Un Valencia CF amb plantilla de segona guanya a un Sevilla de primera (1-2)

Victòria del Valencia CF davant el Sevilla FC (1-2) en el partit de la primera jornada de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez-Pizjuán.

Després d’una primera meitat en la qual Diego López va ser el principal perill dels nostres, Diakhaby va avançar al Valencia CF en la segona part i En-Nesyri va igualar el marcador minuts més tard. Tot semblava encaminat al repartiment de punts quan Javi Guerra en el 88′ va anotar el punt de la victòria per al Valencia CF, que arranca LaLiga EA Sports de forma molt positiva, amb un gran triomf que ha de servir per a continuar creixent col·lectivament.

Des dels primers compassos, en un context competitiu exigent i lluny del Camp de Mestalla, el Valencia CF va ser capaç de posar en escena la idea de joc i la identitat que ha inculcat Rubén Baraja en l’equip durant tota la pretemporada.

Ben plantats arrere, ordenats, pressionant des dels primers minuts sobre la possessió rival i aplicats en les transicions, els nostres van tractar d’inquietar els dominis de Bono amb una primera jugada en la qual Cenk va posar una pilota en llarg per a Diego López i en la qual el jove davanter asturià es va quedar molt prop de perforar la porteria del Sevilla FC.

El conjunt local tindria la seua rèplica amb una primera aproximació d’Acuña, el tret de la qual des de la frontal de l’àrea eixiria desviat per damunt de la porteria de Mamardashvili.

El Valencia CF, en una primera meitat molt disputada, tractava d’aprofitar les seues oportunitats i a la mitja hora de joc, una jugada des de la dreta ben interpretada per Fran Pérez, que va posar la pilota cap endarrere després de guanyar línia de fons, va donar peu a la rematada d’esperó de Diego López, que a punt va estar de sorprendre a tots i avançar al VCF en el marcador.

Abans del descans, Lucas Ocampos l’intentaria per al Sevilla FC, que avançaria metres en els primers minuts de la segona part. El partit va anar obrint-se amb el pas dels minuts i el Valencia CF, en un contraatac de llibre, va disposar d’un mà a mà d’Hugo Duro contra Bono que desbarataria el portera rival amb els peus.

La jugada seria només un avís del que succeiria instants més tard. Just a l’hora de partit el Valencia CF aconseguiria avançar-se amb un gol de Diakhaby, que va arribar des de darrere per a rematar una bona jugada col·lectiva servida per André Almeida.

El punt posava al Valencia CF en una situació favorable, però encara amb mitja hora de joc al davant estava tot per decidir.

En el 70′, després d’una acció en la qual va poder haver-hi penal a favor del Valencia CF, però que no va ser assenyalat per l’àrbitre, el Sevilla FC va igualar novament el marcador amb una rematada d’En-Nesyri.

El Sevilla FC perdria a Badé, expulsat en el minut 80′ per derrocar a Hugo Duro quan era l’últim jugador abans del porter, i el Valencia CF va estrényer per a tractar d’aprofitar la superioritat numèrica en els últims compassos i Javi Guerra va desequilibrar la balança en el 88′.

Gozálbez va recuperar la pilota en una zona compromesa per al Sevilla FC, Hugo Duro va assistir al migcampista valencianista i este superaria a Bono per a sumar tres punts importantíssims per a començar LaLiga EA Sports de la millor manera.

Fitxa tècnica:
1. SEVILLA FC: Bono, Jesús Navas (Juanlu, 69′), Badé, Gudelj, Acuña, Fernando (Sow, 69′), Rakitic, Ocampos, Suso, Lamela (Óliver Torres, 57′) y En-Nesyri (Gattoni, 82′).

2. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Cenk, Gabriel Paulista, Gayà (Jesús Vázquez, 87′), Diakhaby, Pepelu, Fran Pérez (Foulquier, 61′), André Almeida (Javi Guerra, 61′), Diego López (Pablo Gozálbez, 65′) y Hugo Duro.

GOLS: 0-1 Diakhaby, 60′; 1-1 En-Nesyri, 69′; 1-2 Javi Guerra, 88′.

ÀRBITRE: Sánchez Martínez (C. Murcià). Amonestó a Diakhaby, Rakitic, Cenk, Gudelj y Acuña. Expulsó a Badé en el 80′.

VAR: Del Cerro Grande (C. Madrileny).

Partit de la Jornada 1 de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez Pizjuán.

Últimes notícies

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua fora de control després de cremar 8.500 hectàrees

El gran incendi forestal de la Vall d’Uixó encadena quatre jornades actiu després de calcinar 8.500 hectàrees. El perímetre no ha crescut de nit, però el foc continua sense controlar i manté desallotjaments i confinaments.

Nou cos tècnic del Valencia Basket amb l’arribada destacada d’Israel González

El Valencia Basket ha definit el cos tècnic del primer equip masculí per a la temporada 2026-27, amb Xavi Albert al capdavant i la incorporació destacada d’Israel González com a ajudant principal. L’estructura es completa amb diverses novetats en l’àrea de vídeo, rendiment, fisioteràpia i serveis mèdics.

Un estudi a Elx vincula la força del tronc amb un millor equilibri en fer-se major

Una investigació de la UMH i ISABIAL ha determinat que la estabilitat del tronc està més lligada a l’equilibri dinàmic que la força del maluc en adults físicament actius. Els resultats podrien guiar nous programes d’exercici per a previndre la pèrdua d’estabilitat en l’envelliment.

L’Elx tancarà l’estiu contra el Toulouse al Pinatar Arena el 8 d’agost

L’Elx ha programat un nou amistós de pretemporada contra el Toulouse, que es disputarà el 8 d’agost al Pinatar Arena, a San Pedro del Pinatar (Múrcia). El duel se sumarà a un estiu amb nombrosos rivals internacionals per preparar el debut en LALIGA.

Les operadores de telecomunicacions garantixen la connexió en les zones arrasades pels incendis

MasOrange, Telefónica i Vodafone han reforçat les seues xarxes i han desplegat unitats mòbils i equips tècnics per a mantindre la connectivitat en les zones afectades pels incendis forestals, coordinats amb autoritats i emergències. Més de 100.000 persones han sigut evacuades o confinades en diversos punts d’Espanya, inclosa la Comunitat Valenciana.

Veïns de la Vall d’Uixó tornen a casa intacta i parlen de miracle

Diversos veïns desallotjats per l'incendi forestal de la Vall d'Uixó han pogut tornar ja a vivendes que no han sigut cremades i asseguren que és un miracle. El foc ha calcinat més de 8.500 hectàrees, però les cases s'han salvat i només patixen fum i brutícia.

Presó provisional per a l’home detingut per una brutal pallissa a València que ha deixat una víctima en coma

Un jutjat de València ha ordenat l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, d’un home investigat per una brutal agressió al barri de Sant Marcel·lí que ha deixat la víctima en coma.
FILMOTECA D'ESTIU