Un Valencia CF amb plantilla de segona guanya a un Sevilla de primera (1-2)

Victòria del Valencia CF davant el Sevilla FC (1-2) en el partit de la primera jornada de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez-Pizjuán.

Després d’una primera meitat en la qual Diego López va ser el principal perill dels nostres, Diakhaby va avançar al Valencia CF en la segona part i En-Nesyri va igualar el marcador minuts més tard. Tot semblava encaminat al repartiment de punts quan Javi Guerra en el 88′ va anotar el punt de la victòria per al Valencia CF, que arranca LaLiga EA Sports de forma molt positiva, amb un gran triomf que ha de servir per a continuar creixent col·lectivament.

Des dels primers compassos, en un context competitiu exigent i lluny del Camp de Mestalla, el Valencia CF va ser capaç de posar en escena la idea de joc i la identitat que ha inculcat Rubén Baraja en l’equip durant tota la pretemporada.

Ben plantats arrere, ordenats, pressionant des dels primers minuts sobre la possessió rival i aplicats en les transicions, els nostres van tractar d’inquietar els dominis de Bono amb una primera jugada en la qual Cenk va posar una pilota en llarg per a Diego López i en la qual el jove davanter asturià es va quedar molt prop de perforar la porteria del Sevilla FC.

El conjunt local tindria la seua rèplica amb una primera aproximació d’Acuña, el tret de la qual des de la frontal de l’àrea eixiria desviat per damunt de la porteria de Mamardashvili.

El Valencia CF, en una primera meitat molt disputada, tractava d’aprofitar les seues oportunitats i a la mitja hora de joc, una jugada des de la dreta ben interpretada per Fran Pérez, que va posar la pilota cap endarrere després de guanyar línia de fons, va donar peu a la rematada d’esperó de Diego López, que a punt va estar de sorprendre a tots i avançar al VCF en el marcador.

Abans del descans, Lucas Ocampos l’intentaria per al Sevilla FC, que avançaria metres en els primers minuts de la segona part. El partit va anar obrint-se amb el pas dels minuts i el Valencia CF, en un contraatac de llibre, va disposar d’un mà a mà d’Hugo Duro contra Bono que desbarataria el portera rival amb els peus.

La jugada seria només un avís del que succeiria instants més tard. Just a l’hora de partit el Valencia CF aconseguiria avançar-se amb un gol de Diakhaby, que va arribar des de darrere per a rematar una bona jugada col·lectiva servida per André Almeida.

El punt posava al Valencia CF en una situació favorable, però encara amb mitja hora de joc al davant estava tot per decidir.

En el 70′, després d’una acció en la qual va poder haver-hi penal a favor del Valencia CF, però que no va ser assenyalat per l’àrbitre, el Sevilla FC va igualar novament el marcador amb una rematada d’En-Nesyri.

El Sevilla FC perdria a Badé, expulsat en el minut 80′ per derrocar a Hugo Duro quan era l’últim jugador abans del porter, i el Valencia CF va estrényer per a tractar d’aprofitar la superioritat numèrica en els últims compassos i Javi Guerra va desequilibrar la balança en el 88′.

Gozálbez va recuperar la pilota en una zona compromesa per al Sevilla FC, Hugo Duro va assistir al migcampista valencianista i este superaria a Bono per a sumar tres punts importantíssims per a començar LaLiga EA Sports de la millor manera.

Fitxa tècnica:
1. SEVILLA FC: Bono, Jesús Navas (Juanlu, 69′), Badé, Gudelj, Acuña, Fernando (Sow, 69′), Rakitic, Ocampos, Suso, Lamela (Óliver Torres, 57′) y En-Nesyri (Gattoni, 82′).

2. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Cenk, Gabriel Paulista, Gayà (Jesús Vázquez, 87′), Diakhaby, Pepelu, Fran Pérez (Foulquier, 61′), André Almeida (Javi Guerra, 61′), Diego López (Pablo Gozálbez, 65′) y Hugo Duro.

GOLS: 0-1 Diakhaby, 60′; 1-1 En-Nesyri, 69′; 1-2 Javi Guerra, 88′.

ÀRBITRE: Sánchez Martínez (C. Murcià). Amonestó a Diakhaby, Rakitic, Cenk, Gudelj y Acuña. Expulsó a Badé en el 80′.

VAR: Del Cerro Grande (C. Madrileny).

Partit de la Jornada 1 de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez Pizjuán.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.