Un Valencia CF amb plantilla de segona guanya a un Sevilla de primera (1-2)

Victòria del Valencia CF davant el Sevilla FC (1-2) en el partit de la primera jornada de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez-Pizjuán.

Després d’una primera meitat en la qual Diego López va ser el principal perill dels nostres, Diakhaby va avançar al Valencia CF en la segona part i En-Nesyri va igualar el marcador minuts més tard. Tot semblava encaminat al repartiment de punts quan Javi Guerra en el 88′ va anotar el punt de la victòria per al Valencia CF, que arranca LaLiga EA Sports de forma molt positiva, amb un gran triomf que ha de servir per a continuar creixent col·lectivament.

Des dels primers compassos, en un context competitiu exigent i lluny del Camp de Mestalla, el Valencia CF va ser capaç de posar en escena la idea de joc i la identitat que ha inculcat Rubén Baraja en l’equip durant tota la pretemporada.

Ben plantats arrere, ordenats, pressionant des dels primers minuts sobre la possessió rival i aplicats en les transicions, els nostres van tractar d’inquietar els dominis de Bono amb una primera jugada en la qual Cenk va posar una pilota en llarg per a Diego López i en la qual el jove davanter asturià es va quedar molt prop de perforar la porteria del Sevilla FC.

El conjunt local tindria la seua rèplica amb una primera aproximació d’Acuña, el tret de la qual des de la frontal de l’àrea eixiria desviat per damunt de la porteria de Mamardashvili.

El Valencia CF, en una primera meitat molt disputada, tractava d’aprofitar les seues oportunitats i a la mitja hora de joc, una jugada des de la dreta ben interpretada per Fran Pérez, que va posar la pilota cap endarrere després de guanyar línia de fons, va donar peu a la rematada d’esperó de Diego López, que a punt va estar de sorprendre a tots i avançar al VCF en el marcador.

Abans del descans, Lucas Ocampos l’intentaria per al Sevilla FC, que avançaria metres en els primers minuts de la segona part. El partit va anar obrint-se amb el pas dels minuts i el Valencia CF, en un contraatac de llibre, va disposar d’un mà a mà d’Hugo Duro contra Bono que desbarataria el portera rival amb els peus.

La jugada seria només un avís del que succeiria instants més tard. Just a l’hora de partit el Valencia CF aconseguiria avançar-se amb un gol de Diakhaby, que va arribar des de darrere per a rematar una bona jugada col·lectiva servida per André Almeida.

El punt posava al Valencia CF en una situació favorable, però encara amb mitja hora de joc al davant estava tot per decidir.

En el 70′, després d’una acció en la qual va poder haver-hi penal a favor del Valencia CF, però que no va ser assenyalat per l’àrbitre, el Sevilla FC va igualar novament el marcador amb una rematada d’En-Nesyri.

El Sevilla FC perdria a Badé, expulsat en el minut 80′ per derrocar a Hugo Duro quan era l’últim jugador abans del porter, i el Valencia CF va estrényer per a tractar d’aprofitar la superioritat numèrica en els últims compassos i Javi Guerra va desequilibrar la balança en el 88′.

Gozálbez va recuperar la pilota en una zona compromesa per al Sevilla FC, Hugo Duro va assistir al migcampista valencianista i este superaria a Bono per a sumar tres punts importantíssims per a començar LaLiga EA Sports de la millor manera.

Fitxa tècnica:
1. SEVILLA FC: Bono, Jesús Navas (Juanlu, 69′), Badé, Gudelj, Acuña, Fernando (Sow, 69′), Rakitic, Ocampos, Suso, Lamela (Óliver Torres, 57′) y En-Nesyri (Gattoni, 82′).

2. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Cenk, Gabriel Paulista, Gayà (Jesús Vázquez, 87′), Diakhaby, Pepelu, Fran Pérez (Foulquier, 61′), André Almeida (Javi Guerra, 61′), Diego López (Pablo Gozálbez, 65′) y Hugo Duro.

GOLS: 0-1 Diakhaby, 60′; 1-1 En-Nesyri, 69′; 1-2 Javi Guerra, 88′.

ÀRBITRE: Sánchez Martínez (C. Murcià). Amonestó a Diakhaby, Rakitic, Cenk, Gudelj y Acuña. Expulsó a Badé en el 80′.

VAR: Del Cerro Grande (C. Madrileny).

Partit de la Jornada 1 de LaLiga EA Sports disputat en l’Estadi Ramón Sánchez Pizjuán.

Últimes notícies

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.
FILMOTECA D'ESTIU