València Turisme culmina el seu calendari de promoció nacional de 2023 en Intur Valladolid

La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, culmina el seu calendari de certàmens de promoció nacional d’enguany amb la seua participació en la Fira Internacional de Turisme d’Interior INTUR 2023, que se celebra a Valladolid del 16 al 19 de novembre, i en la qual participen els destins Gandia, Cullera i Sagunt com coexpositors de València Turisme.

La corporació provincial presentarà l’oferta turística de tota la província en l’última fira de turisme de l’any del mercat nacional, consolidada com un dels principals certàmens espanyols del sector, dins de l’espai expositiu de cent metres quadrats de Turisme Comunitat Valenciana.

La jornada del dijous se centra en la promoció de la província en Intur Negocis, que se celebra en el mateix recinte firal, però dirigit exclusivament a professionals, mentre que a partir del divendres i fins a la seua clausura els destins i productes turístics de totes les comarques valencianes es promocionaran en Intur Viatgers, dedicat al públic general.

El certamen reuneix en cada edició expositors de majoristes, turoperadors, receptius, agències de viatges, empreses de serveis, d’allotjament, de reunions i congressos, parcs temàtics, associacions professionals i organismes oficials, així com agents de tota mena de turisme esportiu, d’interior i del turisme accessible i sostenible, nacionals i internacionals.

La presència de València Turisme en INTUR tanca el seu recorregut per 15 certàmens turístics nacionals i 7 internacionals enguany, en els quals ha incentivat la comercialització de productes turístics locals i l’arribada de nous visitants al nostre territori entre professionals del sector i públic general.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.