15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

València Turisme culmina el seu calendari de promoció nacional de 2023 en Intur Valladolid

La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, culmina el seu calendari de certàmens de promoció nacional d’enguany amb la seua participació en la Fira Internacional de Turisme d’Interior INTUR 2023, que se celebra a Valladolid del 16 al 19 de novembre, i en la qual participen els destins Gandia, Cullera i Sagunt com coexpositors de València Turisme.

La corporació provincial presentarà l’oferta turística de tota la província en l’última fira de turisme de l’any del mercat nacional, consolidada com un dels principals certàmens espanyols del sector, dins de l’espai expositiu de cent metres quadrats de Turisme Comunitat Valenciana.

La jornada del dijous se centra en la promoció de la província en Intur Negocis, que se celebra en el mateix recinte firal, però dirigit exclusivament a professionals, mentre que a partir del divendres i fins a la seua clausura els destins i productes turístics de totes les comarques valencianes es promocionaran en Intur Viatgers, dedicat al públic general.

El certamen reuneix en cada edició expositors de majoristes, turoperadors, receptius, agències de viatges, empreses de serveis, d’allotjament, de reunions i congressos, parcs temàtics, associacions professionals i organismes oficials, així com agents de tota mena de turisme esportiu, d’interior i del turisme accessible i sostenible, nacionals i internacionals.

La presència de València Turisme en INTUR tanca el seu recorregut per 15 certàmens turístics nacionals i 7 internacionals enguany, en els quals ha incentivat la comercialització de productes turístics locals i l’arribada de nous visitants al nostre territori entre professionals del sector i públic general.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.