l’oferta turística de tota la província en l’última fira de turisme de l’any del mercat nacional, consolidada com un dels principals certàmens espanyols del sector, dins de l’espai expositiu de cent metres quadrats de Turisme Comunitat Valenciana.

La jornada del dijous se centra en la promoció de la província en Intur Negocis, que se celebra en el mateix recinte firal, però dirigit exclusivament a professionals, mentre que a partir del divendres i fins a la seua clausura els destins i productes turístics de totes les comarques valencianes es promocionaran en Intur Viatgers, dedicat al públic general.

El certamen reuneix en cada edició expositors de majoristes, turoperadors, receptius, agències de viatges, empreses de serveis, d’allotjament, de reunions i congressos, parcs temàtics, associacions professionals i organismes oficials, així com agents de tota mena de turisme esportiu, d’interior i del turisme accessible i sostenible, nacionals i internacionals.

La presència de València Turisme en INTUR tanca el seu recorregut per 15 certàmens turístics nacionals i 7 internacionals enguany, en els quals ha incentivat la comercialització de productes turístics locals i l’arribada de nous visitants al nostre territori entre professionals del sector i públic general.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.