Un Valencia CF amb plantilla de segona guanya a un Sevilla de primera (1-2)

Victòria del Valencia CF davant el Sevilla FC (1-2) en el partit de la primera jornada de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez-Pizjuán.

Després d’una primera meitat en la qual Diego López va ser el principal perill dels nostres, Diakhaby va avançar al Valencia CF en la segona part i En-Nesyri va igualar el marcador minuts més tard. Tot semblava encaminat al repartiment de punts quan Javi Guerra en el 88′ va anotar el punt de la victòria per al Valencia CF, que arranca LaLiga EA Sports de forma molt positiva, amb un gran triomf que ha de servir per a continuar creixent col·lectivament.

Des dels primers compassos, en un context competitiu exigent i lluny del Camp de Mestalla, el Valencia CF va ser capaç de posar en escena la idea de joc i la identitat que ha inculcat Rubén Baraja en l’equip durant tota la pretemporada.

Ben plantats arrere, ordenats, pressionant des dels primers minuts sobre la possessió rival i aplicats en les transicions, els nostres van tractar d’inquietar els dominis de Bono amb una primera jugada en la qual Cenk va posar una pilota en llarg per a Diego López i en la qual el jove davanter asturià es va quedar molt prop de perforar la porteria del Sevilla FC.

El conjunt local tindria la seua rèplica amb una primera aproximació d’Acuña, el tret de la qual des de la frontal de l’àrea eixiria desviat per damunt de la porteria de Mamardashvili.

El Valencia CF, en una primera meitat molt disputada, tractava d’aprofitar les seues oportunitats i a la mitja hora de joc, una jugada des de la dreta ben interpretada per Fran Pérez, que va posar la pilota cap endarrere després de guanyar línia de fons, va donar peu a la rematada d’esperó de Diego López, que a punt va estar de sorprendre a tots i avançar al VCF en el marcador.

Abans del descans, Lucas Ocampos l’intentaria per al Sevilla FC, que avançaria metres en els primers minuts de la segona part. El partit va anar obrint-se amb el pas dels minuts i el Valencia CF, en un contraatac de llibre, va disposar d’un mà a mà d’Hugo Duro contra Bono que desbarataria el portera rival amb els peus.

La jugada seria només un avís del que succeiria instants més tard. Just a l’hora de partit el Valencia CF aconseguiria avançar-se amb un gol de Diakhaby, que va arribar des de darrere per a rematar una bona jugada col·lectiva servida per André Almeida.

El punt posava al Valencia CF en una situació favorable, però encara amb mitja hora de joc al davant estava tot per decidir.

En el 70′, després d’una acció en la qual va poder haver-hi penal a favor del Valencia CF, però que no va ser assenyalat per l’àrbitre, el Sevilla FC va igualar novament el marcador amb una rematada d’En-Nesyri.

El Sevilla FC perdria a Badé, expulsat en el minut 80′ per derrocar a Hugo Duro quan era l’últim jugador abans del porter, i el Valencia CF va estrényer per a tractar d’aprofitar la superioritat numèrica en els últims compassos i Javi Guerra va desequilibrar la balança en el 88′.

Gozálbez va recuperar la pilota en una zona compromesa per al Sevilla FC, Hugo Duro va assistir al migcampista valencianista i este superaria a Bono per a sumar tres punts importantíssims per a començar LaLiga EA Sports de la millor manera.

Fitxa tècnica:
1. SEVILLA FC: Bono, Jesús Navas (Juanlu, 69′), Badé, Gudelj, Acuña, Fernando (Sow, 69′), Rakitic, Ocampos, Suso, Lamela (Óliver Torres, 57′) y En-Nesyri (Gattoni, 82′).

2. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Cenk, Gabriel Paulista, Gayà (Jesús Vázquez, 87′), Diakhaby, Pepelu, Fran Pérez (Foulquier, 61′), André Almeida (Javi Guerra, 61′), Diego López (Pablo Gozálbez, 65′) y Hugo Duro.

GOLS: 0-1 Diakhaby, 60′; 1-1 En-Nesyri, 69′; 1-2 Javi Guerra, 88′.

ÀRBITRE: Sánchez Martínez (C. Murcià). Amonestó a Diakhaby, Rakitic, Cenk, Gudelj y Acuña. Expulsó a Badé en el 80′.

VAR: Del Cerro Grande (C. Madrileny).

Partit de la Jornada 1 de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez Pizjuán.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.