11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

València Turisme culmina el seu calendari de promoció nacional de 2023 en Intur Valladolid

La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, culmina el seu calendari de certàmens de promoció nacional d’enguany amb la seua participació en la Fira Internacional de Turisme d’Interior INTUR 2023, que se celebra a Valladolid del 16 al 19 de novembre, i en la qual participen els destins Gandia, Cullera i Sagunt com coexpositors de València Turisme.

La corporació provincial presentarà l’oferta turística de tota la província en l’última fira de turisme de l’any del mercat nacional, consolidada com un dels principals certàmens espanyols del sector, dins de l’espai expositiu de cent metres quadrats de Turisme Comunitat Valenciana.

La jornada del dijous se centra en la promoció de la província en Intur Negocis, que se celebra en el mateix recinte firal, però dirigit exclusivament a professionals, mentre que a partir del divendres i fins a la seua clausura els destins i productes turístics de totes les comarques valencianes es promocionaran en Intur Viatgers, dedicat al públic general.

El certamen reuneix en cada edició expositors de majoristes, turoperadors, receptius, agències de viatges, empreses de serveis, d’allotjament, de reunions i congressos, parcs temàtics, associacions professionals i organismes oficials, així com agents de tota mena de turisme esportiu, d’interior i del turisme accessible i sostenible, nacionals i internacionals.

La presència de València Turisme en INTUR tanca el seu recorregut per 15 certàmens turístics nacionals i 7 internacionals enguany, en els quals ha incentivat la comercialització de productes turístics locals i l’arribada de nous visitants al nostre territori entre professionals del sector i públic general.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.