Anuncios

Més de 52.000 valencians es neguen ‘explícitament’ a vacunar-se contra la COVID

 

Mentre Conselleria de Sanitat segueix donant dades de la població que ha rebut la pauta completa de vacunació contra la COVID i anuncia a més que a partir del dimarts 7 s’obriran noves vies per rebre la dosi “sense cita prèvia”, surten també a la llum les xifres dels que “s’han negat explícitament a rebre la vacuna”.

Segons les mateixes fonts, de moment són 52.154 persones les que han comunicat “de manera explícita a la Comunitat Valenciana el seu rebuig a rebre la vacuna contra el coronavirus.

Anuncios

Referent a això, hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, En la seua compareixença pública ha reiterat que la campanya de vacunació “ha evitat prop d’un miler de morts en esta última onada”.

A més, ha utilitzat estes xifres que esgrimeix Sanitat per a enviar un missatge a estes persones que no volen vacunar-se argumentant que les bones dades, conseqüència de les vacunacions “haurien de fer reflexionar els que han ignorat les cites per acudir als centres de vacunació”.

D’altra banda, Barceló ha reforçat el seu discurs de defensa de la vacunació recordant que el 82,5% dels ingressats a l’UCI “No té la pauta completa, mentre que entre els hospitalitzats en planta el 57,8% tampoc estan completament immunitzats”. Unes xifres amb què ha conclòs la consellera, recorden que “ningú està fora de perill del contagi“.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.
Anuncios