Un Valencia CF amb plantilla de segona guanya a un Sevilla de primera (1-2)

Victòria del Valencia CF davant el Sevilla FC (1-2) en el partit de la primera jornada de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez-Pizjuán.

Després d’una primera meitat en la qual Diego López va ser el principal perill dels nostres, Diakhaby va avançar al Valencia CF en la segona part i En-Nesyri va igualar el marcador minuts més tard. Tot semblava encaminat al repartiment de punts quan Javi Guerra en el 88′ va anotar el punt de la victòria per al Valencia CF, que arranca LaLiga EA Sports de forma molt positiva, amb un gran triomf que ha de servir per a continuar creixent col·lectivament.

Des dels primers compassos, en un context competitiu exigent i lluny del Camp de Mestalla, el Valencia CF va ser capaç de posar en escena la idea de joc i la identitat que ha inculcat Rubén Baraja en l’equip durant tota la pretemporada.

Ben plantats arrere, ordenats, pressionant des dels primers minuts sobre la possessió rival i aplicats en les transicions, els nostres van tractar d’inquietar els dominis de Bono amb una primera jugada en la qual Cenk va posar una pilota en llarg per a Diego López i en la qual el jove davanter asturià es va quedar molt prop de perforar la porteria del Sevilla FC.

El conjunt local tindria la seua rèplica amb una primera aproximació d’Acuña, el tret de la qual des de la frontal de l’àrea eixiria desviat per damunt de la porteria de Mamardashvili.

El Valencia CF, en una primera meitat molt disputada, tractava d’aprofitar les seues oportunitats i a la mitja hora de joc, una jugada des de la dreta ben interpretada per Fran Pérez, que va posar la pilota cap endarrere després de guanyar línia de fons, va donar peu a la rematada d’esperó de Diego López, que a punt va estar de sorprendre a tots i avançar al VCF en el marcador.

Abans del descans, Lucas Ocampos l’intentaria per al Sevilla FC, que avançaria metres en els primers minuts de la segona part. El partit va anar obrint-se amb el pas dels minuts i el Valencia CF, en un contraatac de llibre, va disposar d’un mà a mà d’Hugo Duro contra Bono que desbarataria el portera rival amb els peus.

La jugada seria només un avís del que succeiria instants més tard. Just a l’hora de partit el Valencia CF aconseguiria avançar-se amb un gol de Diakhaby, que va arribar des de darrere per a rematar una bona jugada col·lectiva servida per André Almeida.

El punt posava al Valencia CF en una situació favorable, però encara amb mitja hora de joc al davant estava tot per decidir.

En el 70′, després d’una acció en la qual va poder haver-hi penal a favor del Valencia CF, però que no va ser assenyalat per l’àrbitre, el Sevilla FC va igualar novament el marcador amb una rematada d’En-Nesyri.

El Sevilla FC perdria a Badé, expulsat en el minut 80′ per derrocar a Hugo Duro quan era l’últim jugador abans del porter, i el Valencia CF va estrényer per a tractar d’aprofitar la superioritat numèrica en els últims compassos i Javi Guerra va desequilibrar la balança en el 88′.

Gozálbez va recuperar la pilota en una zona compromesa per al Sevilla FC, Hugo Duro va assistir al migcampista valencianista i este superaria a Bono per a sumar tres punts importantíssims per a començar LaLiga EA Sports de la millor manera.

Fitxa tècnica:
1. SEVILLA FC: Bono, Jesús Navas (Juanlu, 69′), Badé, Gudelj, Acuña, Fernando (Sow, 69′), Rakitic, Ocampos, Suso, Lamela (Óliver Torres, 57′) y En-Nesyri (Gattoni, 82′).

2. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Cenk, Gabriel Paulista, Gayà (Jesús Vázquez, 87′), Diakhaby, Pepelu, Fran Pérez (Foulquier, 61′), André Almeida (Javi Guerra, 61′), Diego López (Pablo Gozálbez, 65′) y Hugo Duro.

GOLS: 0-1 Diakhaby, 60′; 1-1 En-Nesyri, 69′; 1-2 Javi Guerra, 88′.

ÀRBITRE: Sánchez Martínez (C. Murcià). Amonestó a Diakhaby, Rakitic, Cenk, Gudelj y Acuña. Expulsó a Badé en el 80′.

VAR: Del Cerro Grande (C. Madrileny).

Partit de la Jornada 1 de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez Pizjuán.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.