13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Què succeirà si no hem acceptat les condicions d’ús de WhatsApp?

Demà dissabte es compleix el termini perquè els seus clients accepten els nous termes i condicions d’ús que proposa la companyia, els mateixos que van causar una onada de crítiques contra la plataforma al començament d’enguany. La polèmica té a veure amb la privacitat: donar el vistiplau a estos nous termes suposa acceptar que l’aplicació compartisca determinades dades amb Facebook, la signa matriu del servei de missatgeria. I que al seu torn Facebook puga fer negoci amb ells.

La companyia ha assegurat que les noves condicions no tindran efectes pràctics en la privacitat dels residents en un país membre de la Unió Europea, perquè el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) impedeix que es compartisquen les dades amb Facebook.

Però, així i tot, els qui no accepten la nova actualització, encara que es troben a la UE, començaran a partir de demà a tindre un servei limitat. Per exemple, no podran accedir a la seua llista de xats en obrir l’aplicació. Podran, això sí, respondre de moment a les telefonades i videotelefonades i llegir notificacions per a llegir o respondre missatges. I si tenen activades les notificacions, podran tocar-les per a llegir o respondre missatges, així com per a retornar telefonades i videotelefonades perdudes, assenyala l’empresa.

No obstant això, passades unes setmanes “de funcionalitat limitada”, la situació de l’usuari que no haja acceptat es complicarà. “No podrà rebre telefonades, ni notificacions entrants i WhatsApp deixarà d’enviar missatges i trucades al seu telèfon”, explica la companyia. Arribat un moment, i després de rebre notificacions cada vegada més insistents perquè prenguen una decisió, els usuaris hauran d’acceptar les noves condicions o no podran utilitzar WhatsApp “en absolut”.

A més, si un usuari no usa la plataforma durant més de 120 dies, el compte serà eliminat “a fi de mantindre la seguretat, limitar la retenció de dades i protegir la privacitat dels usuaris”.

Últimes notícies

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.

Ramazani no viatja a Vallecas i és baixa per al València-Raig

L'extrem belga va quedar fora de la llista i no va viatjar per al València-Raig després de valorar les seues sensacions en l'últim assaig. Diakhaby va seguir de baixa.