El Villarreal se’n va del Bernabéu sense premi després d’un gran partit

El Villarreal ha perdut este dissabte 1-0 davant el Real Madrid al Santiago Bernabéu, en un partit en què Íñigo Pérez ha considerat que el seu equip ha merescut més. L’entrenador ha lamentat eixir sense punts després d’oferir, al seu juí, un nivell competitiu alt contra un dels rivals més exigents de LaLiga EA Sports.

‘És frustrant. Els jugadors han adquirit esta idea de poder vindre a estos escenaris i evitar la temor que apareix. Però ja veuen que pots fer-ho i estàs prop de guanyar. Quan no ho aconseguixes havent merescut alguna cosa més és frustrant’, ha afirmat en la roda de premsa posterior al partit.

Pérez ha destacat el rendiment global dels seus futbolistes, especialment en actitud i ordre tàctic. No obstant això, ha admés que ha faltat encert en els últims metres per a culminar el treball realitzat durant els noranta minuts.

‘Crec que en este moment final ens passa a nosaltres i a tot el món quan veus que estàs fent coses bé i el gol està prop. Quan el temps ha acabat es generava més crispació per l’ambient, que era normal per com estava el joc. Era difícil estar baix. Es perdia el control. Però ens ha faltat rematar, mai millor dit. I tindre encert per a fer un partit grandíssim’, ha explicat.

A nivell tàctic, l’entrenador ha justificat la decisió de situar Juan Foyth en el centre del camp, en una posició més centrada, per a tractar de frenar les transicions del Real Madrid i limitar els espais per a córrer dels locals.

‘Amb la inclusió de Foyth de sis, buscava solidificar el centre del camp sabent que en este escenari tu no domines el centre del camp. Ells comencen a córrer, sentir-se lliures i còmodes i l’entrenador no podia fer res amb les transicions ràpides del Real Madrid’, ha detallat.

Íñigo Pérez ha assegurat que l’equip s’ha trobat relativament còmode durant moltes fases del partit. Tot i això, ha reconegut que, per moments, el Villarreal ha pogut fer més mal amb la possessió del baló i generar més situacions clares en atac.

‘Hem estat còmodes, però és veritat que per moments haguérem pogut fer més mal amb la possessió. Ha sigut costós eixir de la seua pressió i en este sentit estic content de com han jugat els tres migcentres’, ha afegit.

El tècnic també ha incidit en la dificultat de contindre les virtuts ofensives del conjunt madridista. Sobretot quan el Real Madrid recupera el baló i troba espais a camp obert, una faceta que, segons ha remarcat, penalitza molt qualsevol pèrdua.

‘Les transicions del Real Madrid, han transitat com sempre i cada vegada que perds el baló et penalitzen. En el Bernabéu no pots centrar-te en un aspecte a soles a controlar. N’hi ha molts i eixe és el seu punt fort’, ha manifestat.

Malgrat el resultat advers, Pérez ha valorat positivament el creixement del seu equip en un escenari tan exigent. Considera que el rendiment oferit reforça la línia de treball del nou projecte esportiu del Villarreal.

‘Si la classificació fora per estadístiques estaríem entre els dos o tres primers. Quan passen unes hores, eixe tipus de paràmetres els mirarem i refrescaran el gran partit que han fet els jugadors. Amb l’ardor de la batalla encara present, em costa traure eixes conclusions’, ha indicat.

El tècnic ha insistit que el projecte del Villarreal està per damunt de la seua figura i ha expressat satisfacció per la imatge oferida per l’equip. Tot i això, s’ha mostrat reticent a extraure conclusions positives d’una derrota, per molt competitiva que haja sigut la imatge mostrada al Bernabéu.

‘No es tracta del procés d’Íñigo Pérez. Parlem del nou projecte, de l’inici, de la implantació i crec que va molt més enllà. Jo soc el que s’ha d’adaptar més enllà que tinga una idea pròpia. Quan perds, no pots traure res positiu. He vist un equip que si he de vindre a un escenari com este el reflex és molt positiu’, ha conclòs.

FITXA TÈCNICA

Real Madrid 1-0 Villarreal

Gols: no consta detall de l’autor del gol al text original.

Estadi: Santiago Bernabéu.

Últimes notícies

Dani Raba s’estrena com a golejador amb el Valencia en Lliga any i mig després

Dani Raba ha marcat el seu primer gol amb el Valencia CF en l’empat a El Sardinero contra el Racing, el seu primer en Lliga en any i mig. El tant, al minut 2, és també el més matiner del club en els últims anys.

El València vol fer bo a Mestalla el punt d’El Sardinero

José Luis Gayà i Dani Raba coincidixen que el València ha de fer bo el punt sumat davant el Racing amb dos triomfs seguits a Mestalla contra Athletic i Villarreal.

Una planta nova ret el seu nom a l’agent mediambiental Cristina Gallardo

El CIEF ha descrit dos novetats botàniques a la Comunitat Valenciana: el nou híbrid 'Teucrium cristinae', dedicat a l’agent mediambiental Cristina Gallardo, i l’espècie endèmica 'Limonium novovalentinum', localitzada al centre-sud de la província de València.

El Villarreal C es dispara en el lideratge del grup VI de Tercera Federació

El Villarreal C ha consolidat el lideratge del grup VI de Tercera Federació després de golejar el Buñol en la sisena jornada, marcada també per la primera victòria del Torrellano i diversos empats ajustats.

Les fibres reciclades i naturals confirmen el seu potencial contra el soroll als edificis

Un estudi de la UPV ha demostrat que materials acústics fets amb fibres reciclades i naturals mantenen gran part de les seues prestacions després de més de setze anys d’envelliment, i es consoliden com una alternativa sostenible per a millorar el confort sonor dels edificis.

Salven cinc treballadors i 3.300 porcs en un incendi en una granja de Benaguasil

Cinc treballadors i uns 3.300 porcs han sigut rescatats sans i estalvis d’una explotació porcina de Benaguasil després d’un incendi que va generar una gran columna de fum però sense causar danys personals ni la mort d’animals.

Ford Almussafes obri una nova etapa en el seu 50 aniversari amb l’aliança amb Geely

La fàbrica de Ford a Almussafes complix 50 anys mentre tanca una aliança amb Geely que garantix cinc models en producció i augura més faena i estabilitat per a la plantilla a partir de 2028.

Oratge estable i nits un poc més suaus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta la setmana amb cel poc nuvolós, nits lleugerament més suaus, màximes quasi sense canvis i vent fluix variable, segons Aemet. Dimarts es mantindrà l’estabilitat, amb alguns bancs de boira matiners a l’interior i temperatures semblants.