València Turisme culmina el seu calendari de promoció nacional de 2023 en Intur Valladolid

La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, culmina el seu calendari de certàmens de promoció nacional d’enguany amb la seua participació en la Fira Internacional de Turisme d’Interior INTUR 2023, que se celebra a Valladolid del 16 al 19 de novembre, i en la qual participen els destins Gandia, Cullera i Sagunt com coexpositors de València Turisme.

La corporació provincial presentarà l’oferta turística de tota la província en l’última fira de turisme de l’any del mercat nacional, consolidada com un dels principals certàmens espanyols del sector, dins de l’espai expositiu de cent metres quadrats de Turisme Comunitat Valenciana.

La jornada del dijous se centra en la promoció de la província en Intur Negocis, que se celebra en el mateix recinte firal, però dirigit exclusivament a professionals, mentre que a partir del divendres i fins a la seua clausura els destins i productes turístics de totes les comarques valencianes es promocionaran en Intur Viatgers, dedicat al públic general.

El certamen reuneix en cada edició expositors de majoristes, turoperadors, receptius, agències de viatges, empreses de serveis, d’allotjament, de reunions i congressos, parcs temàtics, associacions professionals i organismes oficials, així com agents de tota mena de turisme esportiu, d’interior i del turisme accessible i sostenible, nacionals i internacionals.

La presència de València Turisme en INTUR tanca el seu recorregut per 15 certàmens turístics nacionals i 7 internacionals enguany, en els quals ha incentivat la comercialització de productes turístics locals i l’arribada de nous visitants al nostre territori entre professionals del sector i públic general.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.